Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Pracownik Działu Reklamacji

Praca Pracownik Działu Reklamacji

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 5

  • Pracownik Biurowy Dział Reklamacji

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zakres obowiązków: Rejestrowanie oraz rozpatrywanie reklamacji od klientów. Realizowanie procedur działu reklamacji. Prowadzenie dokumentacji reklamacyjnej. Ścisła współpraca z innymi działami firmy. Umiejętność redagowania pism. Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami firmy....
  • Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.
    specjalista mid / senior
    24 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Specjalista ds. reklamacji

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Kontakt z działami operacyjnymi w celu sprawnego ustalenia przyczyny reklamacji, Udzielanie klientom informacji na temat postępu rozpatrywania reklamacji, Wyjaśnianie niezgodności z odbiorcami,...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań po reklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...

Praca Pracownik Działu Reklamacji

Pracownik działu reklamacji odpowiada za przyjmowanie, analizę oraz rozstrzyganie skarg i reklamacji składanych przez klientów. Realizowanie takich zadań jest nieodłącznym elementem profesjonalnej obsługi posprzedażowej. Miejscem pracy osoby na tym stanowisku są na przykład centra obsługi klienta, działy reklamacji w dużych sklepach czy biura firm świadczących różnorakie usługi. Kto sprawdzi się w takiej pracy? Osoba zatrudniona w dziale reklamacyjnym musi wykazywać się wysokim poziomem kompetencji interpersonalnych, zdolnościami negocjacyjnymi oraz umiejętnością szybkiego rozwiązywania problemów. Musi także być empatyczna, cierpliwa, opanowana i odporna na stres, co pomaga w utrzymaniu pozytywnych relacji z klientami. Zaaplikuj na stanowisko młodszego specjalisty / młodszej specjalistki ds. reklamacji albo samodzielnego pracownika działu obsługi klienta / reklamacji. Wielu pracowników pilnie poszukuje pracowników sprawujących nadzór nad reklamacjami. Zapoznaj się także z pełnym opisem tego stanowiska pracy.

Pracownik działu reklamacji – co robi?

Pracownik działu reklamacji zwykle ma ustalony zakres obowiązków. Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie obsługa zgłoszeń i skarg od klientów, które dotyczą problemów z produktami lub usługami firmy. Do obowiązków zawodowych zaliczyć można zatem m.in. przyjmowanie reklamacji, ich weryfikację, analizę i rozwiązywanie zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz polityką firmy. Pracownik dba o to, by każda skarga była rozpatrzona sprawnie i profesjonalnie, dzięki czemu przyczynia się do zadowolenia klientów i utrzymania pozytywnego wizerunku firmy na rynku.

Jak zostać pracownikiem obsługi reklamacji?

Jeśli chcesz zostać pracownikiem obsługi reklamacji, zwykle musisz mieć wykształcenie średnie lub wyższe oraz doświadczenie w pracy z klientem. Na tym stanowisku najważniejsze są umiejętności komunikacyjne, cierpliwość, pozytywne nastawienie do klienta, opanowanie, odporność na stres oraz zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów. Przyszli pracownicy zwykle przechodzą szkolenie wstępne, w ramach którego poznają procedury obsługi reklamacji i zwrotów w danej firmie. Dla pracodawców oceniających kompetencje kandydatów znaczenie może mieć także znajomość branży, w której działa firma. 

Ile zarabia pracownik działu reklamacji?

Około 4,8 tys. złotych brutto miesięcznie - tyle wynosi mediana miesięcznych zarobków pracownika działu reklamacji (Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń). Zwykle młodszy specjalista ds. reklamacji może liczyć na mniejsze wynagrodzenie od starszych stażem kolegów i koleżanek, dlatego warto dbać o podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy.

Najnowsze oferty pracy dla stanowisko pracownika działu reklamacji

Zobacz najciekawsze i najbardziej aktualne ogłoszenia o pracę w Twoim mieście na Praca.pl! W naszym serwisie znajdziesz ogłoszenia zarówno od indywidualnych pracodawców, jak i agencji pracy oraz urzędu pracy. Wpisz w pasku wyszukiwania: pracownik działu reklamacji, zacznij przeglądać dostępne oferty i aplikuj już dziś!

Praca pracownik działy reklamacji – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie zadania należą do codziennych obowiązków pracownika działu reklamacji?

Pracownik działu reklamacji odpowiedzialny jest na co dzień przede wszystkim za przyjmowanie i obsługę skarg oraz reklamacji klientów. Pracownik ma obowiązkiem prowadzić dokładną dokumentację związaną z każdym przypadkiem reklamacji, monitorować procesy rozwiązywania problemów i dokonywać rozliczeń kasowych, jeśli wymaga tego dana sytuacja.

  • Gdzie szukać aktualnych ofert pracy jako pracownik działu reklamacji?

Aktualne oferty pracy dla pracowników działu reklamacji można znaleźć na Praca.pl. Jest to stanowisko powszechne w wielu branżach, więc warto regularnie sprawdzać najnowsze ogłoszenia, ustawić Job Alert i nie zapominać o regularnym aplikowaniu na interesujące oferty.