Praca.pl Praca Informatyka / Administracja
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 52

  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Komunikacja z reklamodawcami i zespołami sprzedaży/usług (telefon, e-mail, czat). Wdrażanie i weryfikacja produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie korzystania z produktów. Jasne i entuzjastyczne komunikowanie się z klientami i współpracownikami. Świadczenie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Wsparcie pierwszego poziomu dla użytkowników systemu, rozwiązywanie zgłoszeń. Zarządzanie kolejką zgłoszeń w systemie Jira. Współpraca z klientami w ramach grupy. Terminowe wprowadzanie danych do systemu zgodnie z SLA. Monitoring kolejki zgłoszeń, redukcja liczby otwartych zgłoszeń....
  • Technik Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Co będziesz robić? Pomagać klientom instytucjonalnym w rozwiązywaniu problemów IT; Diagnozować i usuwać awarie sprzętowe, sieciowe i programowe; Przekazywać rozwiązania w jasny i profesjonalny sposób; Prowadzić dokumentację zgłoszeń w systemie CRM; Współpracować z zespołem wdrożeniowym;
  • Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Obowiązki: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem, sieci LAN/WAN. Wsparcie użytkowników na miejscu i zdalnie. Instalacja, konfiguracja sprzętu i systemów Windows, aplikacji. Rejestrowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Układanie kabli, montaż urządzeń sieciowych,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla klientów poprzez telefon, mail i...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Grodzisk Mazowiecki    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników dotyczących problemów technicznych. Informowanie o statusie zgłoszeń. Obsługa maili i połączeń telefonicznych. Przekazywanie połączeń do odpowiednich działów. Wprowadzanie danych zakupowych do systemu fakturowego.
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Junior Farmer Support Specjalist with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you ready to make a positive impact in agriculture? Join our team and support our farmer owners while experiencing a dynamic corporate environment and contributing to sustainable farming. Our Members Service & Operations team in Gdańsk, established two years ago, provides timely support to over...
  • Procurement Analyst (Category Support)

    DANISH CROWN GBS SP Z O O   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Area of responsibility: Cooperates with Buyers, Category Managers and Reporting Analytics Team; Deal with Procurement Category for specific inquiries and needs; Provide support for selected team's activities including small projects management; Delivers high quality, professional and proactive...
  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń technicznych od klientów instytucjonalnych; Diagnoza i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych i programowych; Wsparcie merytoryczne w zakresie systemów QMS; Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM; Współpraca z zespołem wdrożeniowym;
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkowników (klienci instytucjonalni) Rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych oraz software-owych, poprzez narzędzia pomocy zdalnej; Udzielanie wsparcia merytorycznego w zakresie...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów! Twoje zadania: Odbieranie...
  • Serwisant IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych....
  • Serwisant IT

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klienta i wsparcie w dziedzinie IT, w tym urządzenia mobilne i sieci. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Diagnoza i naprawa problemów technicznych. Administrowanie systemami, monitoring i poprawa wydajności.
  • Junior Supporter Specjalist - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all systems and devices; Perform...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji wewnętrznych, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Młodszy Inspektor – Administrator ds. Systemu/Aplikacji w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Eksploatacji Systemów

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: administrowanie aplikacjami w zakresie zapewnienia ich poprawnego działania; zapewnienie wsparcia użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów z funkcjonowaniem aplikacji; zapewnienie prawidłowości przetwarzania i bezpieczeństwa informacji w aplikacji oraz zgłaszanie incydentów...
  • Młodszy Inspektor ds. Programowania Aplikacji i Systemów Informatycznych w Wydziale Informatyki i Łączności, w Referacie Eksploatacji Systemów

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: projektowanie, programowanie, modelowanie i testowanie aplikacji; administrowanie i utrzymanie systemów informatycznych i aplikacji; wykonywanie kopii bezpieczeństwa i konserwacja systemów informatycznych; wytwarzanie dokumentacji technicznej i dokumentacji użytkownika do projektowanych...
  • Tech Solutions Specialist with Polish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Responsibilities Communicate with advertisers and internal sales and services teams via phone, email, and chat as needed, Perform and verify the implementation of web-based products with customers, Give guidance, support, and train customers on how to use the products, Employ strong, clear...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego ze znajomością języka szwedzkiego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, e-mail i chat. Obsługa techniczna dla użytkowników streamingu. Zarządzanie problemami z umowami i płatnościami. Profesjonalne rozpatrywanie reklamacji. Obsługa klientów biznesowych (B2B) i indywidualnych (B2C) oraz zadania administracyjne. Współpraca...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zapewnienie wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz czatu, odpowiadając na ich pytania i rozwiązując problemy. Udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom platformy streamingowej, pomagając w rozwiązywaniu trudności związanych z obsługą. Zarządzanie zapytaniami...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klienta (telefon, email, chat). Wsparcie techniczne dla serwisów streamingowych. Szybkie rozwiązywanie zapytań związanych z umowami i rozliczeniami. Profesjonalne zarządzanie reklamacjami. Wsparcie pierwszoliniowe dla klientów indywidualnych i biznesowych. Administrowanie i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem fińskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klientów (B2B i B2C) przez telefon, email lub chat; Techniczne wsparcie użytkowników usług streamingowych; Rozwiązywanie problemów związanych z umowami i rozliczeniami; Profesjonalne zarządzanie skargami; Wykonywanie zadań administracyjnych, w tym rozmowy wychodzące i zbieranie danych.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Lumel Alucast Sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania na stanowisku pracy: wsparcie techniczne w zakresie oferowanych przez firmę produktów i usług dotyczących aparatury kontrolno-pomiarowej oraz systemów SCADA, analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów i znajdowanie skutecznych rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert...
  • Konsultant / Administrator ERP (IFS)

    Telemond Sp. z o.o.   Kostrzyn nad Odrą    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Praca w trybie hybrydowym Czym się będziesz zajmować: Współpracą z użytkownikami końcowymi w celu zrozumienia ich potrzeb i dostosowania systemu ERP do ich wymagań; Konfiguracją systemu informatycznego do wymagań i specyfiki firmy; Analizą procesów biznesowych i identyfikowaniem...
  • Konsultant ds. Technicznej Obsługi Klienta (TV streaming) z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    8 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. doskonalenia procesów i technologii

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
  • Specjalista ds. Wsparcia Rolników

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Administracyjne wsparcie farmerów – aktualizacja danych w CRM, zarządzanie dokumentacją; Budowanie relacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Udział w programach jakości i zrównoważonego rolnictwa; Tworzenie baz wiedzy i przewodników dla rolników; Współpraca przy projektach wewnętrznych;
  • Specjalista IT Service Desk z językiem duńskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zdalne wsparcie techniczne (1. i 1,5 poziom) dla systemów i urządzeń; Rozwiązywanie problemów poprzez SCCM oraz ITSM; Analiza i priorytetyzacja zgłoszeń IT; Edukowanie użytkowników i optymalizacja procesów; Eskalacja poważniejszych incydentów do wyższego wsparcia;
  • Process and Technology Improvement Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach technicznych. Analityczne myślenie: Rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów. Dokładność: Precyzyjne wprowadzanie danych. Budowanie relacji: Wysoki standard obsługi klienta.
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Specjalista ds. rozwiązań technicznych z językiem poslkim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Komunikacja z reklamodawcami oraz zespołami sprzedaży. Wdrażanie produktów internetowych z klientami. Szkolenie klientów w zakresie użytkowania produktów. Wysokojakościowa obsługa klienta. Zarządzanie projektami i zadaniami zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu...
  • Doradca techniczny ds. urządzeń kontrolno-pomiarowych

    Klient portalu Praca.pl   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie techniczne dla produktów i usług związanych z aparaturą kontrolno-pomiarową i systemami SCADA. Analiza zgłoszeń, diagnozowanie problemów, znajdowanie rozwiązań dla klientów. Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych, współpraca z kierownikami sprzedaży. Współpraca z...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    11 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. systemów ER

    Klient portalu Praca.pl   Kostrzyn nad Odrą    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Współpraca z użytkownikami końcowymi w celu dostosowania systemu ERP. Konfiguracja systemu informatycznego. Analiza i optymalizacja procesów biznesowych przy użyciu systemu ERP. Rozwój architektury rozwiązań dla systemów ERP. Kastomizacja systemu i tworzenie dokumentacji. Wsparcie przy...
  • Specjalista wsparcia technicznego z językiem czeskim/ rumuńskim/ słowackim/ bułgarskim/ węgierskim/ chorwackim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klienta dotycząca zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcie posprzedażowe (rozmowy przychodzące) Budowanie i utrzymanie relacji z klientem; Bieżące raportowanie w systemach;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim lub holenderskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Wsparcie klientów w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub obsługi posprzedażowej (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prowadzenie bieżącej dokumentacji w systemach.
  • Pracownik wsparcia informatycznego i technicznego

    Powiatowy Urząd Pracy w Węgrowie   Węgrów    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni

Oferty urzędu pracy

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. wsparcia technicznego to stanowisko funkcjonujące w firmach z branży technologicznej, informatycznej lub telekomunikacyjnej. Może znajdować się w dziale serwisu / wsparcia technicznego, ale także w dziale sprzedaży (wówczas jest to np. stanowisko specjalistki ds. technicznego wsparcia sprzedaży). Pracownik wykonujący obowiązki jako asystent ds. wsparcia technicznego czy  doradca handlowo-techniczny może mieć szeroki wachlarz obowiązków służbowych. Podstawowym zadaniem jest zapewnianie wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów komputerowych czy aplikacji, rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie porad i wsparcia klientom, zarówno zdalnie np. przez telefon czy czar, jak i bezpośrednio. Na tym stanowisku bardzo ważne są tu umiejętności komunikacyjne, umiejętność prostego wyjaśniania skomplikowanych zagadnień technicznych, a także oczywiście zdolność do analizy i zrozumienia złożonych problemów technicznych. Szukasz pracy jako konsultant ds. wsparcia technicznego, a może specjalista ds. techniczno – handlowych czy chociażby analityk systemowy? Zacznij przeglądać ogłoszenia na Praca.pl oraz zapoznaj się z pełnym opisem stanowiska doradcy wsparcia technicznego.

Konsultant ds. wsparcia technicznego – co robi?

Konsultant ds. wsparcia technicznego może mieć dość szeroki zakres obowiązków, jednak to, czym się na co dzień zajmuje, często zależy po prostu od miejsca zatrudnienia. Ogólnie rzecz biorąc, pracownik ten udziela pomocy i wsparcia klientom oraz użytkownikom systemów w rozwiązywaniu problemów technicznych, które pojawiają się w trakcie korzystania z tychże urządzeń i oprogramowania. Konsultant może mieć za zadanie doradzanie już w trakcie sprzedaży, ale też w ramach opieki pozakupowej czy gwarancyjnej. Wówczas do obowiązków konsultanta należy analiza i diagnozowanie usterki, udzielanie odpowiedzi i instrukcji użytkownikom sprzętu / oprogramowania. Ważnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i sprawne prowadzenie komunikacji wewnętrznej np. ze sprzedawcami czy opiekunami klienta w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia klientom. Osoby na tym stanowisku mogą znaleźć zatrudnienie w centrach wsparcia IT (jako it support specialist), firmach oferujących oprogramowanie, serwisach technicznych, a także w działach IT dużych korporacji. 

Jak zostać konsultantem ds. wsparcia technicznego?

Od kandydatów na stanowisko konsultanta ds. wsparcia technicznego wymaga się wykształcenia technicznego informatycznego lub wykształcenia wyższego informatycznego. To pierwsze można zdobyć, ucząc się w technikum / szkole branżowej, to drugie, kończąc studia na kierunku informatyka. Dla pracodawców cenne jest także doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, choć nie zawsze jest ono obligatoryjne. Pracę można zacząć również jako junior i powoli podnosić kwalifikacje pod okiem starszych specjalistów. Ponieważ jest to praca z klientem, u kandydatów poszukiwane są także umiejętności komunikacyjne. Dużym atutem jest zarazem znajomość języków obcych. O ile język angielski w branży informatycznej jest w zasadzie powszechnie stosowany, o tyle umiejętność płynnego mówienia w języku niemieckim można znacząco podnieść notowania kandydata na rynku pracy.

 

Stanowisko specjalisty ds. wsparcia technicznego – predyspozycje zawodowe

Specjalista ds. wsparcia technicznego powinien posiadać wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolność do szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów. Jak wcześniej wspomniano, ważne są też zdolności interpersonalne i komunikacyjne, w tym umiejętność budowania więzi z klientem, jasnego przedstawiania trudnych zagadnień technicznych bez branżowego żargonu, wysoka kultura osobista. Ponadto, jak każda praca z klientem, także ta może być stresująca. Osoba obejmująca stanowisko konsultanta powinna umieć zadbać o właściwy wypoczynek po pracy i work-life balance.

Ile zarabia specjalista wsparcia technicznego?

Wynagrodzenie pracowników IT należą do najwyższych w Polsce. Także specjalista ds. wsparcia technicznego czy pracownik help desku może liczyć na wysokie zarobki i benefity. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji specjalisty wsparcia IT (pracownika helpdesku) wynosi 5940 zł brutto miesięcznie. Płace rosną wraz z doświadczeniem i nabywanymi kwalifikacjami. W przypadku starszego specjalisty mediana wynosi już 7100 zł brutto na miesiąc, a 1/4 najlepiej opłacanych starszych specjalistów zarabia co najmniej 9040 zł brutto miesięcznie.

Aktualne oferty pracy dla konsultanta ds. wsparcia technicznego

Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowiska takie jak konsultant do spraw wsparcia technicznego, młodszy inżynier serwisowy, technical support engineer, help desk specialist, doradczyni serwisowa czy doradca serwisu ds. reklamacji, regionalny doradca techniczno-handlowy albo chociażby przedstawiciel handlowo-techniczny. W czasie wyszukiwania ofert pamiętaj, żeby korzystać z filtrów wyszukiwarki. Możesz wskazać konkretną miejscowość, region, stanowisko pracy czy na przykład preferowaną umowę.

Praca konsultanta ds. wsparcia technicznego – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są niezbędne u konsultanta ds. wsparcia technicznego?

Konsultant do spraw wsparcia technicznego musi posiadać dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, które pozwalają na szybkie, kreatywne i przede wszystkim skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych. W tej pracy ważna jest też umiejętność prowadzenia komunikacji z klientem, zarówno pisemnej, jak i ustnej. Pracodawcy nieodmiennie cenią doświadczenie na podobnym stanowisku, na przykład jako specjalista helpdesk czy inżynier ds. wsparcia, oraz zdolność do szybkiego uczenia się i pracy zespołowej.

  • Gdzie można znaleźć oferty pracy dla konsultantów ds. wsparcia technicznego?

Najnowsze oferty pracy dla konsultantów IT znajdziesz przede wszystkim na Praca.pl. Na naszym portalu regularnie pojawiają się ogłoszenia, dlatego warto ustawić Job Alert dla tego stanowiska, by być na bieżąco i nie przegapić najlepszych propozycji pracy (Job Alert wyżle powiadomienia o nowych ofertach na wskazany adres e-mail). Czasami pracodawcy szukają specjalistów IT i sprzedaży za pośrednictwem urzędów pracy bądź agencji zatrudnienia. Oferty z tych instytucji także znajdziesz na Praca.pl.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379