Nigdy nie jest za późno na podnoszenie kwalifikacji! W internecie znaleźć można bardzo wiele szkoleń przeznaczonych niemal dla każdej grupy zawodowej. Jaki kurs wybrać? Czym różnią się od siebie szkolenia miękkie oraz twarde? Czy szkolenia z kompetencji miękkich naprawdę mają sens? Zanim wykupisz pakiesz szkoleniowy, sprawdź, czym kierować się w czasie wyboru kursu.
Lista stanowisk - Asystent ds. Zakupów
Polecane oferty - Zakupy
-
Asystent / Asystentka Działu Zakupów
GE POWER Wrocław, Fabryczna praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat 5 800 - 6 200 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent / Asystentka Działu Zakupu
Transgourmet Polska Poznań praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat
Asystent ds. Zakupów
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Asystent do spraw zakupów jest osobą odpowiedzialną za dokonywanie bieżących zakupów wewnątrz firmy lub instytucji. Osoba obsadzona na tym stanowisku analizuje informacje o dostępnych dostawcach danych produktów i dokonuje wyboru samodzielnie lub w konsultacji z kierownikiem działu zakupów. Po dokonanej transakcji sporządza szczegółowy raport, który przekazuje przełożonym – w tym przypadku kierownikowi ds. zakupów. Asystent do spraw zakupów monitoruje bieżące otoczenie rynkowe w poszukiwaniu potencjalnych dostawców firmy, wysyła zapytania ofertowe, analizuje i porównuje otrzymane propozycje. Asystent organizuje warunki dla poprawnego funkcjonowania działu zakupów, opracowuje i kataloguje niezbędną dokumentację, przygotowuje bazy danych dostępnych dostawców produktów i usług.
WYMAGANIA
Najczęściej spotykane wymagania kwalifikacyjne, stawiane przed kandydatami na stanowisko asystenta do spraw zakupów to przede wszystkim konieczność legitymowania się dyplomem ukończenia wyższej uczelni technicznej lub ekonomicznej – preferowane przez potencjalnych pracodawców kierunki to przede wszystkim marketing i zarządzanie i pochodne. Dodatkowym atutem, przemawiającym za konkretnym kandydatem będzie doświadczenie, zdobyte w dziale zakupów w tej samej, lub podobnej branży, lecz stanowisko jest także często obsadzane praktykantami lub stażystami. Osoba zatrudniona na tym stanowisku powinna posiadać szczególne cechy personalne, pozwalające na efektywną pracę w zespole, a także wiedzę z zakresu finansów i rachunkowości oraz znajomość aktualnego otoczenia rynkowego.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy asystenta do spraw zakupów jest przestrzeń biurowa firmy, w której został zatrudniony, większość obowiązków asystent realizuje za pomocą komputera. Asystent wielokrotnie kontaktuje się z dostawcami a także przygotowuje niezbędną dokumentację.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko funkcjonuje w firmach, obracających się w wielu branżach, na przykład IT czy branży motoryzacyjnej.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku oscylują w granicach 1500 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać w zależności od stażu i umiejętności pracownika.
Najnowsze oferty - Zakupy
-
Asystent / Asystentka - Wsparcie Zakupów Operacyjnych i Planowania Materiałowego
Lotte Wedel Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaasystent umowa zlecenie -
Asystent ds. Zamówień i Zakupów
WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o. Łódź, Teofilów praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent ds. zakupów
WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o. Łódź, Teofilów praca stacjonarnaasystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Asystent Kupca Mody
GOMEZ Suchy Las praca stacjonarnaasystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Procurement Analyst / Tender Manager
METRO Global Solution Center Sp. z o.o. Szczecin, Plac Brama Portowa 1 praca zdalna / hybrydowastarszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły

Szkolenia miękkie i twarde – które z nich wybrać?

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
– Podczas rozmów o podwyżce wciąż pojawia się argument związany z rosnącymi kosztami życia: „potrzebuję więcej, bo życie jest droższe”. Jednak coraz częściej podnoszone są także kwestie związane z rozwojem: „wykorzystałem nowe umiejętności, poszerzył się mój zakres obowiązków”. To staje się mocnym argumentem w negocjacjach – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek.

Zasada „5 to 9 before 9 to 5”. Jak Zetki produktywnie wykorzystują poranek?
– Wielu managerów i właścicieli firm rano ma czas, by pomyśleć strategicznie. Poranne godziny, gdy nikt nie pisze, nie dzwoni, są idealne na planowanie i podejmowanie decyzji. Zetki nie mają jeszcze tylu zawodowych obowiązków, ale intuicyjnie robią coś bardzo mądrego, dbają o swój dobrostan zanim zacznie się presja dnia. To niezwykle zdrowe podejście – zauważa coach biznesu Wiktor Tokarski.

Podanie o pracę po angielsku – co powinno się w nim znaleźć?
Job application, letter of application, cover letter, a może letter of intent? Na zachodnim rynku pracy funkcjonuje bardzo wiele dokumentów aplikacyjnych, wysyłanych w różnych okolicznościach. Jeśli marzysz o zatrudnieniu w międzynarodowej bądź zagranicznej firmie, na początek przygotuj podanie o pracę po angielsku. Wyjaśniamy krok po kroku, jak je szybko i łatwo napisać.

Pierwszy urlop wypoczynkowy pracownika – kiedy będzie przysługiwał?
Pierwszy urlop wypoczynkowy naliczany jest na innych zasadach niż każdy kolejny. Kiedy najwcześniej może wziąć wolne osoba, która podpisała umowę o pracę po raz pierwszy w życiu? Jaki będzie jej wymiar urlopu wypoczynkowego? Czy inaczej rozliczany jest urlop dla osób pracujących na część etatu i dla pracowników pełnoetatowych? Oto wszystko, co musisz wiedzieć o pierwszym płatnym urlopie.

Czy to już czas na zmianę pracy? Doradca zawodowy wyjaśnia, jak mądrze wykorzystywać swoje kwalifikacje
– Statystycznie człowiek spędza w pracy 8 godzin dziennie, trudno udawać przez tak długi czas entuzjazm do jej wykonywania. Praca powinna nam sprawiać przyjemność i choć to slogan, to obala faworyzowany mit ciężkiej pracy – tłumaczy doradczyni zawodowa Magdalena Gabruś. Jak zatem rozwijać własny potencjał na obejmowanym stanowisku? Skąd wiedzieć, że już najwyższy czas na zmianę pracy?
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?