specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich spójność z wizerunkiem marki. Organizacja i udział w kongresach, targach i wydarzeniach branżowych, zarówno...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej. Przygotowywanie materiałów promocyjnych do kampanii online i offline (e-booki, webinary, podcasty, wideo, mailingi, infografiki, whitepapers i inne). Tworzenie treści na strony internetowe oraz do materiałów...
Zakres obowiązków Rozwijanie i pielęgnowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami, zapewniając ich satysfakcję i lojalność. Identyfikowanie i realizowanie nowych możliwości biznesowych w ramach istniejących kont oraz potencjalnych nowych klientów. Prowadzenie negocjacji i...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 6 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Project location: Gdańsk, Poland Work Model: 100% Remote Working hours: 9am-5pm We are looking for an experienced Social Media Content Specialist to join our team and drive impactful creator engagement at scale on a professional networking platform where individuals can connect, share, and discover...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bieżące zarządzanie bazami danych między działami firmy. Tworzenie systemu baz danych (typologii baz). Dokonywanie oceny skuteczności oraz efektywności baz danych. Dbanie o kompletność baz danych. Utrzymanie poziomu jakościowego baz danych. Scoring rekordów w bazach....
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu
16 godz.
Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich spójność z wizerunkiem marki. Organizacja i udział w kongresach, targach i wydarzeniach branżowych, zarówno...
Wymagania: wykształcenie wyższe marketing (lub pokrewne), ekonomia; preferowane doświadczenie zawodowe w sporządzaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów i korespondencji z klientami, tworzeniu materiałów promocyjnych i wsparcia sprzedaży; znajomość i obsługa pakietu MS Office; prawo...
Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: wdrażanie i nadzorowanie realizacji planów marketingowych planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach opracowywanie materiałów promocyjnych obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych (tj. Facebook, LinkedIn YouTube i Instagram)...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej. Przygotowywanie materiałów promocyjnych do kampanii online i offline (e-booki, webinary, podcasty, wideo, mailingi, infografiki, whitepapers i inne). Tworzenie treści na strony internetowe oraz do materiałów...
specjalista junior / mid / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Projektowanie i realizacja kampanii marketingowych dla centrów handlowych. Współpraca z firmami zewnętrznymi i najemcami. Zarządzanie marketingiem w mediach społecznościowych, stronami internetowymi i treścią. Negocjowanie i zarządzanie umowami. Koordynacja z działami...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
1 dni
Szukamy producenta/ki wydarzeń. Jeśli posiadasz doświadczenie w organizacji wydarzeń i festiwali, nie boisz się nowych wyzwań, pracy pod presją czasu, potrafisz wykonywać wiele zadań jednocześnie, uwielbiasz kontakt z ludźmi – szukamy właśnie Ciebie! Podstawowe obowiązki: planowanie,...
Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: realizacja strategii marketingowej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi, prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google, analiza kampanii, analiza rynku oraz trendów, tworzenie treści do mediów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: audytowanie stron www pod kątem SEO; przygotowywanie kompleksowych strategii SEO (technical, off-site, content); kompleksowe prowadzenie projektów SEO; doradztwo technologiczne w zakresie SEO; wdrażanie rozwiązań umożliwiających skuteczne...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Koordynacja analiz marketingowo – sprzedażowych dotyczących rynków zagranicznych (ze szczególnym uwzględnieniem rynków wschodnich). Inicjowanie i uczestniczenie w realizacji projektów badawczych i analitycznych związanych z rynkami zagranicznymi. Proponowanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Do działu marketingu poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za: dbanie o oznakowanie lokali aptecznych, pozyskiwanie zgód administracyjnych na oznakowanie lokali aptecznych, weryfikacja cen i wyszukiwanie ofert ogłoszeń internetowych, weryfikacja cen i możliwości wynajmu powierzchni...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
2 dni
Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...
specjalista mid / junior / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Job location: Gdansk (with remote possibility) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity...
As the NPD Specialist, you will: Execute of NPD projects related to product and/or packaging within PLM system Coordinate project in collaboration with different stakeholders at all sourcing locations Track progress of the projects and providing project’s status to the Line Manager and Market...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
specjalista junior / mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zakres obowiązków: Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito). Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień. Współudział w tworzeniu oraz...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zarządzanie produktem w całym cyklu jego życia; Poprawa jakości produktu internetowego i zwiększenie zasięgów internetowych (UU, PV) Właściwe definiowanie potrzeb Klienta, kreowanie nowych produktów oraz rozwijanie już istniejących; Zwiększenie efektywności reklamowej portalu, tym...
W ramach projektu rozwijamy innowacyjny produkt telewizyjny skierowany do użytkowników oglądających treści TV oraz VOD w internecie (na telefonach, tabletach, telewizorach). Projekt będzie obejmował m.in. prace przy tworzeniu serwisu internetowego oraz aplikacji umożliwiających korzystanie...
Zadania: opracowanie, prowadzenie i rozwój oferty historycznej Hevelianum, organizacja wydarzeń, seminariów, konferencji, spotkań otwartych, wykładów poświęconych historii i dziedzictwu kulturowemu, planowanie, obsługa organizacyjna oraz dbałość o prawidłowy przebieg ww. wydarzeń oraz...
Twoje zadania: przygotowywanie treści marketingowych i artykułów na strony www, landing page, social media i blog; współtworzenie i realizowanie strategii content marketingowej oraz publikacji contentu; optymalizacja istniejących tekstów pod kątem SEO; współpraca ze specjalistami SEO;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
młodszy specjalista (junior) umowa zlecenie / o pracę tymczasowa/dodatkowa / część etatu 30,00 zł brutto/godz.
2 dni
Obowiązki: Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych według ustalonego scenariusza, Weryfikacja danych i kryteriów potencjalnych uczestników, Prezentacja oferty Badań Panelowych, Wysyłanie informacji i umów e-mailowo/sms-owo (opcjonalnie).
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
Staff PartnersWarszawa, Wola
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
3 dni
Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzorowanie i aktualizacja treści w sklepie internetowym; Wsparcie w prowadzeniu profili firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram) Udział w przygotowaniu materiałów promocyjnych (katalogi, gazetki, ulotki) Udział w organizacji imprez...
Staff PartnersWarszawa, Wola
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
3 dni
Główne zadania: Tworzenie i zarządzanie treściami do kampanii B2B oraz B2C (posty social media, teksty reklamowe). Projektowanie prostych grafik do komunikacji B2B oraz B2C ( preferowane środowisko CANVA). Tworzenie komunikatów marketingowych (SM, newslettery, materiały reklamowe)....
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Jakie zadania czekają na Ciebie: odpowiedzialność za kompleksowe tworzenie treści i prowadzenie efektywnej komunikacji w kanałach: Facebook, Instagram oraz innych kanałach wskazanych przez przełożonego (zajrzyj na nasze kanały, z chęcią porozmawiamy o nich z Tobą w trakcie spotkania);...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads; realizację celów biznesowych Klienta; współpracę z Klientem; przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4; tworzenie...
MAJOREL POLSKAKraków, Quattro Business Park
praca hybrydowa
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
3 dni
Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
specjalista junior / mid / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Ciekawe projekty Współtworzenie kampanii marketingowych dla centrów i parków handlowych Współpraca z zewnętrznymi firmami oraz najemcami Opieka nad marketingiem w social mediach, utrzymaniem strony internetowej oraz zarządzanie treścią Zarządzanie umowami; Współpraca z innymi działami...
Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.
Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków
Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.
Jak zostać specjalistą ds. marketingu?
Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!
Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe
Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Ile zarabia specjalista ds. marketingu?
Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.
Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim
Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.
Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media
Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.
Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B
Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Brand Manager
Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach
Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.
Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?
Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.
W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?
Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.