Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Farmaceutyka / Biotechnologia
Specjalista ds. Informacji Medycznej

Lista stanowisk - Specjalista ds. Informacji Medycznej

Polecane oferty - Farmaceutyka / Biotechnologia

  • Specjalista / Specjalistka ds. Informacji Naukowej

    POLPHARMA S.A.   Gdańsk    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Opracowanie charakterystyki produktu leczniczego, ulotki dla pacjenta oraz oznakowania opakowania bezpośredniego i zewnętrznego produktów leczniczych na potrzeby rejestracji i zmian porejestracyjnych, zgodnie z obowiązującym prawem. Aktywna współpraca z europejskimi Agencjami...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Zarządzania Produktem

    AURA HERBALS sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  część etatu   2 200 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    wsparcie Działu Zarządzania Produktem w bieżących obowiązkach i procesie wdrażania nowych produktów na rynek, research i analiza rynku suplementów, wsparcie procesu tworzenia produktów; wsparcie podczas tworzenia formulacji;

Specjalista ds. Informacji Medycznej

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista do spraw informacji medycznej jest osobą gromadzącą i analizującą informacje dotyczące nowych produktów i usług pojawiających się na rynku medycznym. Informacje te przekazuje następnie odpowiedniej komórce do spraw marketingu i promocji firmy, w której jest zatrudniona. Specjalista ds. informacji medycznej jest więc researcherem wyspecjalizowanym w branży medycznej, dlatego też zawód ten jest ściśle z tą branżą związany i w niej też mogą zainteresowane osoby zatrudnienia poszukiwać. Research przeprowadzony przez specjalistę ds. informacji medycznej służy opracowywaniu nowych produktów odpowiadającym na najświeższe zapotrzebowanie ze strony klientów, umożliwia konkurowanie z firmami o podobnym charakterze prowadzonej działalności.


WYMAGANIA

Specjalista do spraw informacji medycznej musi orientować się w rynku produktów i usług skierowanych do lekarzy i personelu medycznego, co za tym idzie sam powinien legitymować się wyższym wykształceniem medycznym - to gwarantuje dogłębną znajomość realiów branży medycznej. Powinien znać języki obce i biegle posługiwać się komputerem, a także wyróżniać się szczególnymi predyspozycjami do kontaktów z klientami i przedstawicielami innych firm. Od specjalisty wymaga się przeprowadzania analiz pozyskanych informacji i składania raportów przed bezpośrednimi zwierzchnikami, powinien więc on posiadać umiejętność analitycznego myślenia.


WARUNKI PRACY

Przestrzenią roboczą specjalisty do spraw informacji medycznej jest przestrzeń biurowa firmy, w której został zatrudniony. Poza tym specjalista kontaktuje się z przedstawicielami firm produkujących i dystrybuujących leki i osprzęt medyczny. Zazwyczaj poza wynagrodzeniem otrzymuje służbowy telefon i przenośny komputer, niekiedy także służbowy samochód. Specjalista jest także obecny na wszelkich konferencjach i targach branżowych.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją dóbr skierowanych do środowisk medycznych, wydawnictwa literatury i czasopism fachowych, firmy farmaceutyczne, etc.


ZAROBKI

Zarobki specjalisty ds. informacji medycznej zaczynają się od 1500 złotych brutto miesięcznie i rosną w zależności od obrotów firmy i miasta, w którym się znajduje. Oczywiście na pensję ma także wpływ doświadczenie i zaangażowanie specjalisty.

Praca Specjalista ds. Informacji Medycznej
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Farmaceutyka / Biotechnologia

  • Specjalista ds. procedur urzędowych aptek

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rejestracji Leków na rynkach non EU

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej produktów leczniczych Spółki na potrzeby rejestracji za granicą, zgodnie z obowiązującym prawem na danym rynku; Prowadzenie procedur rejestracyjnych (dopuszczenia do obrotu, re-rejestracji, zmian porejestracyjnych,...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.