Lista stanowisk - Specjalista ds. Social Media

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
  • Grupa Pascal
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Redagowanie i publikowanie postów w social media; Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów; Realizacja krótkich filmów; Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych; Moderowanie komentarzy; Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich...

Specjalista ds. Social Media

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram, GodlenLine itp.).

Zajmuje się redagowaniem wpisów, organizacją konkursów, budowaniem interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejszym moderowaniem dyskusji i odpowiadaniem na pytania. Do ich obowiązków należy także monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii oraz stały monitoring konkurencji.

WYMAGANIA

Na tym stanowisku pracodawcy wymagają najczęściej wykształcenia wyższego, najchętniej z zakresu marketingu lub też PR. Coraz większą popularność zdobywają także studia podyplomowe kształcące stricte w kierunku funkcjonowania mediów społecznościowych.

Istotną role odgrywa także znajomość tematyki od strony praktycznej i doświadczenie zawodowe. Przydają się także: kreatywność, komunikatywność, multizadaniowość, znajomość języka angielskiego oraz narzędzi do monitorowania działań w social media np. Sotrender.

Dodatkowymi atutami są także: obsługa programów graficznych, umiejętność analizy danych i wyszukiwania ciekawych informacji oraz elastyczność i gotowość do pracy w nienormowanych godzinach.

WARUNKI PRACY

Praca odbywa się przeważnie w biurze firmy lub agencji przy komputerze. Jej stałym elementem jest kontakt z klientami lub przełożonymi, w celu raportowania dotychczas przeprowadzonych działań i ustalenia koncepcji na przyszłość. Specjaliści od mediów społecznościowych rozwijają swój warsztat uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i szkoleniach np. cyklicznym Social Media Convent.

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalistów od social media szukają przede wszystkim agencje branżowe, interaktywne i public relations, a także samodzielne firmy, które mają w swojej strukturze mają działy komunikacji czy marketingu. Część osób pracuje także na własną rękę (tzw. freelancerzy), samodzielnie zdobywając klientów i administrując ich profilami. Wówczas pracę wykonują najczęściej we własnym domu.

ZAROBKI

Dobrzy fachowcy mogą w tej branży liczyć na bardzo godziwe wynagrodzenie. Najwyższe jest w prestiżowych agencjach. Social Media Account Manager zarabia rocznie nawet 58 tys. (ok. 5 tys. miesięcznie, a Account Executive nawet 80 tys. (ok. 6,7 tys. miesięcznie). Z kolei niektórzy freelancerzy za prowadzenie fanpage na Facebooku oczekują zaledwie kilkuset złotych.

Praca Specjalista ds. Social Media
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Meta Ads / Paid Social Specialist

    MPP Sp. z o.o.   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW samodzielne planowanie i realizowanie płatnych kampanii w mediach społecznościowych, głównie w środowisku Meta (Facebook i Instagram) - tworzenie, optymalizacja, raportowanie; opracowywanie koncepcji i założeń strategicznych dla kampanii; praca z narzędziami do...
  • Specjalista ds. kreacji i marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, nadzór nad corporate identity. Projektowanie i przygotowywanie we współpracy z grafikami kreacji przekazów do kampanii online i offline (digital, social media, newslettery i mailingi, infografiki, OOH). Tworzenie...
  • LeverX
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    RESPONSIBILITIES: Develop creative and persuasive copy for digital and print marketing materials. Craft engaging content in English language for corporate websites, blogs, presentations, email campaigns, advertisements, and social media, on custom software development topics. Collaborate with...
  • Grupa Pascal
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Co będziesz robić? Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy; Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne; Monitorować i analizować trendy rynkowe; Budować relacje z klientami i dbać o ich zaangażowanie; Moderować komentarze i odpowiadać na wiadomości;
  • Specjalista ds. Marketingu - działania contentowe

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Udział przy tworzeniu contentu, oraz współprowadzenie social mediów (facebook, instagram, tik tok) Tworzenie atrakcyjnych materiałów reklamowych, w tym banerów, plakatów, materiałów reklamowych online we współpracy z grafikami; Samodzielne projektowanie materiałów...
  • Specjalista ds. promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Toruń    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
  • Specjalista ds. PR i Employer Brandingu

    CAPITAL SERVICE   Ostrołęka    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    Twój zakres obowiązków: Media relations - tworzenie i koordynowanie relacji Capital Service SA z mediami, ze szczególnym uwzględnieniem mediów o tematyce finansowej i biznesowej; Zarządzanie relacjami z organizacjami, stowarzyszeniami działającymi w sektorze pożyczkowym; Opracowanie i...

Najnowsze artykuły

Cykl życia pracownika – jak zarządzać pracownikiem od etapu przyciągania talentów do offboardingu

Cykl życia pracownika – jak zarządzać pracownikiem od etapu przyciągania talentów do offboardingu

– Aby budować dojrzałą strategię HR, warto spojrzeć na zatrudnienie jako cykl życia pracownika (Employee Lifecycle), który – podobnie jak w marketingu czy sprzedaży – można planować, mierzyć i optymalizować – tłumaczy Agnieszka Ciećwierz. Specjalistka ds. HR wskazuje, jakie działania powinny podjąć firmy na każdym etapie tego cyklu, by lepiej wykorzystać potencjał swojej kadry.

Dysleksja – czy zmniejsza szanse na rynku pracy?

Dysleksja – czy zmniejsza szanse na rynku pracy?

– O ile w edukacji są procedury wsparcia, to w środowisku zawodowym wszystko zależy od dobrej woli pracodawcy – zauważa specjalistka pracująca z osobami z dysleksją Urszula Grzegorczyk. Zmiana postrzegania dyslektyków na rynku pracy jest pilnie potrzebna. – Wielu otwarcie mówi o swojej dysleksji. Nie chcą biernie czekać, aż „system sam się zmieni” – podkreśla pedagog Michalina Ignaciuk.

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

– Ratownik medyczny w Siłach Zbrojnych RP pełni kluczową rolę w zabezpieczeniu medycznym zarówno w warunkach pokojowych, jak i podczas operacji wojskowych – tłumaczy ppor. Krystian Dwórznik, Szef Sekcji Promocji i Współpracy z Wojskowego Centrum Rekrutacji w Płocku. Oto jak wygląda praca wojskowego ratownika medycznego oraz jak krok po kroku przejść rekrutację na to stanowisko.

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?

Publiczne pochwały często krępują nas bardziej niż krytyka. Nie potrafimy przyjmować komplementów ani w życiu prywatnym, ani w zawodowym. Zaprzeczamy im, bagatelizujemy je lub bronimy się, zakładając, że stoi za nimi jakiś interes. Jak dawać komplementy i na nie reagować tłumaczą eksperci ds. wizerunku i etykiety – Ewa Brok, Dorota Szcześniak-Kosiorek i Leszek Leopold Kazimierski.

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Quiet hiring ma być odpowiedzią na rosnące braki specjalistów na rynku pracy. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wsparcie rozwoju własnych pracowników. – To też ważne z punktu widzenia zastępowania pracy ludzkiej przez sztuczną inteligencję. Jeżeli wyposażymy pracowników w umiejętność pracy z nią, unikniemy zwolnień – komentuje ekspert rynku pracy Krzysztof Inglot.

Praca po archeologii – perspektywy, zarobki

Praca po archeologii – perspektywy, zarobki

Wielu wyobraża sobie, że praca archeologa podobna jest do przygód Indiany Jonesa lub odkrywania sekretów egipskich mumii. A jak wygląda rzeczywista ścieżka kariery absolwenta studiów archeologicznych? Praca w zawodzie archeologa może oznaczać dalekie wyprawy i udział w wykopaliskach, ale też pracę w archiwum z tonami dokumentów czy prowadzenie badań w laboratorium.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379