specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Główne obowiązki: udział w przygotowywaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym: analizowanie odbiorców komunikatów i sposobów dotarcia; prowadzenie monitoringu wydarzeń organizowanych przez rady sektorowe;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Praca w biurze w Żaganiu oraz czasowe wyjazdy w delegacje. Opis stanowiska i zadania: organizacyjno – administracyjne wsparcie biura na wielu płaszczyznach, współpraca przy realizacji wydarzeń plenerowych i jarmarków, obsługa imprez, bieżąca współpraca z kontrahentami i podwykonawcami.
SENSY AgencyWarszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 6 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Poszukujemy Sales Managera do sprzedaży B2B, odpowiedzialnego za pełen proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację współpracy. Obowiązki Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Tworzenie baz potencjalnych klientów z różnych branż (hot & cold leads) Przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
CO BĘDZIESZ ROBIĆ: Redagowanie opisów produktów pod kątem SEO oraz budowanie sieci backlink SEO. Tworzenie case study we współpracy ze Specjalistą ds. rozwoju produktów. Prowadzenie działań PR oraz współpraca z mediami branżowymi. Przygotowywanie newsletterów i materiałów dla...
Staniesz się kreatorem/kreatorką wizualnym/wizualną: będziesz projektować grafiki i kampanie reklamowe zgodne z identyfikacją wizualną marki Orange. Poznasz tajniki SEO i SEM: nauczysz się analizować słowa kluczowe, optymalizować strony internetowe i zarządzać kampaniami reklamowymi...
Jakie zadania na Ciebie czekają? Odpowiedzialność za analizę danych i procesów oraz rekomendację działań mających na celu rozwój platformy; Analiza asortymentu i cen oraz wdrażanie rozwiązań zwiększających atrakcyjność i konkurencyjność oferty; Monitorowanie i analizowanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
6 godz.
Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Proponowanie, przygotowywanie i rozwijanie strategii i planu komunikacji dla platform edukacyjnych Wsparcie w zarządzaniu cyklem życia produktów Współtworzenie i nadzór nad wdrażaniem kampanii w cyfrowych kanałach komunikacji w ramach realizacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 godz.
Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie informacji prasowych, komentarzy do mediów; Prowadzenie komunikacji na kanałach GK Murapol w social mediach; Organizowanie eventów własnych oraz koordynowanie udziału GK Murapol w eventach zewnętrznych; Koordynowanie komunikacji wewnętrznej;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Opracowywanie i realizowanie strategii sprzedaży online; Zarządzanie sklepem internetowym i platformami e-commerce; Optymalizacja procesów sprzedażowych oraz działania w obszarze marketingu internetowego (SEO, SEM, social media) Analiza rynku, monitorowanie konkurencji oraz trendów w...
Główne obowiązki: organizacja wydarzeń kooperacyjnych (spotkania b2b, giełdy kooperacyjne, misje gospodarcze) i informacyjno-promocyjnych (seminaria, konferencje, szkolenia, fora biznesowe, wizyty studyjne) w kraju i za granicą. organizacja stoisk na zagranicznych imprezach...
Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Projektowanie i wdrażanie automatycznych kampanii marketingowych dopasowanych do profilu klienta; Analiza efektywności kampanii, monitorowanie i ocena wyników kampanii marketingowych, interpretacja wskaźników, przygotowanie rekomendacji dotyczących usprawnień. Personalizacja komunikacji,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Główne obowiązki: udział w przygotowywaniu i realizacji strategii komunikacji o systemie rad sektorowych z uwzględnieniem różnych interesariuszy systemu, w tym: analizowanie odbiorców komunikatów i sposobów dotarcia; prowadzenie monitoringu wydarzeń organizowanych przez rady sektorowe;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
8 godz.
Zakres obowiązków: prowadzenie działań public relations w zakresie projektów inwestycyjnych, w tym m.in: planowanie kampanii, zakup mediów oraz organizacja eventów/ wydarzeń promocyjnych, realizacja merytoryczna umów na działania informacyjne i promujące projekty inwestycyjne,...
Jeśli chcesz rozwijać się w branży wydawniczej, potrafisz skuteczne wdrażać strategie marketingowe i chcesz współpracować z zespołem zaangażowanych profesjonalistów, ta oferta jest dla Ciebie! Dołącz do nas i wspólnie rozwijajmy nasze Wydawnictwo oraz wspierajmy rozwój nauki poprzez...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
1 dni
Zakres obowiązków: Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, nadzór nad corporate identity. Projektowanie i przygotowywanie we współpracy z grafikami kreacji przekazów do kampanii online i offline (digital, social media, newslettery i mailingi, infografiki, OOH). Tworzenie...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
Klient portalu Praca.pl
Łódź
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj bez CV
1 dni
Tworzenie i zarządzanie treściami na Facebooku, Instagramie i TikToku. Projektowanie materiałów reklamowych takich jak banery, plakaty oraz treści online, współpraca z zespołem grafików. Autorskie tworzenie grafik i filmów na potrzeby kampanii social mediów przy użyciu narzędzi takich...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów; Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów; Planowanie i realizacja kampanii marketingowych; Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami; Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Praca w biurze w Żaganiu oraz czasowe wyjazdy w delegacje. Opis stanowiska i zadania: organizacyjno – administracyjne wsparcie biura na wielu płaszczyznach, współpraca przy realizacji wydarzeń plenerowych i jarmarków, obsługa imprez, bieżąca współpraca z kontrahentami i podwykonawcami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Product Onboarding for our own assortment of technical supplies; Support and consultancy for our Suppliers regarding data requirements, technical processes and optimization of product data; Analysis, transformation and processing of provided data; Review and improvement of the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Poszukujemy dynamicznej i zmotywowanej osoby na stanowisko Sprzedawcy z Językiem Rosyjskim, która będzie odpowiedzialna za rozwijanie relacji biznesowych oraz realizację planów sprzedażowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie podlegać Kierownikowi Sprzedaży i...
Zadania: Praca nad strategią każdej z marek w podległej kategorii i efektywne zarządzanie nią, Praca ze wsparciem / pod kontrolą Starszego(-ej) Kierownika(-czki) Produktu / Kierownika(-czki) Kategorii Marketingowej, Zapewnianie przewagi konkurencyjnej na rynku w zakresie doboru narzędzi...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence; Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and messaging across all communication channels; Own and drive the process of the corporate website...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
RESPONSIBILITIES: Develop creative and persuasive copy for digital and print marketing materials. Craft engaging content in English language for corporate websites, blogs, presentations, email campaigns, advertisements, and social media, on custom software development topics. Collaborate with...
Klient portalu Praca.pl
Zaczernie
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Projektowanie, realizacja oraz optymalizacja płatnych kampanii reklamowych w platformach należących do Meta (Facebook i Instagram). Tworzenie treści, monitoring efektów i raportowanie wyników. Opracowywanie strategii i koncepcji dla kampanii reklamowych, analizowanie ich efektywności....
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Realizacja kampanii promocyjnych online oraz współpraca z mediami lokalnymi. Prowadzenie działań promujących wydarzenia z udziałem naukowców. Współpraca z zespołami projektowymi. Tworzenie materiałów promocyjnych (opisy wydarzeń, content na stronę internetową, newslettery). Nadzór...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Rekomendowanie praktycznych zmian w procesach sprzedażowych i operacyjnych Banku opartych na doświadczeniach klienta, lojalności i user experience wraz we współpracy Product Ownerami; Monitoring poziomu satysfakcji Klientów oraz prowadzenie analiz jakościowych...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Główne zadania: Planowanie i optymalizacja budżetów marketingowych z wykorzystaniem danych sprzedażowych. Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych dla e-commerce. Projektowanie, wdrażanie i ulepszanie kampanii reklamowych na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Prowadzenie oraz optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads; Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii; Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO oraz UX/UI (we współpracy z agencją SEO) i zarządzanie treściami w CMS; Monitorowanie...
MONNARI TRADE S.A.Łódź, Parking dla pracowników bezpłatny
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Udział przy tworzeniu contentu, oraz współprowadzenie social mediów (facebook, instagram, tik tok) Tworzenie atrakcyjnych materiałów reklamowych, w tym banerów, plakatów, materiałów reklamowych online we współpracy z grafikami; Samodzielne projektowanie materiałów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Tworzenie materiałów prasowych i komunikatów dla mediów. Zarządzanie profilami mediów społecznościowych. Organizacja własnych wydarzeń oraz koordynacja udziału w zewnętrznych. Koordynacja komunikacji wewnętrznej oraz projektów CSR. Pisanie artykułów SEO.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Co będziesz robić? Tworzyć treści do social media – posty, zdjęcia, filmy; Realizować krótkie materiały wideo i kampanie promocyjne; Monitorować i analizować trendy rynkowe; Budować relacje z klientami i dbać o ich zaangażowanie; Moderować komentarze i odpowiadać na wiadomości;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
menedżer umowa o pracę pełny etat
3 dni
Tworzenie i wdrażanie nowych usług, urządzeń i procesów; Zarządzanie produktami telekomunikacyjnymi i procesami biznesowymi; Współpraca z międzynarodowymi partnerami w poszukiwaniu innowacji; Analiza rynku i konkurencji w celu dostosowania oferty do potrzeb klientów; Planowanie i...
Twoje zadania: Projektowanie programów i produktów turystycznych; Nadzór nad kontraktowaniem i realizacją świadczeń; Współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów; Planowanie i nadzorowanie działań promocyjnych; Realizacja planów sprzedażowych;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 8 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj bez CV
3 dni
Analiza rynku i trendów w branży budowlanej, identyfikowanie nowych możliwości produktowych; Współpraca z działem sprzedaży w zakresie planowania strategii marketingowych i promocyjnych; Tworzenie materiałów produktowych, prezentacji i szkoleń dla zespołów sprzedażowych oraz klientów;...
MPP Sp. z o.o.Zaczernie, k. Rzeszowa
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW samodzielne planowanie i realizowanie płatnych kampanii w mediach społecznościowych, głównie w środowisku Meta (Facebook i Instagram) - tworzenie, optymalizacja, raportowanie; opracowywanie koncepcji i założeń strategicznych dla kampanii; praca z narzędziami do...
W Centrum Nauki Kopernik opieramy się na autorytecie nauki wynikającym ze sposobu osiągania konsensusu naukowego oraz angażujemy naukowców w nasze działania i ułatwiamy im dialog społeczny. Doskonalimy się poprzez ciągłe uczenie i procesy badawczo-rozwojowe oraz prototypujemy, testujemy,...
Telefoniczne konwertowanie leadów; Rozwój sieci sprzedaży poprzez eventy, spotkania i zaangażowanie agentów; Wsparcie klientów w konfiguracji oprogramowania; Analiza i prezentacja produktów; Obsługa CRM;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 8 000 - 18 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie procesów wynajmu maszyn i urządzeń od etapu zapytań ofertowych do finalizacji transakcji, Kompleksowa obsługa klientów – doradztwo techniczne, negocjacje warunków umowy, Przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji związanej z wynajmem, Koordynacja...
Poczta Polska S.A.Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: zarządzanie przydzielonymi usługami finansowymi, w tym zagranicznymi transferami pieniężnymi, prowadzenie projektów obejmujących usługi z zakresu obecnej i nowej oferty Spółki,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych. Osiąganie celów sprzedażowych i zarządzanie relacjami z klientami. Aktywne pozyskiwanie klientów i sprzedaż usług edukacyjnych. Współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych i treści dla mediów społecznościowych. Analiza...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Twój zakres obowiązków: udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingu internetowego firmy; prowadzenie i stałe optymalizowanie kampanii paid social; planowanie i wdrażanie kampanii sms, e-mail marketing; raportowanie wyników realizowanych kampanii; planowanie i koordynowanie...
Poszukujemy specjalisty ds. marketingu produktowego, który dołączy do naszego zespołu i pomoże w budowaniu silnej pozycji naszych produktów na rynku. Jeżeli masz doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, znasz tajniki promocji produktów oraz chcesz wnieść...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Cel stanowiska: Kreowanie strategii marketingowej uczelni. Planowanie, realizacja i nadzór nad działaniami marketingowymi. Zapewnienie sprawnej i efektywnej organizacji pracy działu marketingu. Obowiązki: planowanie i realizacja strategii marketingowej uczelni; realizacja, prowadzenie, analiza i...
Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce, tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, UX/UI (przy współpracy z agencją SEO) oraz zarządzanie treściami w CMS,...
Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.
Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.
Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków
Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.
Jak zostać specjalistą ds. marketingu?
Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!
Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe
Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Ile zarabia specjalista ds. marketingu?
Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.
Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim
Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.
Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media
Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.
Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B
Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.
Brand Manager
Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora
Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.
Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach
Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.
Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:
Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?
Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.
W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?
Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379