Praca.pl Praca Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Social Media

Praca Specjalista ds. Social Media

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 25

  • Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)

    TBS Consulting   Trójmiasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Realizacja celów marketingowych zgodnie ze strategią firmy; Współtworzenie komunikacji w Social Media (FB, Instagram) Zlecanie kampanii w mediach lokalnych; Tworzenie, analiza i modyfikacja strony pod kątem pozycjonowania; Współpraca z zewnętrznymi agencjami i...
  • MAJOREL POLSKA
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    As an Online Advertising Specialist you will play a crucial role in delivering high-quality customer service through various channels, including phone, chat, and email for our high-profile Client, who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. Your primary responsibilities...
  • Specjalista / Specjalistka ds. promocji i marketingu

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    Ferguson Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania: Tworzenie contentu i moderowanie dyskusji w Social Mediach; Samodzielne prowadzenie poszczególnych projektów Social Mediowych; Analiza trendów i aktywny udział w planowaniu strategii komunikacji; Przygotowywanie i realizacja planów komunikacji w Social Mediach; Wsparcie w realizacji...
  • Referent / Referentka ds. obsługi sekretariatu i social mediów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z obsługą sekretariatu Wydziału oraz obsługą social mediów w ramach działalności wydziałowej. Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Dziekana Wydziału, organizacja...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best optimization strategy to...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Mandarin

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best optimization strategy to...
  • Social Media Content Specialist with French

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job location: Gdansk (with remote possibility) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity...
  • Social Media Content Quality Analyst with Brazilian Portuguese

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job location: Gdansk (with remote possibility) Working hours: 1pm-9pm What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...
  • Social Media Content Team Leader with French

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Job location: Gdansk What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu (poligrafia)

    TBS Consulting   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących social media, content marketing, współpracę z prasą i portalami branżowymi itd. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych,...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    4 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    Słowianka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z Salonami Partnerskimi i nawiązywanie współpracy z nowymi szkoleniowcami oraz influencerami, zgodnie z wizją rozwoju marki. Utrzymywanie bieżących kontaktów i obsługi zapotrzebowania klientów biznesowych, dbając o...
  • LeverX
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    5 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie, Departament Informacji i Promocji Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: Kompleksowa obsługa kanałów komunikacji...
  • Inspektor ds. komunikacji społecznej

    Polski Związek Działkowców   Warszawa, ul. Bobrowiecka 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku PZD Prowadzenie i obsługa strony internetowej PZD, w tym opracowywanie i zamieszczanie materiałów dotyczących działalności Związku Opracowywanie artykułów i informacji do wydawnictw...
  • Online Data Analyst Polish (PL)

    TELUS International AI Inc   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Remote (work from home) Job Description: Are you a detail-oriented individual with a passion for research and a good understanding of national and local geography? This freelance opportunity allows you to work at your own pace and from the comfort of your own home. A Day in the Life of an Online...
  • Główny specjalista

    Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    7 dni
  • Specjalista do spraw mediów społecznościowych

    Powiatowy Urząd Pracy we Wschowie   Wschowa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. Social Media

Specjalista ds. mediów społecznościowych ma za zadanie tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki w internecie, w szczególności na platformach społecznościowych. Osoby na tym stanowisku zajmują się zatem planowaniem, realizacją oraz monitorowaniem strategii marketingowych na takich platformach społecznościowych jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok. Miejsca pracy dla specjalistów ds. mediów społecznościowych tworzone są chociażby w agencjach marketingowych, działach marketingu w firmach z różnych branż. Istnieje także możliwość pracy jako freelancer i zarządzania social mediami różnych marek. Na rynku stosunkowo często pojawiają się nowe oferty pracy na takie stanowiska jak social media manager, junior specialist ds. e-marketingu, młodszy specjalista ds. Facebooka, specjalistka ds. marketingu internetowego. Sprawdź aktualne oferty pracy dla wyszukiwania: specjalista ds. social media. Zastanawiasz się, co dokładnie musi umieć i czym się zajmuje specjalista do spraw social mediów? Zapoznaj się z pełnym opisem tego stanowiska.

Specjalista ds. social media – co robi?

Praca social media specialist często odbywa się z domowego biura. Jest to kariera, którą wybiera wielu studentów i osób początkujących w świecie e-commerce, digital marketingu. Niemniej social media manager może być też fascynującą ścieżką kariery dla osób chcących na stałe związać się z tym zawodem. Co zatem robi na co dzień specjalista ds. mediów społecznościowych, czy jak się czasem mówi, social media ninja?

Specjalista ds. mediów społecznościowych odpowiedzialny jest za tworzenie, planowanie i wdrażanie strategii contentowej na różnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, X (dawniej Twitter) czy LinkedIn. Zadaniem tego pracownika jest więc budowanie zaangażowania użytkowników sieci, a więc nawiązywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami marki. Praca ta polega w dużej mierze na analizowaniu efektów działań marketingowych i dostosowywaniu strategii do ciągle zmieniających się trendów. Specjalista ds. social media współpracuje także z innymi działami i osobami w firmie (np. sprzedaży i marketingu, obsługi klienta, SEO / SEM, redaktorami i copywriterami), aby zagwarantować spójność komunikacji marketingowej z klientami. Ponadto monitoruje aktywności konkurencji i innowacje w mediach społecznościowych, a także trendy w społecznościach internetowych, by wykorzystywać nowe możliwości promocji marki.

Jest to stanowisko, na którym trzeba wykazywać się doskonałym wyczuciem nastrojów i preferencji internautów, kreatywnością, nierzadko też poczuciem humoru i dystansem (niemniej w granicach dobrego smaku oraz wrażliwości charakterystycznej dla danej grupy docelowej). Pracownik musi mieć rozwinięte umiejętności analityczne. Pracuje samodzielnie, ale też wykonuje polecenia marketing managera w firmie.

Jak zostać specjalistą ds. mediów społecznościowych?

Chcesz spróbować swoich sił jako specjalista ds. social mediowych? Zapotrzebowanie na tego typu pracowników jest stałe praktycznie w całej Polsce, dlatego jest spora szansa, ze znajdziesz oferty w swoim mieście i okolicach. Jeśli nie, sprawdź najnowsze oferty pracy zdalnej.

Jakie musisz spełniać wymagania, by dostać to stanowisko? Przede wszystkim pracodawcy nie zawsze oczekują wykształcenia związanego z marketingiem, niemniej dyplom bądź status studenta marketingu, komunikacji społecznej, dziennikarstwa bądź pokrewnej dziedziny będzie dużym atutem. Najchętniej przyjmowane są też osoby, które mają już jakieś, nawet niewielkie, doświadczenie związane z zarządzaniem profilami społecznościowymi.

Warto wiedzieć, że jest to posada, na którym absolutnie niezbędne są umiejętności copywritingowe, tzw. lekkie pióro. Specjalista od social mediów często ma zadanie generowanie leadów i krótkich tekstów, odpowiadanie na komentarze i prowadzenie komunikacji z internautami. Jego pisownia musi być nienaganna, a przed publikacją każdego postu powinien sprawdzać poprawność gramatyczną, ortograficzną itp.

Wymagana jest też znajomość narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, narzędzi do analizy danych marketingowych czy chociażby umiejętność obsługi programów graficznych (tworzenia prostych grafik, memów, wykresów, ilustracji, animacji). Przydadzą się też umiejętności w zakresie tworzenia i obróbki wideo.

Ile zarabia specjalista ds. social mediów?

Nowe oferty pracy na stanowisko social media specialist nie zawsze, chociaż coraz częściej zawierają widełki wynagrodzeń. Ogólnie rzecz biorąc zarobki tej osoby w znacznej mierze zależą od jej doświadczenia, umiejętności, a także miejsca zatrudnienia. Wynagrodzenia na stanowisku juniorskim często wynosi około 4-5 tys. zł brutto miesięcznie, z kolei pracownik średniego szczebla zarabia zwykle od 5 do 7 tys. zł brutto miesięcznie. Senior social media specialist może osiągać pensję powyżej 10 tys. zł brutto.

Najnowsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. social mediów

Znaczenie e-marketingu stale rośnie, a wraz z nim zapotrzebowanie na zdolnych ekspertów od komunikacji w mediach społecznościowych. Na rynku pracy często pojawiają się ogłoszenia dotyczące takich stanowisk jak junior marketing specialist, marketing performance specialist, sales manager czy właśnie social media specialist. Jeśli szukasz pracy, po prostu zacznij przeglądać ogłoszenia w naszym serwisie i aplikuj! Pamiętaj, że oferty znajdziesz także w naszych kanałach social mediowych. 

Praca specjalista ds. social media – najczęściej zadawane pytania:

  • Czy praca jako specjalista ds. social mediów wykonywana jest na umowie o pracę?

Osoby wykonujące obowiązki specjalisty ds. social mediów pracują na różnych typach umów. Niekiedy są zatrudnieni na umowę o pracę w firmie i wówczas zajmują się komunikacją marketingową konkretnej marki. Wiele osób pracuje także na zlecenie bądź w ramach kokraktów b2b, zarządzają mediami społecznościowymi wielu podmiotów.

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. social mediów?

Obowiązki specjalisty ds. social mediów zwykle obejmują tworzenie strategii contentowej na platformach społecznościowych, zarządzanie profilami firmy, monitorowanie i analizę efektów działań marketingowych, interakcję z użytkownikami oraz raportowanie wyników. Ponadto specjalista ten często jest zaangażowany w tworzenie treści reklamowych, copywriting, współpracę z influencerami. Jego celem jest dbanie o pozytywny wizerunek firmy i rozwijanie komunikacji z klientami w sposób zgodny ze strategią marketingową przedsiębiorstwa.