Lista stanowisk - Specjalista ds. Marketingu

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • LeverX
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich spójność z wizerunkiem marki. Organizacja i udział w kongresach, targach i wydarzeniach branżowych, zarówno...

Specjalista ds. Marketingu

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Marketingu to osoba, która planuje, koordynuje i kontroluje wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: analizowanie efektywności trade marketingowej i wyników sprzedaży w firmie, planowanie i realizacja kampanii PR dla głównych marek firmy, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach, a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną), monitoruje i analizuje rynek, rozlicza budżet trade marketingowy. Poza tym, bywa też tak, że specjalista ds. marketingu zajmuje się projektami związanymi z zarządzaniem kategorią produktów (category management) oraz działaniami związanymi z planowaniem półki (merchandisingowymi, shelf space management). Pracownik musi też aktywnie współpracować z działem sprzedaży i marketingu.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Marketingu powinien mieć minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także bardzo dobrze znać język angielski oraz arkusz kalkulacyjny - Excella lub programu (np. Apollo Professional). Mile widziane minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku oraz technik jego badania oraz doświadczenie we wdrażaniu standardów merchandisingowych. Pracownik powinien także cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, dużą samodzielnością i odpowiedzialnością za pracę. A także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi, dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów i odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania z kontrahentami. Dział trade marketingu może być jednostką odrębną lub stanowić część działu sprzedaży, channel business development (dystrybucja przy udziale partnerów handlowych) lub marketingu. Praca wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Na tym stanowisku zazwyczaj zatrudniane są osoby młode w przedziale wiekowym 25-30 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego, np. na pozycję menedżerską w zakresie trademarketingu, sprzedaży, zarządzania kategorią (category management).


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Marketingu może pracować, np.: w firmach branży FMCG, w branży motoryzacyjnej, zaawansowanych technologii (IT i telekomunikacja), w agencjach reklamowych, w firmach zajmujących się sprzedażą towarów lub usług.


ZAROBKI

Wysokość pensji specjalisty ds. marketingu głównie zależy od branży oraz od regionu kraju. Wynagrodzenie specjalisty ds. marketingu waha się między 3,500 tys. zł a 20 tys. zł. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

Praca Specjalista ds. Marketingu
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Przedstawiciel Handlowy / Junior Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75c    praca mobilna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie relacjami z klientami i doradztwo produktowe. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. Rozwój sieci partnerskiej i obsługa kluczowych klientów. Realizacja celów sprzedażowych. Optymalizacja prezentacji produktów w punktach sprzedaży. Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    B&S DEVELOPMENT ŁUKASZ ŚWITEK   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Planuj i wdrażaj działania marketingowe online i offline, aby zwiększyć świadomość marki i wyniki sprzedaży. Odpowiedzialny za spersonalizowane strategie promocji różnych kategorii produktów, takich jak książki, biżuteria i zegarki. Zarządzaj platformą e-commerce firmy i kontami w...
  • Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)

    TBS Consulting   Trójmiasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i...
  • Specjalista ds. sprzedaży internetowej

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75c    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Obowiązki: Zarządzanie platformą sklepową, aktualizacja oferty i kontrola jakości treści. Optymalizacja oferty na Allegro, Empik, Amazon i podobnych platformach. Usprawnianie ścieżki klienta (UX), tworzenie landing pages. Rozwój funkcjonalności e-commerce i optymalizacja procesów...
  • Analityk Danych / Specjalista ds. Map Cyfrowych z j. polskim i angielskim

    TELUS International AI Inc   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    (praca zdalna) Opis zadań: Praca nad jakością i zawartością cyfrowych map, które są używane na całym świecie. Wykonywanie badań i analiz internetowych, ocena danych pod kątem ich przydatności i dokładności.
  • Holcim Polska S.A
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Analiza sprzedaży: Tworzenie modeli analitycznych mających na celu zrozumienie i przewidywanie trendów sprzedażowych, identykowanie szans i ryzyk. Rozwój strategii sprzedażowych: Wsparcie zespołów sprzedażowych i marketingowych w tworzeniu strategii...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat   28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;

Najnowsze artykuły

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek

O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?

– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

Stacja polarna – praca, obowiązki zawodowe, zarobki, rekrutacja

– Praca na biegunie południowym może się wydawać przygodą życia, lecz przed aplikacją warto przemyśleć swoją motywację. Nie ma możliwości powrotu, ponieważ komuś się nie podoba, ktoś nie daje rady i rezygnuje z udziału w wyprawie – zauważa dr Małgorzata Korczak-Abshire z Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN. Trwa rekrutacja do polskiej stacji polarnej. Czy warto się zgłosić?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Sylwester dniem wolnym? W jakich krajach Europy?

Dyskusje o wolnej od pracy Wigilii czy wolnym Wielkim Piątku toczą się od dawna... a co z sylwestrem? 31 grudnia należy do dni, w których większość z nas jest zajęta przygotowywaniem się do zabawy noworocznej – w związku z czym skupić się na pracy jest wyjątkowo trudno. Póki co w Polsce sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy, a jak jest w innych krajach Europy?

Jak napisać CV? Rodzaje CV

Jak napisać CV? Rodzaje CV

– Nawet bardzo profesjonalnie napisane CV nie zostanie tak samo wysoko ocenione przez wszystkich rekruterów, bo każdy ma swoje przekonania i upodobania, także odnośnie stylu pisania i prezentowania informacji zawodowych – zauważa doradczyni zawodowa Anna Nowicka. Są jednak pewne elementy, które podnoszą atrakcyjność aplikacji i zwiększają szansę, że nie zostanie odrzucona przez program ATS.

Niedziele handlowe 2025

Niedziele handlowe 2025

Zgodnie z nową propozycją zmiany w ustawach o dniach wolnych i ograniczeniu handlu w niedziele i święta, w grudniu przyszłego roku mają obowiązywać aż trzy niedziele handlowe poprzedzające Gwiazdkę. Zmian szykuje się sporo, dlatego wyjaśniamy, ile faktycznie będzie oraz kiedy wypadają niedziele handlowe 2025, a także kto już teraz może mieć otwarty sklep nawet w niedzielę niehandlową.