– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Reklamy
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Specjalista ds. Marketingu
CCPORTER Sp. z o.o. Warszawa, Śródmieście praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu -
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
Gemini Polska Sp. z o.o. Gdańsk, Oliwa praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę
Specjalista ds. Reklamy
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. Reklamy to osoba, która zachęca potencjalnych konsumentów do zakupu danych produktów/usług/dóbr inwestycyjnych/surowców w celu zwiększenia zysków klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: gromadzenie informacji na temat produktu/usługi oraz strategia marketingowa, sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia, opracowanie sloganów/haseł reklamowych/scenariuszy telewizyjnych i radiowych, przedstawianie koncepcji reklamowej, kontrola pracy (grafików, plastyków, copywriterów, reżyserów filmowych, analityków rynku), a także analiza realizacji założonych celów kampanii - testowanie i optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji efektów, kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/ agencji reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów.
WYMAGANIA
Specjalista ds. Reklamy powinien posiadać wykształcenie wyższe o kierunkach humanistycznych: Socjologia, Psychologia, Ekonomia lub mieć ukończone studium reklamy, albo szkołę średnią z elementami reklamy. Poza tym osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski, obsługę komputera (pakiet MS Office), posiadać prawo jazdy kat. B oraz posiadać wiedzę na temat działań rynkowych. Ważną kwestią jest też biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta (zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego). Mile widziane jest również doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży reklamowej lub marketingowej (doświadczenie w prowadzeniu akcji marketingowych). Specjalista ds. Reklamy powinien również cechować się: doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji, wysoką odpornością na stres i umiejętnością pracy pod presją czasu, komunikatywnością, dyspozycyjnością, zdolnościami innowacyjnego myślenia, a także cierpliwością, wrażliwością artystyczną, odpowiedzialnością za powierzone zadania.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie, np. spotkania z klientami/agencjami reklamowymi/domami medialnymi/ drukarniami. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. reklamy może pracować, np. w agencjach lub biurach reklamowych, ale zajmować samodzielne stanowisko w firmie i współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie różnych elementów działań reklamowych.
ZAROBKI
Średnie wynagrodzenie specjalisty ds. reklamy kształtuje się od 2,500 tys. zł - 7 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.
Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR
-
Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch
MAJOREL POLSKA Kraków, Quattro Business Park praca hybrydowaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat -
MAJOREL POLSKA za 3 dni wygasaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
Urlop okolicznościowy na ślub dziecka
Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?
– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?