Praca.pl Praca Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Social Media

Praca Specjalista ds. Social Media

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 17

  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Social Media Content Specialist with Portuguese

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Project location: Gdańsk, Poland Work Model: 100% Remote Working hours: 9am-5pm We are looking for an experienced Social Media Content Specialist to join our team and drive impactful creator engagement at scale on a professional networking platform where individuals can connect, share, and discover...
  • Social Media Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: realizacja strategii marketingowej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi, prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google, analiza kampanii, analiza rynku oraz trendów, tworzenie treści do mediów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: wdrażanie i nadzorowanie realizacji planów marketingowych planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach opracowywanie materiałów promocyjnych obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych (tj. Facebook, LinkedIn YouTube i Instagram)...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Social Media Content Specialist with French

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job location: Gdansk (with remote possibility) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity...
  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Chorzów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...
  • Social Media Manager

    MEdiagnoza   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Jakie zadania czekają na Ciebie: odpowiedzialność za kompleksowe tworzenie treści i prowadzenie efektywnej komunikacji w kanałach: Facebook, Instagram oraz innych kanałach wskazanych przez przełożonego (zajrzyj na nasze kanały, z chęcią porozmawiamy o nich z Tobą w trakcie spotkania);...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Performance Marketing Specialist

    EACTIVE #wiemyjak   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads; realizację celów biznesowych Klienta; współpracę z Klientem; przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4; tworzenie...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
  • Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)

    TBS Consulting   Trójmiasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...

Praca Specjalista ds. Social Media

Specjalista ds. mediów społecznościowych ma za zadanie tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku marki w internecie, w szczególności na platformach społecznościowych. Osoby na tym stanowisku zajmują się zatem planowaniem, realizacją oraz monitorowaniem strategii marketingowych na takich platformach społecznościowych jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok. Miejsca pracy dla specjalistów ds. mediów społecznościowych tworzone są chociażby w agencjach marketingowych, działach marketingu w firmach z różnych branż. Istnieje także możliwość pracy jako freelancer i zarządzania social mediami różnych marek. Na rynku stosunkowo często pojawiają się nowe oferty pracy na takie stanowiska jak social media manager, junior specialist ds. e-marketingu, młodszy specjalista ds. Facebooka, specjalistka ds. marketingu internetowego. Sprawdź aktualne oferty pracy dla wyszukiwania: specjalista ds. social media. Zastanawiasz się, co dokładnie musi umieć i czym się zajmuje specjalista do spraw social mediów? Zapoznaj się z pełnym opisem tego stanowiska.

Specjalista ds. social media – co robi?

Praca social media specialist często odbywa się z domowego biura. Jest to kariera, którą wybiera wielu studentów i osób początkujących w świecie e-commerce, digital marketingu. Niemniej social media manager może być też fascynującą ścieżką kariery dla osób chcących na stałe związać się z tym zawodem. Co zatem robi na co dzień specjalista ds. mediów społecznościowych, czy jak się czasem mówi, social media ninja?

Specjalista ds. mediów społecznościowych odpowiedzialny jest za tworzenie, planowanie i wdrażanie strategii contentowej na różnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, TikTok, X (dawniej Twitter) czy LinkedIn. Zadaniem tego pracownika jest więc budowanie zaangażowania użytkowników sieci, a więc nawiązywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami marki. Praca ta polega w dużej mierze na analizowaniu efektów działań marketingowych i dostosowywaniu strategii do ciągle zmieniających się trendów. Specjalista ds. social media współpracuje także z innymi działami i osobami w firmie (np. sprzedaży i marketingu, obsługi klienta, SEO / SEM, redaktorami i copywriterami), aby zagwarantować spójność komunikacji marketingowej z klientami. Ponadto monitoruje aktywności konkurencji i innowacje w mediach społecznościowych, a także trendy w społecznościach internetowych, by wykorzystywać nowe możliwości promocji marki.

Jest to stanowisko, na którym trzeba wykazywać się doskonałym wyczuciem nastrojów i preferencji internautów, kreatywnością, nierzadko też poczuciem humoru i dystansem (niemniej w granicach dobrego smaku oraz wrażliwości charakterystycznej dla danej grupy docelowej). Pracownik musi mieć rozwinięte umiejętności analityczne. Pracuje samodzielnie, ale też wykonuje polecenia marketing managera w firmie.

Jak zostać specjalistą ds. mediów społecznościowych?

Chcesz spróbować swoich sił jako specjalista ds. social mediowych? Zapotrzebowanie na tego typu pracowników jest stałe praktycznie w całej Polsce, dlatego jest spora szansa, ze znajdziesz oferty w swoim mieście i okolicach. Jeśli nie, sprawdź najnowsze oferty pracy zdalnej.

Jakie musisz spełniać wymagania, by dostać to stanowisko? Przede wszystkim pracodawcy nie zawsze oczekują wykształcenia związanego z marketingiem, niemniej dyplom bądź status studenta marketingu, komunikacji społecznej, dziennikarstwa bądź pokrewnej dziedziny będzie dużym atutem. Najchętniej przyjmowane są też osoby, które mają już jakieś, nawet niewielkie, doświadczenie związane z zarządzaniem profilami społecznościowymi.

Warto wiedzieć, że jest to posada, na którym absolutnie niezbędne są umiejętności copywritingowe, tzw. lekkie pióro. Specjalista od social mediów często ma zadanie generowanie leadów i krótkich tekstów, odpowiadanie na komentarze i prowadzenie komunikacji z internautami. Jego pisownia musi być nienaganna, a przed publikacją każdego postu powinien sprawdzać poprawność gramatyczną, ortograficzną itp.

Wymagana jest też znajomość narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, narzędzi do analizy danych marketingowych czy chociażby umiejętność obsługi programów graficznych (tworzenia prostych grafik, memów, wykresów, ilustracji, animacji). Przydadzą się też umiejętności w zakresie tworzenia i obróbki wideo.

Ile zarabia specjalista ds. social mediów?

Nowe oferty pracy na stanowisko social media specialist nie zawsze, chociaż coraz częściej zawierają widełki wynagrodzeń. Ogólnie rzecz biorąc zarobki tej osoby w znacznej mierze zależą od jej doświadczenia, umiejętności, a także miejsca zatrudnienia. Wynagrodzenia na stanowisku juniorskim często wynosi około 4-5 tys. zł brutto miesięcznie, z kolei pracownik średniego szczebla zarabia zwykle od 5 do 7 tys. zł brutto miesięcznie. Senior social media specialist może osiągać pensję powyżej 10 tys. zł brutto.

Najnowsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. social mediów

Znaczenie e-marketingu stale rośnie, a wraz z nim zapotrzebowanie na zdolnych ekspertów od komunikacji w mediach społecznościowych. Na rynku pracy często pojawiają się ogłoszenia dotyczące takich stanowisk jak junior marketing specialist, marketing performance specialist, sales manager czy właśnie social media specialist. Jeśli szukasz pracy, po prostu zacznij przeglądać ogłoszenia w naszym serwisie i aplikuj! Pamiętaj, że oferty znajdziesz także w naszych kanałach social mediowych. 

Praca specjalista ds. social media – najczęściej zadawane pytania:

  • Czy praca jako specjalista ds. social mediów wykonywana jest na umowie o pracę?

Osoby wykonujące obowiązki specjalisty ds. social mediów pracują na różnych typach umów. Niekiedy są zatrudnieni na umowę o pracę w firmie i wówczas zajmują się komunikacją marketingową konkretnej marki. Wiele osób pracuje także na zlecenie bądź w ramach kokraktów b2b, zarządzają mediami społecznościowymi wielu podmiotów.

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. social mediów?

Obowiązki specjalisty ds. social mediów zwykle obejmują tworzenie strategii contentowej na platformach społecznościowych, zarządzanie profilami firmy, monitorowanie i analizę efektów działań marketingowych, interakcję z użytkownikami oraz raportowanie wyników. Ponadto specjalista ten często jest zaangażowany w tworzenie treści reklamowych, copywriting, współpracę z influencerami. Jego celem jest dbanie o pozytywny wizerunek firmy i rozwijanie komunikacji z klientami w sposób zgodny ze strategią marketingową przedsiębiorstwa.