Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Pracownik Działu Reklamacji

Praca Pracownik Działu Reklamacji

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 2

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...

Praca Pracownik Działu Reklamacji

Pracownik działu reklamacji odpowiada za przyjmowanie, analizę oraz rozstrzyganie skarg i reklamacji składanych przez klientów. Realizowanie takich zadań jest nieodłącznym elementem profesjonalnej obsługi posprzedażowej. Miejscem pracy osoby na tym stanowisku są na przykład centra obsługi klienta, działy reklamacji w dużych sklepach czy biura firm świadczących różnorakie usługi. Kto sprawdzi się w takiej pracy? Osoba zatrudniona w dziale reklamacyjnym musi wykazywać się wysokim poziomem kompetencji interpersonalnych, zdolnościami negocjacyjnymi oraz umiejętnością szybkiego rozwiązywania problemów. Musi także być empatyczna, cierpliwa, opanowana i odporna na stres, co pomaga w utrzymaniu pozytywnych relacji z klientami. Zaaplikuj na stanowisko młodszego specjalisty / młodszej specjalistki ds. reklamacji albo samodzielnego pracownika działu obsługi klienta / reklamacji. Wielu pracowników pilnie poszukuje pracowników sprawujących nadzór nad reklamacjami. Zapoznaj się także z pełnym opisem tego stanowiska pracy.

Pracownik działu reklamacji – co robi?

Pracownik działu reklamacji zwykle ma ustalony zakres obowiązków. Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie obsługa zgłoszeń i skarg od klientów, które dotyczą problemów z produktami lub usługami firmy. Do obowiązków zawodowych zaliczyć można zatem m.in. przyjmowanie reklamacji, ich weryfikację, analizę i rozwiązywanie zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz polityką firmy. Pracownik dba o to, by każda skarga była rozpatrzona sprawnie i profesjonalnie, dzięki czemu przyczynia się do zadowolenia klientów i utrzymania pozytywnego wizerunku firmy na rynku.

Jak zostać pracownikiem obsługi reklamacji?

Jeśli chcesz zostać pracownikiem obsługi reklamacji, zwykle musisz mieć wykształcenie średnie lub wyższe oraz doświadczenie w pracy z klientem. Na tym stanowisku najważniejsze są umiejętności komunikacyjne, cierpliwość, pozytywne nastawienie do klienta, opanowanie, odporność na stres oraz zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów. Przyszli pracownicy zwykle przechodzą szkolenie wstępne, w ramach którego poznają procedury obsługi reklamacji i zwrotów w danej firmie. Dla pracodawców oceniających kompetencje kandydatów znaczenie może mieć także znajomość branży, w której działa firma. 

Ile zarabia pracownik działu reklamacji?

Około 4,8 tys. złotych brutto miesięcznie - tyle wynosi mediana miesięcznych zarobków pracownika działu reklamacji (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń). Zwykle młodszy specjalista ds. reklamacji może liczyć na mniejsze wynagrodzenie od starszych stażem kolegów i koleżanek, dlatego warto dbać o podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy.

Najnowsze oferty pracy dla stanowisko pracownika działu reklamacji

Zobacz najciekawsze i najbardziej aktualne ogłoszenia o pracę w Twoim mieście na Praca.pl! W naszym serwisie znajdziesz ogłoszenia zarówno od indywidualnych pracodawców, jak i agencji pracy oraz urzędu pracy. Wpisz w pasku wyszukiwania: pracownik działu reklamacji, zacznij przeglądać dostępne oferty i aplikuj już dziś!

Praca pracownik działy reklamacji – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie zadania należą do codziennych obowiązków pracownika działu reklamacji?

Pracownik działu reklamacji odpowiedzialny jest na co dzień przede wszystkim za przyjmowanie i obsługę skarg oraz reklamacji klientów. Pracownik ma obowiązkiem prowadzić dokładną dokumentację związaną z każdym przypadkiem reklamacji, monitorować procesy rozwiązywania problemów i dokonywać rozliczeń kasowych, jeśli wymaga tego dana sytuacja.

  • Gdzie szukać aktualnych ofert pracy jako pracownik działu reklamacji?

Aktualne oferty pracy dla pracowników działu reklamacji można znaleźć na Praca.pl. Jest to stanowisko powszechne w wielu branżach, więc warto regularnie sprawdzać najnowsze ogłoszenia, ustawić Job Alert i nie zapominać o regularnym aplikowaniu na interesujące oferty.