Lista stanowisk - Analityk Biznesowy

Polecane oferty - Finanse / Bankowość

  • Product Governance Analyst

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    How this opportunity is different The product governance team has undergone some exciting new changes which means that we are in the process of embedding the new framework and systems into our team. These processes will help Aon to cater for the varied range of products and services under our remit...
  • Główny Specjalista / Ekspert w Departamencie Analiz i Strategii

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Główne zadania: Udział w pracach Sekcji, w tym przygotowanie opracowań i realizacja działań podejmowanych w ramach projektów badawczych w obszarze rozwoju kapitału ludzkiego oraz przedsiębiorczości i innowacyjności (m.in. w ramach: Bilansu Kapitału Ludzkiego, projektów Rozwój i...

Analityk Biznesowy

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Analityk biznesowy - zajmuje się analizą projektu organizacji, przedsiębiorstw, instytucji rządowych. Ocenia także modele biznesowe oraz ich integrację z technologią. Zajmuje się kontrolą finansową wszystkich transakcji firmy. Do jego obowiązków należy: Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedażowych, odpowiedzialność za zgodność procedur uznawania przychodów z obowiązującymi przepisami, przygotowywanie lokalnych sprawozdań finansowych oraz rocznych audytów według zasad US GAAP, właściwa strukturyzacja transakcji oraz ekspertyza księgowa zapewniająca wsparcie finansowe pracowników sprzedaży, przygotowanie sprawozdań finansowych wszystkich transakcji sprzedażowych, zapewnianie zgodności wszystkich elementów Procesu Zarządzania Transakcjami z przepisami, wymaganiami SOX oraz polityką firmy, przygotowywanie sprawozdań końcowych transakcji, prezentacja listy kontrolnej transakcji oraz podsumowania zamówień sprzedażowych, identyfikacja odstępstw od standardów oraz rozpoznawanie problemów związanych z procedurą uznawania przychodów, Wsparcie zewnętrznego i wewnętrznego audytu finansowego firmy.


WYMAGANIA

Osoba na tym stanowisku musi posiadać wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie w finansach, zdolności negocjacyjne, zdolność analitycznego myślenia, biegłą znajomość języka angielskiego. Analityk biznesowy musi być także osobą elastyczną, gotową do wyjazdów służbowych.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy Analityka biznesowego jest biuro, podstawowym narzędziem pracy jest komputer.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracę oferują banki, firmy konsultingowe, biura analiz, duże firmy produkcyjne, duże firmy obrotu nieruchomości.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku są zróżnicowane. Zależą od renomy firmy, regionu kraju, posiadanego doświadczenia. Średnia pensja oscyluje w granicach 3700 zł.

Praca Analityk Biznesowy
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Finanse / Bankowość

  • Specjalista ds. modelowania ryzyka

    Aon Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje codzienne zadania: Analizowanie wpływu katastrof naturalnych na portfele majątkowe zakładów ubezpieczeń, z wykorzystaniem opracowanych wewnętrznie modeli Aon oraz licencjonowanych zewnętrznie modeli katastrof; Analiza i przetwarzanie danych klientów; Testowanie i ocena modeli...
  • Specjalista ds. rozwoju procesów biznesowych

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: bierzesz udział w projekcie związanym z budową procesu kredytowego dla klientów korporacyjnych, współtworzysz zdigitalizowany proces workflow mający odpowiadać potrzebom uczestników procesu kredytowego, uczestniczysz w tworzeniu narzędzi i aplikacji przez...
  • Specjalista ds. Analiz Biznesowych (prognozowanie sprzedaży)

    TREFL   Gdynia, ul. Kontenerowa 25    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    kompletowanie i archiwizacja prognoz sprzedaży z obszarów handlowych; wprowadzanie danych do systemu; prowadzenie harmonogramu prognozowania produktów i towarów; tworzenie prognoz sprzedaży na bazie historycznych danych sprzedażowych i danych odsprzedaży z półki; wycena prognoz sprzedaży,...
  • Specjalista ds. kontrolingu zarządczego

    UNIBEP S.A.   Bielsk Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za: budowanie w oparciu o VBA szeregu modeli analitycznych wspierających podejmowanie decyzji zarządczych, budżetowanie, analizy finansowe i raportowanie, udział w projektowaniu i zarządzaniu systemem zbierania informacji wewnętrznej i zewnętrznej,...
  • Starszy specjalista ds. walidacji modeli

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: zajmujesz się walidacją ilościową oraz jakościową modeli stosowanych do zarządzania ryzykiem, w tym modeli IRB, oceniasz zgodność modeli z wymogami nadzorczymi, weryfikujesz poprawność wdrożenia modeli, proponujesz działania podnoszące jakość modeli,...
  • Specjalista ds. Automatyzacji Procesów (Webcon / PowerPlatform)​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Jesteśmy umiejscowieni w ramach BackOffice, ale usprawniamy procesy w całej organizacji. Analizujemy procesy, wdrażamy nowe automatyzacje oraz wspieramy utrzymanie istniejących ściśle współpracując z użytkownikami biznesowymi. Chętnie korzystamy z możliwości łączenia technologii, aby...
  • Specjalista ds. ryzyk związanych z technologiami informatycznymi

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole: analizujemy procesy związane z technologiami informatycznymi, współpracujemy z jednostkami w całym Banku w wypracowywaniu rozwiązań zapewniających efektywne zarządzanie ryzykiem związanym z technologiami informatycznymi, opracowujemy rekomendacje działań...
  • Procurement Finance Specialist

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Are you passionate about bridging Procurement and Finance? Do you want to ensure that procurement value creation is actualized within the business and that procurement knowledge is translated into financial information for Commercial units? If so, a role in Supply Chain Finance as a Procurement...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.

Jak walczyć z rutyną w pracy?

Jak walczyć z rutyną w pracy?

Codziennie idziesz do pracy tą sama drogą. I każdego dnia zaczynasz pracę z myślą, że nie czeka Cię dziś nic nowego... Rutyna jest jednym z głównych powodów wypalenia zawodowego. Z drugiej strony może dawać poczucie bezpieczeństwa i stabilności. – W różnych okresach życia potrzeba rutyny może ulec zmianie – wyjaśnia psycholog Joanna Marszalska. Kiedy zatem walczyć z rutyną i jak to robić?