Lista stanowisk - Specjalista ds. Social Media

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu i PR

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 godz.
    Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i Influencerami organizacja i udział w branżowych eventach, targach i konferencjach, prowadzenie webinarów,...
  • Specjalista ds. marketingu

    Dussmann Polska Sp.z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram) Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp. Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi; Monitorowanie skuteczności działań marketingowych,...

Specjalista ds. Social Media

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Social Media prowadzi wszelkie działania, które wpływają na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram, GodlenLine itp.).

Zajmuje się redagowaniem wpisów, organizacją konkursów, budowaniem interakcji z innymi użytkownikami oraz późniejszym moderowaniem dyskusji i odpowiadaniem na pytania. Do ich obowiązków należy także monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań, przygotowywanie i wdrażanie nowych strategii oraz stały monitoring konkurencji.

WYMAGANIA

Na tym stanowisku pracodawcy wymagają najczęściej wykształcenia wyższego, najchętniej z zakresu marketingu lub też PR. Coraz większą popularność zdobywają także studia podyplomowe kształcące stricte w kierunku funkcjonowania mediów społecznościowych.

Istotną role odgrywa także znajomość tematyki od strony praktycznej i doświadczenie zawodowe. Przydają się także: kreatywność, komunikatywność, multizadaniowość, znajomość języka angielskiego oraz narzędzi do monitorowania działań w social media np. Sotrender.

Dodatkowymi atutami są także: obsługa programów graficznych, umiejętność analizy danych i wyszukiwania ciekawych informacji oraz elastyczność i gotowość do pracy w nienormowanych godzinach.

WARUNKI PRACY

Praca odbywa się przeważnie w biurze firmy lub agencji przy komputerze. Jej stałym elementem jest kontakt z klientami lub przełożonymi, w celu raportowania dotychczas przeprowadzonych działań i ustalenia koncepcji na przyszłość. Specjaliści od mediów społecznościowych rozwijają swój warsztat uczestnicząc w wydarzeniach branżowych i szkoleniach np. cyklicznym Social Media Convent.

MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalistów od social media szukają przede wszystkim agencje branżowe, interaktywne i public relations, a także samodzielne firmy, które mają w swojej strukturze mają działy komunikacji czy marketingu. Część osób pracuje także na własną rękę (tzw. freelancerzy), samodzielnie zdobywając klientów i administrując ich profilami. Wówczas pracę wykonują najczęściej we własnym domu.

ZAROBKI

Dobrzy fachowcy mogą w tej branży liczyć na bardzo godziwe wynagrodzenie. Najwyższe jest w prestiżowych agencjach. Social Media Account Manager zarabia rocznie nawet 58 tys. (ok. 5 tys. miesięcznie, a Account Executive nawet 80 tys. (ok. 6,7 tys. miesięcznie). Z kolei niektórzy freelancerzy za prowadzenie fanpage na Facebooku oczekują zaledwie kilkuset złotych.

Praca Specjalista ds. Social Media
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Nowy Styl
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Jesteś pasjonatem Instagrama? Uwielbiasz tworzyć unikalne i angażujące treści, dzięki którym budujesz społeczność instagramową? Jeśli Instagram to Twoje naturalne środowisko i chcesz mieć realny wpływ na rozwój naszej marki to ta praca jest właśnie dla Ciebie! Twój zakres...
  • Specjalistka​ / Specjalista ds. Wizerunku Pracodawcy

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Współtworzenie i realizacja strategii EB, Planowanie i organizacja wydarzeń employer brandingowych wewnętrznych oraz zewnętrznych realizowanych zarówno w formie stacjonarnej, jak i online (m.in. targi pracy, projekty edukacyjne), Współpraca i utrzymywanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Kampanii Marketingowych

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie grafik i prezentacji dla potrzeb sprzedaży i marketingu; Obsługa kampanii marketingowych i wsparcie działu sprzedaży; Zarządzanie działaniami w mediach społecznościowych; Administrowanie firmową stroną internetową; Tworzenie treści branżowych; Współpraca...
  • Specjalista ds. Meta Ads / Paid Social Specialist

    MPP Sp. z o.o.   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW samodzielne planowanie i realizowanie płatnych kampanii w mediach społecznościowych, głównie w środowisku Meta (Facebook i Instagram) - tworzenie, optymalizacja, raportowanie; opracowywanie koncepcji i założeń strategicznych dla kampanii; praca z narzędziami do...
  • Młodszy Specjalista ds. Marketingu

    Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria   Izabelin-Dziekanówek, Ul. Modlińska 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie Działu Sprzedaży w prowadzonych działaniach marketingowych i kampaniach, Planowanie i zarządzanie działaniami w social-media, Zarządzanie stroną internetową, Tworzenie kontentu branżowego, Współpraca z zewnętrznymi agencjami i kontrahentami, Udział i...
  • Młodszy Inspektor ds. Prasowych w Wydziale Promocji i Komunikacji Społecznej, w Referacie ds. Prasowych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Kształtowanie wizerunku Straży Miejskiej m.st. Warszawy poprzez realizację zadań z zakresu media relations, w tym: opracowywanie informacji i artykułów prasowych dotyczących działalności Straży Miejskiej i ich dystrybucja; utrzymanie bieżących kontaktów z mediami oraz...
  • Specjalista ds. Marketingu

    GERU Polska Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    przygotowywanie i kompletowanie informacji niezbędnych do planowania i prowadzenia działań marketingowych firmy; kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych; obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych; efektywna interakcja z odbiorcami, zarządzanie komentarzami i...
  • Specjalista ds. Marketingu - działania contentowe

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Udział przy tworzeniu contentu, oraz współprowadzenie social mediów (facebook, instagram, tik tok) Tworzenie atrakcyjnych materiałów reklamowych, w tym banerów, plakatów, materiałów reklamowych online we współpracy z grafikami; Samodzielne projektowanie materiałów...

Najnowsze artykuły

Pączki na tłusty czwartek a koszty uzyskania przychodu

Pączki na tłusty czwartek a koszty uzyskania przychodu

Jedni czekają na lukrowane, inni wolą polane czekoladą. Jedni wybiorą te tradycyjne różą lub marmoladą, inni uwielbiają pączki z budyniem. O gustach się nie dyskutuje, ale warto zastanowić się, jak tłusty czwartek w firmie wpływa na sprawy podatkowe. Czy faktury za słodkości umilające dzień klientom, kontrahentom i zatrudnionym można wrzucić w koszty uzyskania przychodu?

Praca NGO – jak wygląda? Gdzie szukać ofert pracy?

Praca NGO – jak wygląda? Gdzie szukać ofert pracy?

Organizacje pozarządowe zatrudniają specjalistów z różnych dziedzin – od kadrowych i księgowych, przez specjalistów ds. administracji, specjalistów ds. pozyskiwania finansowania, marketingowców i PR-owców, doradców, ekologów i innych specjalistów, po animatorów i terapeutów, zależnie od dziedziny działalności. Jak zdobyć pracę w NGO i realizować ważny cel społeczny?

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Quiet hiring ma być odpowiedzią na rosnące braki specjalistów na rynku pracy. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wsparcie rozwoju własnych pracowników. – To też ważne z punktu widzenia zastępowania pracy ludzkiej przez sztuczną inteligencję. Jeżeli wyposażymy pracowników w umiejętność pracy z nią, unikniemy zwolnień – komentuje ekspert rynku pracy Krzysztof Inglot.

Depresja a praca – co musisz wiedzieć

Depresja a praca – co musisz wiedzieć

Światowa Organizacja Zdrowia prognozuje, że do 2030 roku depresja będzie najczęściej występującą chorobą na świecie. 

– Według badań CBOS co piąty Polak ma przynajmniej łagodną depresję. Statystycznie rzecz biorąc, każdy z nas, niezależnie od roli w firmie, pracuje z osobą chorującą na depresję, choć często o tym nie wie – zauważa psycholog biznesu Joanna Marszalska.

Tłusty czwartek w pracy zdalnej – jak go obchodzić?

Tłusty czwartek w pracy zdalnej – jak go obchodzić?

Tłusty czwartek zawsze wypada w czwartek po katolickim Popielcu, pierwszym dniu Wielkiego Postu. Od tłustego czwartku do Wielkanocy zawsze jest dokładnie 45 dni. Do celebrowania tego dnia w firmie większości pracowników nie trzeba przekonywać. Warto jednak wiedzieć, że tłusty czwartek można obchodzić też w pracy zdalnej. W jaki sposób? 

Wskaźniki HR – które są odpowiednie dla Twojej firmy i dlaczego?

Wskaźniki HR – które są odpowiednie dla Twojej firmy i dlaczego?

– Skuteczny HR opiera się na danych, a nie na intuicji. Firmy, które chcą efektywnie zarządzać zespołem, muszą monitorować kluczowe wskaźniki HR – tłumaczy specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz. Ekspertka podkreśla, że ważne jest dobranie odpowiednich wskaźników HR do swojej firmy. Jakie są opcje? Oto przewodnik po najważniejszych wskaźnikach HR z przykładami ich zastosowania.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379