Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Finanse / Bankowość
Kierownik Departamentu Administracji Kredytów

Lista stanowisk - Kierownik Departamentu Administracji Kredytów

Kierownik Departamentu Administracji Kredytów

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik departamentu administracji kredytów zarządza i koordynuje prace podległego personelu, wyspecjalizowanego w administracji kredytowej. Departament administracji kredytów zajmuje się monitorowaniem stanu aktywnych kredytów w rozumieniu terminowości spłat, oraz sprawdzania zabezpieczeń transakcji kredytowych. Kierownik, jako najbardziej doświadczony spośród członków departamentu, kontroluje zgodność wykonywanych przez podległych mu specjalistów operacji z wewnętrznymi procedurami, które to procedury sam opracowuje i wdraża. Kierownik przygotowuje także we współpracy z podległymi pracownikami opinie o aktualnych lub byłych kredytobiorcach na potrzeby innych banków. Kierownik nadzoruje prowadzoną dokumentację kredytową, oraz proces jej archiwizowania, a także aktualizowanie bazy danych, w której znajdują się zapisy dotyczące wszelkich transakcji kredytowych.


WYMAGANIA

Osoba kandydująca na to stanowisko musi legitymować się wyższym wykształceniem kierunkowym, preferowane kierunki to finanse i rachunkowość i pochodne. Musi także posiadać doświadczenie w branży bankowości, w departamencie administracji kredytów. Z racji kierowniczego charakteru stanowiska, wymaga się od aplikujących na nie osób zdolności zarządzania kapitałem ludzkim podległego personelu, umiejętności organizacji pracy własnej i pracowników, a także szybkiego podejmowania strategicznych decyzji. Kierownik departamentu administracji kredytów musi odznaczać się ponadprzeciętnymi uzdolnieniami numerycznymi, oraz zdolnościami myślenia analitycznego. Kolejnym wymogiem jest umiejętność biegłego posługiwania się komputerem wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy kierownika jest przestrzeń biurowa banku, w którym został zatrudniony. Kierownik może także kontaktować się osobiście z klientami szczególnie istotnymi dla placówki.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik departamentu administracji kredytów jest stanowiskiem obecnym w bankowości.


ZAROBKI

Zarobki osób zatrudnionych na tym stanowisku rozpoczynają się od kwoty 7000 brutto miesięcznie i rosną, głównie w zależności od regionu, w jakim znajduje się konkretny oddział banku, oraz stażu i doświadczenia pracownika. Kierownik departamentu wyposażany jest w służbowy telefon i komputer przenośny.

Praca Kierownik Departamentu Administracji Kredytów
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.