Lista stanowisk - Pracownik Działu Reklamacji

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. Serwisu

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: Zarządzanie i koordynacja serwisów oraz reklamacji; Współpraca z klientami krajowymi i międzynarodowymi w zakresie obsługi technicznej; Współpraca z dostawcami i jednostkami wewnętrznymi; Nadzór nad procesami serwisowymi i reklamacyjnymi, wdrażanie usprawnień; Realizacja...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...

Pracownik Działu Reklamacji

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Pracownik Działu Reklamacji to osoba, która odpowiedzialna jest za realizację reklamacji klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów, współtworzenie umów z dostawcami w części dotyczącej reklamacji, przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych, sporządzanie raportów i statystyk, monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych przez Dział Reklamacji.


WYMAGANIA

Pracownik Działu Reklamacji powinien mieć wykształcenie średnie, mile widziane wykształcenie wyższe oraz prawo jazdy kat B. Ważną kwestią jest też bardzo dobra znajomość obsługi komputera i przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia). Poza tym osoba na tym stanowisku musi cechować się: wysoką kulturą osobistą, komunikatywnością, dobrą organizacją czasu pracy, rzetelnością, pracowitością. A także zdolnościami negocjacyjnymi i umiejętnością pracy w zespole.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest pomieszczenie zamknięte - biuro. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresowe. Czas pracy wynosi 8 godzin. Praca ma charakter indywidualny, pod nadzorem. Pracownik ma możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Pracownik Działu Reklamacji może być zatrudniony we wszystkich firmach, gdzie doszło do umów kupna, sprzedaży (produktu, usługi), w firmach producenckich.


ZAROBKI

Pensja tego pracownika kształtuje się w granicach 1,500 zł – 3 tys. zł. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Pracownik Działu Reklamacji
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Technik / Specjalista ds. Reklamacji

    QBL Wojciech Śliwka   Goleszów, ul. Przemysłowa 17    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    www.qbl-systems.com Opis stanowiska: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim dynamiczne otoczenie, interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. W Departamencie Logistyki i Wsparcia Technicznego należą do nich: obsługa oraz koordynacja realizacji...
  • Młodszy Specjalista ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    Eurorent Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów Obsługa zapytań reklamacyjnych Rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta Aktywna współpraca z...

Najnowsze artykuły

Powołanie do zawodowej służby wojskowej a stosunek pracy – o czym warto wiedzieć

Powołanie do zawodowej służby wojskowej a stosunek pracy – o czym warto wiedzieć

15 sierpnia to nie tylko dzień wolny i początek długiego weekendu, ale i Święto Wojska Polskiego, ustanowione, by uczcić pamięć Bitwy Warszawskiej, a także docenić poświęcenie żołnierzy czuwających nad naszym bezpieczeństwem. Przy okazji tego ważnego święta przypominamy, że służbę wojskową można łączyć z pracą. Jak wojsko zmienia sytuację zawodową i jakie dodatkowe uprawnienia ma żołnierz? 

Elektromonter – opis zawodu, obowiązki, CV, zarobki

Elektromonter – opis zawodu, obowiązki, CV, zarobki

Elektrycy, elektromechanicy i elektromonterzy są pilnie poszukiwani na rynku pracy niezależnie od zmiennej sytuacji gospodarczej. Zapotrzebowanie jest ogromne we wszystkich częściach Polski, co oznacza wysokie szanse na znalezienie pracy tuż po zakończeniu nauki w szkole technicznej bądź branżowej. Gdzie można pracować z elektrycznym fachem w ręku i jakich spodziewać się zarobków?

Pracoholizm – uzależnienie czy pasja?

Pracoholizm – uzależnienie czy pasja?

Jesteś perfekcjonistą i masz trudności z delegowaniem zadań, bo „wszystko zrobisz lepiej"? Uważaj, by nie wpaść w pułapkę pracoholizmu. Przez wielu wciąż uważany za zaletę, pracoholizm niszczy zdrowie, życie osobiste dotkniętych nim osób, a w skrajnych przypadkach prowadzi nawet do śmierci z przepracowania. W Światowy Dzień Pracoholików warto zadać sobie pytanie: czy nie pracujemy za dużo?

Siedząca praca a ból pleców

Siedząca praca a ból pleców

– Długim czasem pracy w pozycji siedzącej możemy zwiększyć swoją podatność na takie choroby jak dyskopatia, hemoroidy, obniżone libido, żylaki kończyn dolnych czy nawet udar. Najczęstszą dolegliwością jest jednak ból kręgosłupa – wyjaśnia Piotr Seredziński, chiropraktyk i fizjoterapeuta. Jak zatem prawidłowo siedzieć w pracy, by uniknąć bólu, pogłębiania wad postawy i poważniejszych chorób?

Praca nad morzem – pomysł na wakacje

Praca nad morzem – pomysł na wakacje

W miesiącach letnich ofertowy boom daje się zauważyć zwłaszcza w turystyce, gastronomii, handlu detalicznym, budownictwie i rolnictwie. Nad morzem przeważają oferty z sektora HoReCa skierowane przede wszystkim do studentów, ale także osób z uprawnieniami np. ratownika czy instruktora. Sprawdź, jakie stanowiska oferowane są nad Bałtykiem oraz jak zmienia się rynek pracy latem.

Przerwa na karmienie – zasady, przepisy, wzór zaświadczenia o karmieniu

Przerwa na karmienie – zasady, przepisy, wzór zaświadczenia o karmieniu

Od 1 do 7 sierpnia obchodzimy Światowy Tydzień Karmienia Piersią. Z tej okazji przypominamy, że powrót do pracy nie oznacza, że mama musi zaprzestać karmienia dziecka piersią. Kodeks pracy gwarantuje maksymalnie dwie dodatkowe przerwy na karmienie. To, z ilu i jak długich przerw może skorzystać, zależy od wymiaru czasu pracy zatrudnionej mamy oraz liczby karmionych przez nią dzieci.