menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kreowanie koncepcji promocji i komunikacji marketingowej; Projektowanie rozwiązań digitalowych (banery, mailingi, landing pages, grafiki na social media, infografiki) Umiejętność tworzenia animacji i montażu video; Przygotowywanie materiałów ATL i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Twój zakres obowiązków kreowanie, wdrażanie i rozwój strategii marketingowej, zwiększanie świadomości marki i pozytywnego wizerunku firmy, kierowanie działalnością promocyjno-reklamową firmy, proponowanie i przeprowadzanie działań reklamowych i promocyjnych, koordynacja organizacji...
Job Description: Seeking a freelance project that will allow you to work from home while making a difference in the world of technology? If you are someone who is passionate and enjoys staying ahead of the tech curve this part-time remote project with flexible working hours might be what you are...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
18 godz.
Zakres obowiązków: Rozmowy z użytkownikami, analiza ich potrzeb. Przekładanie potrzeb na wymagania i tworzenie prototypów. Praca z zespołem programistów, weterynarzami i kadrami zarządzającymi. Nadzór nad wdrażaniem produktu. Przekazywanie informacji o nowościach wewnętrznie i na zewnątrz firmy.
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Obowiązki Senior Product Managera: Zrozumienie klienta: Przeprowadzanie wywiadów z użytkownikami, analiza ich potrzeb i oczekiwań. Specyfikacje produktu: Przekładanie potrzeb na konkretne wymagania i prototypy, priorytetyzacja zadań. Współpraca z zespołami: Praca z zespołem programistów,...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Główne zadania: Udział w pracach Sekcji, w tym przygotowanie opracowań i realizacja działań podejmowanych w ramach projektów badawczych w obszarze rozwoju kapitału ludzkiego oraz przedsiębiorczości i innowacyjności (m.in. w ramach: Bilansu Kapitału Ludzkiego, projektów Rozwój i...
Miejsce pracy: Zdalnie Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
23 godz.
Zakres obowiązków obsługa systemów: CMS, CRM, e-commerce: samodzielna kontrola i zarządzanie danymi, przeprowadzanie testów, wprowadzanie korekt oraz tworzenie i edycja grafik; projektowanie i optymalizacja CX i UX: doskonalenie wyglądu i funkcjonalności edytora, stron internetowych i innych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
23 godz.
Pracując z nami, będziesz: opiekować się strategią e-marketingową naszej marki; opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online; monitorować i analizować efektywność działań marketingowych; wprowadzać innowacje w kampaniach; stale monitorować trendy w e-marketingu i...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych...
specjalista mid / senior / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
Twój zakres obowiązków: aktywne kreowanie działań marketingowych dla rynków zagranicznych bieżące wsparcie marketingowe zespołu handlowego i klientów inicjowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych zwiększających sprzedaż na różnych rynkach kreowanie treści oraz nadzór nad...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Do Twoich obowiązków należeć będzie: Kreowanie koncepcji promocji i komunikacji marketingowej; Projektowanie rozwiązań digitalowych (banery, mailingi, landing pages, grafiki na social media, infografiki) Umiejętność tworzenia animacji i montażu video; Przygotowywanie materiałów ATL i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę pełny etat
2 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? Wsparcie sprzedaży w ramach inicjatyw i akcji handlowych; Tworzenie i weryfikacja baz danych, oraz szukanie potencjalnych klientów Przygotowywanie comiesięcznych raportów sprzedaży dla Product- Manager'ów; Współpraca w tworzeniu i comiesięczna weryfikacja...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków rozwój strategii marketingowej, promocja marki i pozytywnego wizerunku firmy, wdrażanie działań reklamowych i promocyjnych, koordynacja organizacji targów i wystaw, kontrola grafik marketingowych, prowadzenie newslettera.
Medicover OptykWarszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Realizację strategii content marketingowej w kanałach: Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn oraz innych kanałach wskazanych przez przełożonego; Kreowanie i realizację kampanii w social mediach (tworzenie, realizacja, optymalizacja,...
InviMedWarszawa, ul. Rakowiecka 36
praca hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje zadania: Kompleksowe tworzenie angażującego contentu wizerunkowego i edukacyjnego w formatach: foto, video, grafiki, animacje, posty, na kanały: Instagram, Facebook, YouTube, TikTok. Planowanie, monitorowanie i zarządzanie harmonogramem komunikacji w social mediach. Analizowanie...
Czym będziesz się zajmować? Budowanie wizerunku marki oraz strategii komunikacji firmy wewnątrz organizacji. Prowadzenie i zarządzanie wewnętrzną stroną firmy Holcim (intranet) oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej. Efektywne komunikowanie projektów, w których wykorzystano nasze...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ciekawe projekty Koordynowanie działań marketingowych w zakresie powierzchni reklamowych na naszych obiektach Współpraca z naszymi renomowanymi najemcami Sprawdzanie wszystkich uwarunkowań; Samodzielne negocjowanie umów; Poszukiwanie nowych produktów/firm/trendów w zakresie reklamy na...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje obowiązki: Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i agentami; Przygotowywanie kalkulacji ofert wyjazdów dla grup i draftów umów związanych z realizacją usługi; Komunikacja z dostawcami usług w destynacjach dotycząca zakresu usług dla grup; Przygotowywanie...
Twoje zadania: Tworzenie planogramów ekspozycji produktów zgodnie z przyjętymi standardami, Bieżąca współpraca z aptekami w zakresie realizacji przyjętych najlepszych praktyk standardów ekspozycyjnych, Zapewnienie efektywnej współpracy ze współpracującymi zespołami, m.in. zakupy,...
Zadania: Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działań marketingowych; Przygotowywanie materiałów promocyjnych i reklamowych; Współpraca z agencjami zewnętrznymi w zakresie kreacji i strategii; Monitorowanie i analiza rynku, trendów oraz konkurencji; Tworzenie i zarządzanie kampaniami...
Na co dzień w naszym zespole:kreujesz i organizujesz spotkania oraz narady dla Pionu Sprzedaży Detalicznej,współpracujesz z jednostkami biznesowymi i jednostkami odpowiadającymi za wizerunek i promocję,dbasz o budżet biura,kreujesz komunikację i narzędzia do komunikacji dla 15 000...
Synevo Sp. z o.o.Warszawa, ul. Zamieniecka 80/401 (Praga Południe)
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
4 dni
Opis stanowiska: Aktywny udział w tworzeniu i realizowaniu wizerunku marki pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji; Tworzenie kampanii komunikacyjnych i promocyjnych. Prowadzenie systematycznej komunikacji wewnętrznej; Rozwijanie narzędzi komunikacyjnych w organizacji (intranet);...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
koordynacja organizacji szkoleń, webinarów, konferencji; pomoc w realizacji bieżących projektów agencji; prowadzenie negocjacji cenowych z podwykonawcami; prowadzenie spotkań biznesowych z klientami; budżetowanie, prowadzenie dokumentacji projektowej;
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Analiza widoczności stron www w wyszukiwarkach internetowych; Optymalizację współczynnika konwersji; Wykonywanie audytów SEO oraz przedstawienie rekomendacji działań; Przygotowywanie analiz słów kluczowych oraz wsparcie przy tworzeniu...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
REQUIREMENTS 3+ years of experience in business development and sales activities for SAP implementation projects and SAP products; Understanding of software development and implementation methodologies (SAP Activate, Prince2, PMP, Agile, Scrum) and ITIL approach; Practical knowledge and experience...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Projektowanie nowych produktów, Zarządzanie istniejącym asortymentem, Organizowanie szkoleń produktowych, Wdrażanie strategii marketingowych, Wspieranie sprzedaży i popularyzacja marki, Przygotowywanie materiałów promocyjnych, Praca w modelu hybrydowym (teren całej...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, merytorycznie opracowywać...
specjalista mid / senior / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
kontakty z klientami na terenie całej Polski (telefoniczne, mailowe, spotkania bezpośrednie), aktywne poszukiwanie klientów, przygotowywanie odpowiedzi na bieżące zapytania, analizę dokumentacji przetargowych, sporządzanie wycen i ofert przetargowych, przygotowywanie i negocjacje umów...
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
Twoje zadania: koordynacja promocji produktów i komunikacji marketingowej; tworzenie materiałów marketingowych (offline, online) jak grafiki, prezentacje, foldery; planowanie mediów oraz przygotowanie reklam i artykułów w kooperacji z Product Managerami; organizacja sesji foto-video;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
OPIS STANOWISKA tworzenie i planowanie treści na różne platformy społecznościowe; zarządzanie społecznością online, odpowiadanie na komentarze i wiadomości; monitorowanie trendów i analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników; planowanie i realizacja płatnych kampanii...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Koordynacja wprowadzania produktów finansowych; Odpowiedzialność za poprawność danych wprowadzanych do wewnętrznych systemów; Opiniowanie umów nowych klientów; Dystrybucja newslettera do sieci pośredników; Codzienna współpraca z instytucjami finansowymi; Koordynacja...
WeNet Group SAWarszawa, Mokotów, ul. Postępu 14A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Oto Twoje główne zadania: Sprzedawaj produkty i usługi z zakresu marketingu internetowego, w tym oparte o technologie AI. Pozyskuj nowych klientów i dbaj o utrzymanie z nimi dobrych relacji. Twórz oferty i prezentacje sprzedażowe. Organizuj i przeprowadzaj spotkania oraz negocjacje handlowe,...
umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Od kandydata oczekujemy: Minimum 5 lata doświadczenia w obszarze HR, Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewnych, Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, Umiejętności pracy pod presją czasu oraz szybkiego podejmowania...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 30,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
5 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Sporządzanie notatek z rozmów; Wymagania wobec kandydatów: Oprogramowanie: Windows 10, Windows 11, macOS; Komputer z podłączeniem do Internetu; Słuchawki; Zaangażowanie w pracę; Preferowane osoby z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie zespołu digital marketingu w bieżących projektach; współtworzenie strategii, zarządzanie oraz prowadzenie kampanii; optymalizacja kampanii według zaplanowanych celów (KPI) analiza raportów oraz efektywności...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współtworzenie i realizacja strategii marketingowej jednej z marek Spółki VRG; budowanie wizerunku i rozpoznawalności marki poprzez planowanie i koordynowanie działań 360; analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji;...
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: opracowywanie i wdrażanie trade planu, uwzględniającego cele biznesowe marki Vistula; koordynacja komunikacji brandowej i sprzedażowej we wszystkich kanałach, takich jak sklepy stacjonarne, e-commerce, aplikacje mobilne; zapewnienie...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie sprzedażą podległej kategorii produktów; Planowanie i wprowadzanie nowych produktów w poszczególnych kategoriach; Tworzenie strategii rozwoju kategorii zgodnie z globalną strategią firmy; Bieżący monitoring i...
PHZ Baltona S.A.Warszawa, Włochy, Komitetu Obrony Robotników 49
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Do Twoich zadań należeć będzie: Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla obszarów Food Services i Foodvenience. Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż. Tworzenie przekazów i komunikatów marketingowych. Analizowanie...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Obsługa systemu płatności w Dziale Komunikacji Marketingowej; Sprawne zarządzanie dokumentacją, obiegiem faktur oraz informacji; Wsparcie w rozliczaniu działań miesięcznych i kwartalnych; Weryfikacja faktur od dostawców i ich zgodności z system...
Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.
Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków
Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.
Jak zostać specjalistą ds. marketingu?
Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!
Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe
Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Ile zarabia specjalista ds. marketingu?
Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.
Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim
Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.
Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media
Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.
Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B
Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Brand Manager
Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach
Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.
Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?
Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.
W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?
Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.