specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot....
Zadania zarządzanie projektami z pozycji klienta dla wewnętrznych projektów budowlanych, optymalizacja kosztów operacyjnych poszczególnych obiektów, koordynacja oszczędności energii w nieruchomościach, przygotowanie dokumentów do audytu energetycznego, optymalizacja stanu istniejących...
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi technicznej obiektu.
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Mobilną obsługę techniczną dużych obiektów; Współpracę z zespołem technicznym pod nadzorem Koordynatora; Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; Wykonywanie inspekcji i wybranych przeglądów; Nadzór nad realizacją przeglądów i napraw głównych w obiektach przez...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Wykonywanie drobnych prac remontowo – naprawczych przede wszystkim gipsowanie , szlifowanie i malowanie ścian; Kontrola i sterowanie parametrami hali (temperatura, wentylacja); Współpraca z firmami specjalistycznymi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności: realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot....
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Zakres obowiązków: Utrzymanie sprawności systemów i urządzeń technicznych tj.: elektryka, klimatyzacja, wentylacja, sanitarne, grzewcze, ppoż., gaz lub inne w zależności od obiektu; Wykrywanie i usuwanie usterek; Obsługa zgłoszeń awarii; Cykliczne przeglądy; Wymiana elementów eksploatacyjnych;
Twoje zadania: nadzór nad poprawnością działania urządzeń, aparatury, sprzętu, narzędzi i instalacji będących na wyposażeniu obiektu; wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem; wykonywanie drobnych napraw i remontów; usuwanie awarii będących w zakresie obsługi...
Zadania zarządzanie projektami z pozycji klienta dla wewnętrznych projektów budowlanych, optymalizacja kosztów operacyjnych poszczególnych obiektów, koordynacja oszczędności energii w nieruchomościach, przygotowanie dokumentów do audytu energetycznego, optymalizacja stanu istniejących...
Twoje zadania: prowadzenie przeglądów technicznych, umawianie serwisów, bieżące utrzymanie infrastruktury budynkowej, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne; rozliczanie mediów, uczestnictwo w realizacji zadań remontowych, likwidacja awarii elementów budowlanych, instalacji i urządzeń;...
Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości zlokalizowanych w obszarze działania zespołu,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości, podejmujesz działania zmierzające do zapobiegania awariom, usuwania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Na co dzień w naszym zespole:zapewniasz utrzymanie właściwego stanu technicznego nieruchomości, w tym realizację zaleceń z przeglądów budowlanych, przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,organizujesz i uczestniczysz w kontrolach stanu technicznego nieruchomości oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: dokonywanie codziennych przeglądów budynków i otoczenia oraz kontrola pracy gospodarzy i firm utrzymujących czystość, rozliczanie pracy gospodarzy, zaopatrzenie ich w środki czystości, nadzór nad konserwacją...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Na co dzień w naszym zespole:planujesz, organizujesz i koordynujesz pracę podległych pracowników,udzielasz wsparcia merytorycznego pracownikom prowadzącym bieżącą obsługę i zarządzanie nieruchomościami,kontrolujesz zadania realizowane przez administratorów i zarządców w zakresie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa nieruchomości zasobu własnego Spółki, Skarbu Państwa, internatów i kwater internatowych. Wsparcie Oddziałów Terenowych na poziomie biura Spółki w zakresie bieżącej obsługi nieruchomości. Weryfikacja zarządzanych powierzchni nieruchomości. Monitorowanie uwag i skarg...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prowadzenie i wykonywanie zadań w zakresie administrowania zasobem kwater internatowych w m. Łask, Łódź, Zgierz, Regny, w szczególności: nadzorowanie, rozliczanie oraz koordynacja pracy firm świadczących usługi, w szczególności: sprzątania, konserwacji, prania bielizny pościelowej i...
Lokalizacja: Sieć naszych klubów na terenie Poznania i Łodzi Forma zatrudnienia: umowa o pracę; Wymagane doświadczenie: doświadczenie w technicznej obsłudze/zarządzaniu nieruchomości oraz znajomość instalacji budynkowych Tryb pracy: głownie praca zdalna oraz mobilna; Trenuj swoją...
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku logistycznego w należytej sprawności technicznej, wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń, drobne prace ogólnobudowlane, utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych,...
Zadania: prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie (nadzór nad przeglądami instalacji, wykonywanie testów pompowni p.poż. oraz drobne naprawy urządzeń i instalacji: grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych na...
Zadania: Obsługa techniczna obiektu użyteczności publicznej- muzeum Utrzymanie we właściwym porządku podległych urządzeń, instalacji, sieci oraz pomieszczeń, Diagnozowanie awarii i usterek, Rozwiązywanie problemów technicznych, związanych ze sprawnością działania podległych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wymagania: Doświadczenie w eksploatacji technicznej budynków użyteczności publicznej i utrzymania infrastruktury (prawidłowa konserwacja budynku wraz z mediami, zarządzanie usługami zewnętrznymi – ochrona, sprzątanie itp.) LUB doświadczenie w inwestycjach poprzez wykonywanie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad eksploatacją wszelkich urządzeń i instalacji w hali sprzedaży, przeprowadzanie kontroli technicznych, wykonywanie napraw, konserwacji, itp., prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad stanem technicznym budynku i terenu zakładu pracy.
Twoje zadania: Bieżąca obsługa techniczna obiektu produkcyjnego; Realizacja planowanych prac przeglądowych; Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych; Raportowanie prac serwisowych; Drobne prace naprawcze i montażowe; Kontrole instalacji obiektowych i pomieszczeń technicznych;
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów, Bieżące dbanie o efektywne wykorzystanie powierzonych do administrowania nieruchomości oraz zgłaszanie wniosków dotyczących wolnych pomieszczeń użytkowych,...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze Gmin Szydłowiec, Pionki, Kowala, Jedlnia -Letnisko, Jastrząb, Wierzbica, Jedlińsk; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie nieruchomościami, Nadzór nad konserwacją i utrzymaniem nieruchomości i lokali mieszkalnych, w tym zgłaszanie potrzeb usunięcia usterek i awarii, potwierdzanie, jakości i ilości usług wykonywanych na...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych w tym przygotowywanie stosownych dokumentów, współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi, urzędami, kancelariami notarialnymi, sądami, klientami indywidualnymi; kwalifikowanie do...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie dokumentacji i przeprowadzenie postępowań w zakresie oddania nieruchomości w najem lub dzierżawę, Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Prowadzenie nadzoru technicznego nad powierzonym zasobem mieszkaniowym w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, nadzór nad...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Organizacja, koordynowanie oraz bieżące nadzorowanie pracy podległych pracowników, w tym Zespołu Utrzymania Nieruchomości; Inicjowanie działań w zakresie usprawnień organizacyjnych i technicznych, zgłaszanie wniosków dla zapewnienia...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Na tym stanowisku odpowiedzialny będziesz za: Inicjowanie działań w zakresie usprawnień organizacyjnych i technicznych, zgłaszanie wniosków dla zapewnienia efektywnego zagospodarowania nieruchomości i powierzchni w podległych nieruchomościach; Sprawowanie nadzoru nad realizacją umów oraz...
Osoba zatrudniona na stanowisku Koordynatora ds. FM będzie odpowiedzialna za: Prowadzenie kontraktu IFM w powierzonym rejonie (struktura rozproszona); Koordynacja usług związanych z prawidłowym utrzymaniem powierzchni magazynowo-biurowych Klienta (serwis handyman, serwis techniczny, recepcja);...
Główny zakres obowiązków: bieżące administrowanie budynkami biurowymi oraz mieszkalnymi (20 lokalizacji) nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych systemów technicznych w budynkach; nadzór nad przeglądami obiektów wynikających z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i...
Zakres obowiązków: Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym oraz konserwacja urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w budynku; Wykonywanie okresowych przeglądów systemów i instalacji budynkowych (wentylacja, klimatyzacja, elektryka, sanitarne, HVAC) Dozorowanie...
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych i zamiłowanie do majsterkowania, aby goście mogli cieszyć się spokojnym i komfortowym pobytem w naszym hotelu. Będziesz dbać o bieżące naprawy jak i cykliczne przeglądy stanu technicznego. Będziesz ściśle...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Poszukujemy osoby lubiącej aktywną pracę z klientami firmy, umiejącej poruszać się dobrze w social mediach (np. FB) podchodzącej do swoich działań w sposób kreatywny i zaangażowany utrzymywanie relacji z najemcami obiektów; poszukiwanie najemców na wolne lokale w obiektach;...
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze m.st. Warszawy, powiat warszawski zachodni; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości; Kontrola...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżące administrowanie nieruchomościami, Nadzór nad konserwacją i utrzymaniem nieruchomości i lokali mieszkalnych, w tym zgłaszanie potrzeb usunięcia usterek i awarii, potwierdzanie, jakości i ilości usług wykonywanych na...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: kompleksowa obsługa zarządcza wyznaczonych obiektów i terenów GUMED (rejon), bieżąca kontrola stanu wyznaczonych nieruchomości, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości, m.in. utrzymanie czystości, bieżące...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do kierowania wniosków o eksmisję z lokali mieszkalnych, Współpracę z komornikami w zakresie prowadzonych przez nich czynności egzekucyjnych, Windykację roszczeń wobec gmin z tytułu...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie i prowadzenie umów przychodowych na dostawę mediów do podmiotów jednostek powiązanych spółkowych PKP SA., Weryfikację i aktualizację cen jednostkowych za media, Prowadzenie wewnętrznej ewidencji zawartych umów z...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
Obowiązki: pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych oraz handlowo-usługowych; prowadzenie spotkań, prezentacji, negocjacje z potencjalnymi klientami; przygotowywanie ofert najmu i odpowiedzi na zapytania ofertowe; budowanie oraz utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami; renegocjacje...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
Opis stanowiska Zapewnienie ciągłej, bezpiecznej i ekonomicznej eksploatacji nowoczesnego kompleksu biurowego klasy A; Nadzór oraz kontrola nad maszynami i urządzeniami infrastruktury technicznej obiektu (instalacje: elektryczne, wentylacyjne, klimatyzacyjne, wod-kan, chłodnicze, ciepłownicze,...
pracownik fizyczny umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków prace mające na celu utrzymanie budynku w należytej sprawności technicznej; wykonywanie przeglądów technicznych, konserwacja oraz naprawa instalacji i urządzeń; drobne prace ogólnobudowlane; utrzymanie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych, chłodniczych,...
Zadania: prace związane z utrzymaniem ruchu urządzeń na obiekcie (nadzór nad przeglądami instalacji, wykonywanie testów pompowni p.poż. oraz drobne naprawy urządzeń i instalacji: grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, chłodniczych, wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych na...
Szukasz pracy jako administrator budynku? Specjaliści ds. administrowania mają za zadanie zarządzanie nieruchomościami, zarówno lokalami mieszkalnymi, jak i komercyjnymi czy przemysłowymi. Miejscem pracy takiej osoby jest biuro, niemniej pracownik często wykonuje obowiązki również w terenie. W serwisie Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na stanowisko administratora nieruchomości i dotyczące pokrewnych zawodów, np. młodszego administratora nieruchomości, technika utrzymania obiektu, konserwatora instalacji budynkowych czy agenta nieruchomości / specjalistę ds. sprzedaży nieruchomości. Ogłoszenia najczęściej dotyczą pracy stałej na pełen etat, choć niekiedy pojawiają się także oferty pracy tymczasowej. Sprawdź najnowsze oferty i zaaplikuj! Nie jesteś pewna / pewny, czy sprawdzisz się w danej pracy? Przeczytaj kompleksowy opis stanowiska pracy!
Administrator nieruchomości – co robi?
Do podstawowych obowiązków managera ds. nieruchomości należy nadzór nad obiektem albo obiektami, obsługa wspólnot mieszkaniowych lub innych podmiotów. W zakresie obowiązków może leżeć zatem chociażby sprawdzanie stanu technicznego budynku zgodnie z harmonogramem, organizowanie prac konserwacyjnych, udział w przeglądach. Warto przy tym wiedzieć, że jeśli chodzi o kontrolę stanu nieruchomości, kierownik czuwa nie tylko nad stanem technicznym (nadzorując np. techników obsługi budynku), ale też estetyką obiektu i jego otoczenia. Do wachlarza obowiązków administratora należy także kontaktowanie się z dostawcami mediów i usług komunalnych, zawieranie umówi z nimi, czuwanie nad prawidłowym wykonywaniem usługi oraz kontrola w zakresie przestrzegania zapisów tych umów. Administrator odpowiada również za bieżącą współpracę z dzierżawcami i użytkownikami obiektu.
Jak zostać zarządcą nieruchomości?
Zarządcy nieruchomości są pilnie poszukiwani w wielu częściach Polski. Jak zacząć nową karierę na tym stanowisku? Pracodawcy często oczekują wykształcenia związanego z zarządzaniem nieruchomościami lub pokrewnymi dziedzinami. Wymagana jest również znajomość ustawy o nieruchomościach oraz umiejętność pracy z programami do zarządzania nieruchomościami. Przyszli zarządcy powinni posiadać także rozwinięte umiejętności organizacyjne, zdolność koordynowania zadań i sporządzania różnego rodzaju dokumentów zgodnie z przepisami. Największym atutem doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, niemniej szansę mają także kandydaci bez doświadczenia.
Stanowisko kierownika budynku – predyspozycje zawodowe
Kierownik budynku to odpowiedzialna funkcja. Koordynacja działań związanych z utrzymywaniem właściwego stanu nieruchomości wymaga posiadania zdolności do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, a także umiejętności szybkiego rozwiązywania problemów. W pracy tej niezbędne są także umiejętności komunikacyjne i do budowania relacji. Przydają się one zarówno w kontaktach z mieszkańcami, jak i z zewnętrznymi dostawcami usług. Warto pamiętać, że kierownik budynku prowadzi współpracę z firmami zewnętrznymi, powinien zatem cechować się wysoką kulturą osobistą i umieć prowadzić negocjacje biznesowe.
Ile zarabia administrator nieruchomości?
Czy jest to opłacalne stanowisko? Wiele zależy od stażu pracy i poziomu odpowiedzialności. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, w przypadku administratora nieruchomości na samodzielnym stanowisku pracy mediana wynagrodzenia jest równa 5400 zł brutto miesięcznie. Z kolei w przypadku starszego specjalisty jest to 6200 zł brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty pracy dla administratora nieruchomości w miastach
Aktualne oferty pracy na takie stanowiska jak administrator nieruchomości, młodszy specjalista ds. urządzeń i instalacji w obiekcie, złota rączka czy kierownik techniczny obiektu często publikowane są na Praca.pl. Kandydatów na stanowiska związane z utrzymaniem właściwego stanu nieruchomości poszukują pracodawcy z różnych części Polski. Ustaw Job Alert dla wybranego zawodu i aplikuj!
Praca administrator nieruchomości – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są najważniejsze zadania w pracy administratora nieruchomości?
Obowiązki administratora nieruchomości obejmują przede wszystkim bieżący nadzór nad stanem technicznym i estetyką budynków. Niekiedy jest to także zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi lub innymi użytkownikami obiektów. Administrator jest też zazwyczaj odpowiedzialny za kontakty z dostawcami usług, zarządzanie umowami najmu i przeprowadzanie przeglądów oraz kontroli stanu technicznego obiektów.
Jakie kwalifikacje trzeba posiadać, by dostać pracę na stanowisku administratora nieruchomości?
Pracodawcy oczekują znajomości zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami, często popartymi odpowiednim wykształceniem lub certyfikatami. Te nie są wymagane zazwyczaj w przypadku, gdy kandydat ma wieloletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Pracownik powinien mieć także rozwinięte umiejętności organizacyjne i być osobą komunikatywną, potrafiącą negocjować warunki umów. Ważne są zarazem kompetencje cyfrowe, np. umiejętność pracy z pakietem MS Office i innymi narzędziami wspierającymi zarządzanie nieruchomościami.