Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Nieruchomości
Administrator Nieruchomości

Lista stanowisk - Administrator Nieruchomości

Polecane oferty - Nieruchomości

  • Administrator Nieruchomości

    Lux Dom   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: zarządzanie nieruchomością kontrola zgodności faktur z zapisami umów; udział w zebraniach Wspólnoty i Zarządu; kontrola jakości usług świadczonych przez firmy podwykonawcze; terminowe zlecanie przeglądów
  • Administrator obiektu

    STRABAG PFS   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: kontakt z klientem oraz najemcami nieruchomości; współpraca i wsparcie działu technicznego; nadzór nad usługą ochrony osób i mienia; nadzór nad usługą utrzymania czystości obiektu oraz terenów zewnętrznych; ofertowanie, rozliczanie i odbiory usług; prowadzenie ewidencji...

Administrator Nieruchomości

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Administrator nieruchomości, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za sprawowanie bieżącego nadzoru nad obiektem, lub grupą obiektów o określonym charakterze; kamienicą, osiedlem mieszkaniowym, ośrodkiem rekreacyjnym, budynkiem o zastosowaniu przemysłowym lub halą produkcyjną czy magazynem. W zależności od rodzaju obiektów podległych osobie obsadzonej na tym stanowisku, jej codzienne obowiązki będą dość zróżnicowane. Administrator zatrudniony w spółdzielni mieszkaniowej będzie więc dbał o czystość budynków mieszkalnych, prowadzenie prac konserwacyjnych i remontowych w ich obrębie, stan techniczny urządzeń i instalacji, a także przyjmowanie skarg czy zgłoszeń innego rodzaju od lokatorów. Zupełnie inny zakres obowiązków przypadnie administratorowi ośrodka rekreacyjnego lub wypoczynkowego; będzie on przeważnie kierownikiem ośrodka, decydującym o realizacji budżetu, zapewnieniu jak najlepszej obsługi dla gości, ich wyżywienie, etc.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze administratora nieruchomości jest konieczność posiadania przez nie co najmniej średniego wykształcenia, pozyskanego w technikum ekonomicznym lub na wyższych studiach ekonomicznych. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie zawodowe kandydata, pozyskane w pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Administrator nieruchomości musi wykazać się szczególną odpowiedzialnością, operatywnością, świadomością kosztową i znajomością przepisów prawnych regulujących administrowanie budynkami o konkretnym charakterze.


WARUNKI PRACY

Praca administratora nieruchomości jest pracą w przeważającej części biurową, wykonywaną przed ekranem komputera i w bezpośrednich kontaktach z lokatorami, klientami czy zarządcami poszczególnych obiektów.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia stwarzają, jak wcześniej wspomniano, spółdzielnie mieszkaniowe, ośrodki wypoczynkowe, firmy i przedsiębiorstwa o różnym zakresie prowadzonej działalności.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku utrzymują się na średnim poziomie 2800 złotych brutto miesięcznie.

Praca Administrator Nieruchomości
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Nieruchomości

  • Zarządca nieruchomości wspólnotowych

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Sokołów Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twoje główne zadania: Pełna administracja i bezpośrednia obsługa przydzielonych wspólnot mieszkaniowych. Zarządzanie dokumentacją nieruchomości, w tym dokumentacja techniczna i umowy. Kompleksowa obsługa księgowa: nadzór nad finansami, rozliczanie kosztów, prowadzenie ksiąg...
  • Pracownik do spraw nabywania i zamiany nieruchomości

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, plac Nowy Targ 1-8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: nabywanie nieruchomości do zasobu komunalnego, w tym: analiza zasadności i celowości nabywania do zasobu komunalnego nieruchomości; przygotowywanie nieruchomości do obrotu cywilnoprawnego; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej...
  • Pracownik do spraw promocji nieruchomości i obsługi inwestorów

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, plac Nowy Targ 1-8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: działania informacyjno-promocyjne, w tym: przygotowywanie strategii promocji ofert inwestycyjnych; przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych na potrzeby targów i misji gospodarczych; przygotowywanie ogłoszeń...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania,...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Najmu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie postępowań w zakresie oddania nieruchomości w najem lub dzierżawę, Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację,...
  • Zarządca nieruchomości

    Strabag Sp. z o. o.   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: prowadzenie pełnej obsługi nieruchomości; przygotowywanie planów gospodarczych, uchwał, rozliczanie mediów, przygotowanie i prowadzenie zebrań; nadzór nad realizacją przeglądów, serwisami technicznymi, pogotowiem technicznym; nadzór nad procesem gwarancyjnym, zgłaszanie i...
  • Zastępca / Zastępczyni Zarządcy Rejonu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kędzierzyn-Koźle    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Bieżący nadzór, ocena i kontrola stanu techniczno-eksploatacyjnego nieruchomości w obszarze działania Rejonu; Organizacja, koordynowanie i nadzór nad bieżącymi pracami remontowymi, konserwacyjnymi i bieżącego utrzymania obiektów, budynków ,...
  • Inżynier ds. Infrastruktury Technicznej i Konserwacji

    Resi4Rent Leasing   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Przygotowanie obiektów do otwarcia oraz udział w odbiorach inwestycji. Nadzór nad przeglądami technicznymi i konserwacją budynków oraz instalacji. Koordynacja napraw, modernizacji i rozbudowy infrastruktury. Współpraca z zewnętrznymi serwisami technicznymi i remontowymi....

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?