Lista stanowisk - Kierownik ds. Obsługi Kart

Kierownik ds. Obsługi Kart

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik do spraw obsługi kart jest pracownikiem banku odpowiedzialnym za nadzorowanie poprawnego przebiegu procesów księgowania transakcji, wykonywanych przy pomocy kart kredytowych. Kierownik koordynuje prace podległego zespołu, kontrolując zgodność salda klientów banku ze stanem rzeczywistym, przyjmując tym samym ewentualne reklamacje z tytułu powstałych w tym zakresie nieprawidłowości. Kierownik ds. obsługi kart opracowuje także wewnętrzne procedury, mające wpływ na bezpieczeństwo prowadzonych transakcji oraz koordynuje proces przyjmowania wniosków o karty i ich wydawanie. Obowiązkiem kierownika, jako zwierzchnika zespołu specjalistów ds. obsługi kart, jest także sprawowanie nadzoru nad sporządzaniem i archiwizowaniem dokumentów księgowych dla operacji kartowych.


WYMAGANIA

Osoba aplikująca na stanowisko kierownika do spraw obsługi kart musi legitymować się wyższym wykształceniem ekonomicznym (preferowane kierunki to finanse, rachunkowość i pochodne), a także wieloletnim doświadczeniem w branży bankowości. Równie istotne jest w tym przypadku doświadczenie na stanowisku kierowniczym, a co za tym idzie umiejętności zarządzania kapitałem ludzki, oraz organizowania pracy własnej i podległych pracowników. Podobnie jak w przypadku pozostałych stanowisk, znajdujących się w obrębie bankowości, osoba zainteresowana posadą musi odznaczać się szczególnymi zdolnościami numerycznymi i analitycznymi. Oczywiście kierownik musi być także dogłębnie zaznajomiony z obowiązującym prawem dotyczącym bankowości, oraz obsługą komputera wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem.


WARUNKI PRACY

Praca kierownika ds. obsługi kart jest pracą w przeważającej części biurową, większość obowiązków kierownik wypełnia przy pomocy komputera. Do pozostałych jego zadań należy kontaktowanie się ze szczególnie istotnymi klientami, oraz nadzorowanie prac podległego personelu. Kierownik może liczyć na służbowy telefon komórkowy i komputer przenośny,


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko kierownika ds. obsługi kart jest obecne w branży bankowości.


ZAROBKI

Według niezależnych portali statystycznych, zarobki kierownika ds. obsługi kart rozpoczynają się od kwoty 4000 złotych brutto miesięcznie i rosną w zależności od stażu i regionu, w którym znajduje się placówka.

Praca Kierownik ds. Obsługi Kart
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

12 błędów podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Specjalistka HR wyjaśnia, czego nie robić na rozmowie o pracę

12 błędów podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Specjalistka HR wyjaśnia, czego nie robić na rozmowie o pracę

– Oprócz podstawowych błędów, takich jak brak przygotowania czy nieodpowiednia mowa ciała, istnieje wiele subtelnych kwestii, które mogą zdecydować o tym, czy otrzymasz ofertę pracy – wyjaśnia Agnieszka Ciećwierz. Specjalistka ds. HR wymienia 12 największych błędów na rozmowie o pracę, podaje przykłady i radzi, jak wybrnąć z sytuacji. Gorąco polecamy każdej osobie szukającej pracy!

Powódź w Polsce – jakie prawa ma pracownik? Obowiązki pracodawcy

Powódź w Polsce – jakie prawa ma pracownik? Obowiązki pracodawcy

Powódź to nie tylko ogromne straty dobytku, zagrożenie dla życia i zdrowia, ale też lęk o przyszłość i zapewnienie środków do życia. Wskutek powodzi wiele osób nie pojawiło się dziś w pracy – i prawdopodobnie szybko do niej nie wróci. Jakie prawa przysługują pracownikowi w czasie powodzi? Jak skorzystać z tzw. zwolnienia od pracy z powodu siły wyższej?

Prokrastynacja – czym jest, po czym poznać chorobę cywilizacyjną, przyczyny

Prokrastynacja – czym jest, po czym poznać chorobę cywilizacyjną, przyczyny

„Dziś już na pewno wykonam to zadanie. Dziś, nie jutro. Muszę to zrobić teraz. W końcu to ostateczny termin, czy raczej trzeci ostateczny, bo dwa poprzednie udało się przesunąć..." A potem, mimo silnej presji i motywacji, orientujesz się, że minął dzień, a Ty znów niczego nie zrobiłeś. Brzmi znajomo? A jednak z prokrastynacją można wygrać! Oto co może pomóc w walce z odkładaniem na później.

Praca zdalna a zdrowie psychiczne – wywiad z psycholog dr Beatą Rajbą

Praca zdalna a zdrowie psychiczne – wywiad z psycholog dr Beatą Rajbą

– Mitem jest to, że era pracy zdalnej dobiega końca – zauważa psycholog dr Beata Rajba. Wyjaśnia, że najlepiej w home office radzą sobie ci, którzy są z natury sumienni, bo nie potrzebują stałej motywacji i nadzoru. Kłopoty mogą mieć zaś ci, którym bez presji trudno przestrzegać deadline'ów, a także osoby z wysokim lękiem społecznym: w izolacji czują się dobrze, ale ich fobia się pogłębia.

Alergik w pracy

Alergik w pracy

Zatkany nos i ból głowy jesienią zwykle tłumaczymy sezonowym przeziębieniem. Tymczasem powodem złego samopoczucia może być też alergia. I choć doskwiera także w pracy, wielu ją ukrywa. – Pracownicy najczęściej nie są zainteresowani rozpoznaniem choroby zawodowej i nie zgłaszają objawów chorobowych w trakcie badań okresowych – zauważa ​​prof. dr hab. n. med. Cezary Pałczyński. Dlaczego?

Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?

Sztuczna inteligencja sprawdza Twoje CV – jak przejść z sukcesem rekrutację?

Systemy ATS wybierające CV, chatboty rekrutacyjne, algorytmy AI analizujące wideo z rozmów o pracę... Brzmi jak science fiction, a taka już jest rzeczywistość procesów rekrutacji. – Przygotowanie CV z myślą o AI jest kluczowe, by przejść z sukcesem wstępną selekcję – tłumaczy ekspertka HR Agnieszka Ciećwierz. Jak napisać CV „pod algorytm" i gdzie jeszcze spodziewać się weryfikacji przez AI?