Praca.pl Praca Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Marketingu

Praca Specjalista ds. Marketingu

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 87

  • Specjalista ds. Mediów Społecznościowych

    Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Jakie zadania czekają na Ciebie: odpowiedzialność za kompleksowe tworzenie treści i prowadzenie efektywnej komunikacji w kanałach: Facebook, Instagram oraz innych kanałach wskazanych przez przełożonego (zajrzyj na nasze kanały, z chęcią porozmawiamy o nich z Tobą w trakcie spotkania);...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
  • Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)

    TBS Consulting   Trójmiasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i...
  • Junior Brand Manager

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    MIEJSCE PRACY: BUCZKOWICE, KOŁO BIELSKA-BIAŁEJ Zakres działań: Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.). Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...
  • Product Onboarding Specialist

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Your responsibilities: Product Onboarding for our own assortment of technical supplies; Support and consultancy for our Suppliers regarding data requirements, technical processes and optimization of product data; Analysis, transformation and processing of provided data; Review and improvement of the...
  • Specjalista ds. Produktu Serwisowego

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Komorniki, ul. Krzysztofa Kolumba 15    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie bazy prototypów potrzebnych do budowania oferty produktu serwisu Aktualizacja cenników produktowych Zarządzanie projektami serwisowymi w zakresie oferowanych rozwiązań produktowych Bieżąca współpraca z Product Managerem w serwisie Udział administracyjny...
  • Specjalista ds. produktu

    MPM agd S.A.   Milanówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Praca przy produktach agd z grupy smart (wi-fi, aplikacje) Udział w procesie wprowadzania produktów na rynek Tworzenie materiałów marketingowych do produktu Wspieranie sprzedaży u partnerów handlowych (organizacja eventów, ekspozycji sklepowych) Analiza rynku, konkurencji oraz trendów w...
  • Coffe Lady - Opiekun biura i sal konferencyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Środa Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Sprawowanie opieki i kontroli nad porządkiem i czystością w salach konferencyjnych oraz aneksach kuchennych; Przygotowywanie sal konferencyjnych na wizyty i spotkania; Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości oraz stały kontakt z serwisem sprzątającym, Serwis kuchni...
  • Inżynier Produktu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Komorniki, ul. Krzysztofa Kolumba 15    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za przygotowywanie bazy prototypów do oferty produktowej Organizacja i nadzór nad projektami serwisowymi dotyczącymi gamy produktowej Aktualizacja cenników produktowych Współpraca z Product Managerem w serwisie
  • Junior Specialist of Planogramming

    Willson & Brown Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje Zadania: Na stanowisku Asystenta ds. Technicznych będziesz odpowiedzialny/a za: Praca na wzorcowni: Układanie kasetek i produktów, mierzenie czy dany element zmieści się na półce, mierzenie dostępnego miejsca, poszukiwanie różnic w rzeczywistości vs w modelu 3D, dokumentacja takich...
  • Specjalista Produktowy Multiagencyjny

    GRUPA PZU   Radom    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów i zadań sprzedażowych; Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych; Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji; Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji...
  • Rzecznik prasowy / Specjalista ds. PR

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej; Redagowanie materiałów prasowych; Obsługa profili w mediach społecznościowych; Administrowanie stronami internetowymi od strony komunikacji; Opracowanie koncepcji i redakcja materiałów o charakterze informacyjno-promocyjnym...
  • Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Wałcz    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
  • Specjalista ds. wdrażania produktów / Content Manager

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Szukamy osoby odpowiedzialnej za koordynację procesu wdrażania nowych produktów do naszego asortymentu w naszej platformie e-commerce. Główne zadania na tym stanowisku obejmują nadzorowanie wdrażania nowych produktów i zarządzanie danymi o produktach przy użyciu standaryzowanych formatów....
  • Koordynator ds. Konferencji i Bankietów

    Novotel Gdańsk Marina   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja misja: W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za organizację i przebieg imprez MICE, za przygotowanie sal do spotkań, koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu, dbanie o sprzęt konferencyjny oraz zamawianie towaru. Zadbasz o...
  • Głos Pruszkowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Od Ciebie oczekujemy: Oczekujemy operatywności w działaniu i dobrej komunikacji międzyludzkiej. Zdolności przygotowania i swobodnego prowadzenia prezentacji merytorycznych. Samodzielności w działaniu. Zaangażowania i silnej motywacji – wtedy realizacja celów przychodzi z łatwością!...
  • Główny specjalista

    Ministerstwo Finansów w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    2 dni
  • Główny specjalista

    Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    6 dni
  • Specjalista ds. organizacji imprez

    Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach   Mysłowice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
  • Technik fotografii i multimediów

    Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie   Częstochowa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
  • Administrator ds. komunikacji / communications administrator

    Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
  • Digital marketing sales lead qualification specialist/główny specjalista ds. kwalifikacji sprzedaży w marketingu cyfrowym

    Grodzki Urząd Pracy w Krakowie   Kraków    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
  • Specjalista do spraw marketingu i handlu

    Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi   Złotoryja    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
  • Specjalista do spraw reklamy

    Miejski Urząd Pracy w Kielcach   Kielce    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
  • Specjalista do spraw marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
  • Pracownik marketingu

    Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie   Wejherowo    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
  • Pracownik eventowy

    Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu   Szałe    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
  • Specjalista ds. marketingu i handlu (staż)

    Powiatowy Urząd Pracy w Tychach   Tychy    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
  • Specjalista ds. sprzedaży i marketingu (staż)

    Powiatowy Urząd Pracy w Tychach   Tychy    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni

Praca Specjalista ds. Marketingu

Zawód specjalisty ds. marketingu wymaga od osoby go wykonującej kreatywności, analitycznego myślenia oraz wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i empatii. Specjaliści ds. marketingu i handlu czy marketingu i PR są zatrudniani w różnorodnych branżach, takich jak e-commerce, agencje reklamowe, działy marketingu w firmach produkcyjnych, usługowych i handlowych, czy też w sklepach internetowych. Doświadczone osoby często decydują się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej i współpracę z wybranymi firmami np. w ramach kontraktu b2b.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku mogą mieć dość szeroki zakres obowiązków, obejmujący m.in. planowanie i wdrażanie działań trade marketingowych, analizę efektywności kampanii reklamowych i promocyjnych, zarządzanie contentem w mediach społecznościowych, śledzenie nowości w dziedzinie sprzedaż reklam online, prowadzenie badań marketingowych czy chociażby współpracę z działem customer service, działem sprzedaży i innymi sekcjami w firmie. Osoby wykonujące pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu coraz częściej mają dostęp do pracy zdalnej lub hybrydowej. Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy w branży marketingowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się, czy zaaplikować, poznaj czytaj dalej i poznaj specyfikę tej profesji, warunki zatrudnienia, czas pracy i zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku.

Specjalista do spraw marketingu – zakres obowiązków

Jak wcześniej wspomniano, specjalista ds. marketingu może mieć dość szeroki zakres działań. Przede wszystkim odpowiada jednak za kreowanie i wdrażanie strategii marketingowych, zarówno w sferze online, jak i offline (bywa, że zajmuje się tylko jedną dziedziną, np. marketingiem i PR offline i pracuje przy wsparciu asystentki ds. marketingu internetowego albo przy współpracy z zespołem SEO/SEM), Co niezwykle ważne, do kluczowych zadań specjalisty ds. marketingu należy planowanie akcji promocyjnych w różnych kanałach i opracowywanie spójnego wizerunku marki, a także prowadzenie badań konsumenckich i eksperckich oraz stała analiza rynku. Specjalista ds. marketingu musi również monitorować i analizować wyniki działań marketingowych, żeby móc optymalizować strategie i zwiększać efektywność kampanii reklamowych. Jest to bez wątpienia dynamiczne, rozwojowe, ale i bardzo odpowiedzialne stanowisko.

Jak zostać specjalistą ds. marketingu?

Żeby zacząć pracę jako specjalista do spraw marketingu, zwykle niezbędne jest posiadanie wykształcenia w dziedzinie marketingu, handlu lub pokrewnych obszarach. Pracodawcy preferują osoby z dyplomem uczelni wyższej. To jednak nie wszystko. Od kandydata wymaga się także praktycznej wiedzy w obszarze marketingu internetowego, SEM i SEO, umiejętności posługiwania oprogramowaniem diagnostycznym i analitycznym. Warto zwrócić uwagę również na fakt, że doświadczenie w zarządzaniu kampaniami reklamowymi online, także performance marketingu i influencer marketingu, jest coraz wyżej cenione na rynku pracy. Doświadczenie można zdobyć na kursach, a także na stanowiskach juniorskich w działach marketingu czy SEO. Oferty pracy na stanowisko specjalisty ds. marketingu znajdziesz na Praca.pl. Warto aplikować nawet mimo braku dużego doświadczenia i bogatego portfolio!

Stanowisko specjalistki ds. marketingu – predyspozycje zawodowe

Specjalistka ds. marketingu czy marketingowiec to osoby, które doskonale rozumieją zarówno aspekty techniczne prowadzenia kampanii reklamowych i tworzenia strategii marketingowych, jak i potrafią wczuć się w potrzeby klientów oraz wychwycić rynkowe trendy. Osoba na tym stanowisku powinna charakteryzować się kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i jednocześnie zdolnością do efektywnego zarządzania projektami. Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania zespołem to konieczność w tej pracy. Ponadto wymagane są umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji z klientami, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu. 

Ile zarabia specjalista ds. marketingu?

Mediana wynagrodzenia samodzielnego specjalisty ds. marketingu wynosi 5780 zł brutto miesięcznie, wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń. Warto jednak wiedzieć, że osoby z dużym doświadczeniem osiągają zwykle znacznie wyższe wypłaty. Dla starszego specjalisty w dziedzinie marketingu mediana miesięcznej pensji brutto to 7410 zł, a jedna czwarta najlepiej opłacanych pracowników zarabia co najmniej 9210 zł brutto miesięcznie.

Digital Marketing Specialist – z językiem czeskim

Na rynku pracy coraz częściej pojawiają się oferty skierowane do specjalistów ds. marketingu z językami obcymi, np. z językiem czeskim. Jeśli płynnie mówisz po czesku albo jesteś gotów / gotowa nauczyć się tego języka, w połączeniu z wiedzą z zakresu marketingu może to stanowić furtkę do błyskotliwej kariery. Digital Marketing Specialist z językiem czeskim zajmuje się zarządzaniem kampaniami marketingowymi na rynkach czeskich, przy czym oferty zwykle dotyczą prowadzenia kampanii online. Taki pracownik musi posiadać umiejętności w zakresie SEM, SEO, content marketingu oraz analizy danych przy pomocy oprogramowania diagnostycznego. Specjalista powinien także doskonale orientować się w realiach rynkowych Czech i preferencjach konsumentów mieszkających w tym kraju. Istotne znaczenie mogą mieć tu pewne konteksty kulturowe, na które marketingowiec z językiem czeskim powinien być wrażliwy.

Specjalista/tka ds. Komunikacji i Social Media

Specjalista ds. mediów społecznościowych i komunikacji odpowiada za tworzenie, publikowanie i zarządzanie treściami w social mediach takich jak TikTok, Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, YouTube i inne kanały. Osoba na tym stanowisku musi posiadać doskonałe umiejętności tworzenia angażującego contentu, zarządzania społecznością online, wyczuwania nastrojów i trendów oraz monitorowania efektywności działań w mediach społecznościowych. Na tym stanowisku niezwykle ważne jest wyczulenie popkulturowe i kulturowe specyficzne dla danej społeczności internetowej, a także umiejętność szybkiego reagowania na zmiany w trendach.

Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B

Starszy specjalista ds. marketingu B2B to stanowisko obarczone dużą odpowiedzialnością, pozwalające jednak na swobodne prowadzenie samodzielnych projektów. Starszy marketingowiec zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii reklamowych skierowanych do klientów korporacyjnych. Jego praca wymaga dogłębnej znajomości rynku B2B, umiejętności analizy potrzeb klientów biznesowych oraz kreowania skutecznych kampanii marketingowych. Doświadczenie w dziedzinie trade marketingu i marketingu performance jest tutaj kluczowe, ponieważ pozwala na efektywne docieranie do grupy docelowej i budowanie długotrwałych relacji biznesowych.

Brand Manager

Brand Manager to kolejne ciekawe stanowisko w dziedzinie marketingu. Specjalista ten jest odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie silnej i spójnej marki na rynku. Brand Manager musi umiejętnie zarządzać wizerunkiem firmy, planować i realizować strategie marketingowe, a także nadzorować wszelkie działania promocyjne i reklamowe. Błąd może bardzo wiele kosztować, dlatego posada ta obarczona jest wysoką odpowiedzialnością. Pracownik powinien cechować się doskonałym zrozumieniem realiów rynkowych i nastrojów konsumentów, a także kreatywnością, umiejętnością analitycznego myślenia i przewidywania.

Młodszy specjalista ds. marketingu i PR – ścieżka kariery juniora

Młodszy specjalista ds. marketingu i PR to stanowisko przeznaczone dla osób rozpoczynających swoją karierę w marketingu. Juniorzy dostają możliwość nauki i zdobycia doświadczenia w różnych dziedzinach marketingu i komunikacji z klientem. Zwykle to właśnie młodsi specjaliści ds. marketingu odpowiadają za zarządzanie mediami społecznościowymi, a także wspierają starszych specjalistów ds. marketingu w czasie planowania kampanii PR. Perspektywy zawodowe w dziedzinie PR, marketingu i sprzedaży są obiecujące, a osoby ambitne i wytrwałe mają możliwość awansu na wyższe stanowiska.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla specjalistów ds. marketingu w miastach

Najnowsze ogłoszenia o pracę na stanowisku specjalisty ds. marketingu czekają na Ciebie na Praca.pl. Nie przegap żadnej atrakcyjnej oferty! Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera i regularnie aplikuj na wybrane stanowiska. Pamiętaj, żeby wiele ofert pracy w marketingu dotyczy pracy zdalnej, dlatego nie musisz ograniczać się do jednej miejscowości w czasie swoich poszukiwań.

Praca specjalista ds. marketingu – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności są najważniejsze na stanowisku specjalisty ds. marketingu?

Dla specjalisty ds. marketingu niezwykle istotne są umiejętności analityczne, zdolność strategicznego myślenia, a także kreatywność i wyczucie rynku. Nie można zapominać także o tym, jak ważna jest w tym zawodzie znajomość narzędzi marketingu internetowego, takich jak SEO, SEM, analityka webowa oraz chociażby umiejętność efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.

  • W jakich branżach może pracować specjalista ds. marketingu?

Specjalista do spraw marketingu znajdzie zatrudnienie w wielu dziedzinach gospodarki, od branży e-commerce, przez pracę w agencjach reklamowych, po posady w firmach handlowych, usługowych czy produkcyjnych. Warto wiedzieć, że stanowiska oferowane są też w instytucjach non-profit czy placówkach z branży edukacyjnej, kulturalnej, rozrywkowej.