Praca.pl Praca Informatyka / Administracja
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 32

  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   lubelskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Konsultant systemu HR / PŁACE KADRY

    Albit Software sp. z o.o.   Kielce    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia merytorycznego (telefonicznego/mailowego) dla Klientów; Monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń; Samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów; Rozwiązywanie incydentów w oparciu o analizę danych; Współpraca...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
  • Priority Services Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
  • Trener Szkoleń Technicznych

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: planowanie, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń technicznych dla Klientów (instalatorzy, serwisanci); przygotowywanie materiałów i prezentacji szkoleniowych z zakresu oferowanych produktów; diagnozowanie potrzeb szkoleniowych; współpracę z działem...
  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Maps Customer Support with Japanese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Priority Services Specialist with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bucharest, Romania    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role...
  • Technical Support Specialist - L1 Agent with French

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
  • Pracownik Działu Serwisu i Wsparcia Klientów Sieciowych

    DTS System Sp. z o.o.   Lublin    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa prowadzonych realizacji: Dołączając do zespołu będziesz współpracował z instalatorami systemów zabezpieczeń. Będziesz planował i nadzorował prace zespołów instalacyjnych i serwisowych. Ponadto, skontrolujesz stan wykonanych prac na obiektach czy...
  • Customer Technical Support Representative with French

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Accountabilities: Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Dutch

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Your Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement, Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications, Effectively...
  • Customer Technical Support Representative with Italian

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Customer Technical Support Representative with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Core Responsibilities Primary responsibility for research and resolution of internal and external customer queries to trust, privacy, and security incidents in line with the Privacy Policy and User Agreement. Restore loyalty with members & employees through multi-channel communications. Effectively...
  • PGE Systemy S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Customer Technical Support Representative with Portuguese

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Working hours: 2 shifts within 07:00 AM – 07:00 PM What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the...
  • Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Senior Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Priority Services Specialist with French

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp z o o   Rumunia, Rumunia, Bukareszt    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    2 shifts 8 Am to 5 Pm - Shift 1 ; 1 Pm to 10 Pm About the job What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and chat. Represent...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Staff Site Reliability Engineer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Work model: 3-4 days/week from the office in Warsaw, Poland What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków....
  • Nowy Styl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole: wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej, analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry,...
  • PKO Bank Polski
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole: przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT, pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem, współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • Specjalista ds. Multimediów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: Koordynacja przeglądów okresowych wg harmonogramu oraz systematyczny przegląd i konserwacja projektorów multimedialnych oraz kontrola sprawności pozostałego sprzętu AV będących wyposażeniem sal wykładowych i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. wsparcia technicznego to stanowisko funkcjonujące w firmach z branży technologicznej, informatycznej lub telekomunikacyjnej. Może znajdować się w dziale serwisu / wsparcia technicznego, ale także w dziale sprzedaży (wówczas jest to np. stanowisko specjalistki ds. technicznego wsparcia sprzedaży). Pracownik wykonujący obowiązki jako asystent ds. wsparcia technicznego czy  doradca handlowo-techniczny może mieć szeroki wachlarz obowiązków służbowych. Podstawowym zadaniem jest zapewnianie wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów komputerowych czy aplikacji, rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie porad i wsparcia klientom, zarówno zdalnie np. przez telefon czy czar, jak i bezpośrednio. Na tym stanowisku bardzo ważne są tu umiejętności komunikacyjne, umiejętność prostego wyjaśniania skomplikowanych zagadnień technicznych, a także oczywiście zdolność do analizy i zrozumienia złożonych problemów technicznych. Szukasz pracy jako konsultant ds. wsparcia technicznego, a może specjalista ds. techniczno – handlowych czy chociażby analityk systemowy? Zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl oraz zapoznaj się z pełnym opisem stanowiska doradcy wsparcia technicznego.

Konsultant ds. wsparcia technicznego – co robi?

Konsultant ds. wsparcia technicznego może mieć dość szeroki zakres obowiązków, jednak to, czym się na co dzień zajmuje, często zależy po prostu od miejsca zatrudnienia. Ogólnie rzecz biorąc, pracownik ten udziela pomocy i wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów w rozwiązywaniu problemów technicznych, które pojawiają się w trakcie korzystania z tychże urządzeń i oprogramowania. Konsultant może mieć za zadanie doradzanie już w trakcie sprzedaży, ale też w ramach opieki pozakupowej czy gwarancyjnej. Wówczas do obowiązków konsultanta należy analiza i diagnozowanie usterki, udzielanie odpowiedzi i instrukcji użytkownikom sprzętu / oprogramowania. Ważnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i sprawne prowadzenie komunikacji wewnętrznej np. ze sprzedawcami czy opiekunami klienta w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia klientom. Osoby na tym stanowisku mogą znaleźć zatrudnienie w centrach wsparcia IT (jako it support specialist), firmach oferujących oprogramowanie, serwisach technicznych, a także w działach IT dużych korporacji. 

Jak zostać konsultantem ds. wsparcia technicznego?

Od kandydatów na stanowisko konsultanta ds. wsparcia technicznego wymaga się wykształcenia technicznego informatycznego lub wykształcenia wyższego informatycznego. To pierwsze można zdobyć, ucząc się w technikum / szkole branżowej, to drugie, kończąc studia na kierunku informatyka. Dla pracodawców cenne jest także doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, choć nie zawsze jest ono obligatoryjne. Pracę można zacząć również jako junior i powoli podnosić kwalifikacje pod okiem starszych specjalistów. Ponieważ jest to praca z klientem, u kandydatów poszukiwane są także umiejętności komunikacyjne. Dużym atutem jest zarazem znajomość języków obcych. O ile język angielski w branży informatycznej jest w zasadzie powszechnie stosowany, o tyle umiejętność płynnego mówienia w języku niemieckim można znacząco podnieść notowania kandydata na rynku pracy.

 

Stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego – predyspozycje zawodowe

Specjalista ds. wsparcia technicznego powinien posiadać wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów. Jak wcześniej wspomniano, ważne są też zdolności interpersonalne i komunikacyjne, w tym umiejętność budowania więzi z klientem, jasnego przedstawiania trudnych zagadnień technicznych bez branżowego żargonu, wysoka kultura osobista. Ponadto, jak każda praca z klientem, także ta może być stresująca. Osoba obejmująca stanowisko konsultanta powinna umieć zadbać o właściwy wypoczynek po pracy i work-life balance.

Ile zarabia specjalista wsparcia technicznego?

Wynagrodzenie pracowników IT należą do najwyższych w Polsce. Także specjalista ds. wsparcia technicznego czy pracownik help desku może liczyć na wysokie zarobki i benefity. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji specjalisty wsparcia IT (pracownika helpdesku) wynosi 5940 zł brutto miesięcznie. Płace rosną wraz z doświadczeniem i nabywanymi kwalifikacjami. W przypadku starszego specjalisty mediana wynosi już 7100 zł brutto na miesiąc, a 1/4 najlepiej opłacanych starszych specjalistów zarabia co najmniej 9040 zł brutto miesięcznie.

Aktualne oferty pracy dla konsultanta ds. wsparcia technicznego

Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowiska takie jak konsultant do spraw wsparcia technicznego, młodszy inżynier serwisowy, technical support engineer, help desk specialist, doradczyni serwisowa czy doradca serwisu ds. reklamacji, regionalny doradca techniczno-handlowy albo chociażby przedstawiciel handlowo-techniczny. W czasie wyszukiwania ofert pamiętaj, żeby korzystać z filtrów wyszukiwarki. Możesz wskazać konkretną miejscowość, region, stanowisko pracy czy na przykład preferowaną umowę.

Praca konsultanta ds. wsparcia technicznego – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są niezbędne u konsultanta ds. wsparcia technicznego?

Konsultant do spraw wsparcia technicznego musi posiadać dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, które pozwalają na szybkie, kreatywne i przede wszystkim skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych. W tej pracy ważna jest też umiejętność prowadzenia komunikacji z klientem, zarówno pisemnej, jak i ustnej. Pracodawcy nieodmiennie cenią doświadczenie na podobnym stanowisku, na przykład jako specjalista helpdesk czy inżynier ds. wsparcia, oraz zdolność do szybkiego uczenia się i pracy zespołowej.

  • Gdzie można znaleźć oferty pracy dla konsultantów ds. wsparcia technicznego?

Najnowsze oferty pracy dla konsultantów IT znajdziesz przede wszystkim na Praca.pl. Na naszym portalu regularnie pojawiają się ogłoszenia, dlatego warto ustawić Job Alert dla tego stanowiska, by być na bieżąco i nie przegapić najlepszych propozycji pracy (Job Alert wyżle powiadomienia o nowych ofertach na wskazany adres e-mail). Czasami pracodawcy szukają specjalistów IT i sprzedaży za pośrednictwem urzędów pracy bądź agencji zatrudnienia. Oferty z tych instytucji także znajdziesz na Praca.pl.