Lista stanowisk - Specjalista ds. Reklamy

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    SANO - Nowoczesne Żywienie Zwierząt Sp. z o.o.   Sękowo, ul. Lipowa 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków kreowanie, wdrażanie i rozwój strategii marketingowej, zwiększanie świadomości marki i pozytywnego wizerunku firmy, kierowanie działalnością promocyjno-reklamową firmy, proponowanie i przeprowadzanie działań reklamowych i promocyjnych, koordynacja organizacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;

Specjalista ds. Reklamy

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Reklamy to osoba, która zachęca potencjalnych konsumentów do zakupu danych produktów/usług/dóbr inwestycyjnych/surowców w celu zwiększenia zysków klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: gromadzenie informacji na temat produktu/usługi oraz strategia marketingowa, sporządzenie planu finansowego przedsięwzięcia, opracowanie sloganów/haseł reklamowych/scenariuszy telewizyjnych i radiowych, przedstawianie koncepcji reklamowej, kontrola pracy (grafików, plastyków, copywriterów, reżyserów filmowych, analityków rynku), a także analiza realizacji założonych celów kampanii - testowanie i optymalizacja kampanii pod kątem maksymalizacji efektów, kontakt z klientami bezpośrednimi, koordynacja współpracy z agencjami PR/ agencji reklamowymi/domami medialnymi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, narzędzia POS), aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Reklamy powinien posiadać wykształcenie wyższe o kierunkach humanistycznych: Socjologia, Psychologia, Ekonomia lub mieć ukończone studium reklamy, albo szkołę średnią z elementami reklamy. Poza tym osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski, obsługę komputera (pakiet MS Office), posiadać prawo jazdy kat. B oraz posiadać wiedzę na temat działań rynkowych. Ważną kwestią jest też biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta (zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego). Mile widziane jest również doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży reklamowej lub marketingowej (doświadczenie w prowadzeniu akcji marketingowych). Specjalista ds. Reklamy powinien również cechować się: doskonałą prezentacją i umiejętnościami negocjacji, wysoką odpornością na stres i umiejętnością pracy pod presją czasu, komunikatywnością, dyspozycyjnością, zdolnościami innowacyjnego myślenia, a także cierpliwością, wrażliwością artystyczną, odpowiedzialnością za powierzone zadania.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie, np. spotkania z klientami/agencjami reklamowymi/domami medialnymi/ drukarniami. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresowe. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. reklamy może pracować, np. w agencjach lub biurach reklamowych, ale zajmować samodzielne stanowisko w firmie i współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie różnych elementów działań reklamowych.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie specjalisty ds. reklamy kształtuje się od 2,500 tys. zł - 7 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Reklamy
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Pracownik ds. Property Advert (k/m)

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Ciekawe projekty Koordynowanie działań marketingowych w zakresie powierzchni reklamowych na naszych obiektach Współpraca z naszymi renomowanymi najemcami Sprawdzanie wszystkich uwarunkowań; Samodzielne negocjowanie umów; Poszukiwanie nowych produktów/firm/trendów w zakresie reklamy na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Public Relations

    SANO - Nowoczesne Żywienie Zwierząt Sp. z o.o.   Sękowo, ul. Lipowa 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków rozwój strategii marketingowej, promocja marki i pozytywnego wizerunku firmy, wdrażanie działań reklamowych i promocyjnych, koordynacja organizacji targów i wystaw, kontrola grafik marketingowych, prowadzenie newslettera.
  • Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego i Mediów Społecznościowych

    Neotech Sp. z o.o   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Tworzenie i realizacja strategii marketingowej; Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych; Analiza efektywności działań marketingowych; Tworzenie treści promocyjnych (teksty, grafiki, wideo, www) Znajomość produktów firmy, aktywne promowanie produktów firmy;...
  • Specjalista ds. marketingu

    Neotech Sp. z o.o   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Tworzenie i realizacja strategii marketingowej; Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych; Analiza efektywności działań marketingowych; Tworzenie treści promocyjnych (teksty, grafiki, wideo, www) Znajomość produktów firmy, aktywne promowanie produktów firmy;...
  • Specjalista ds. Marketingu F&B

    PHZ Baltona S.A.   Warszawa, Włochy, Komitetu Obrony Robotników 49    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla obszarów Food Services i Foodvenience. Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji wspierających sprzedaż. Tworzenie przekazów i komunikatów marketingowych. Analizowanie...
  • MAJOREL POLSKA   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...
  • MAJOREL POLSKA   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Duties and Responsibilities Responsible for analyzing online advertising content and business websites across multiple products Use this analysis to construct and modify ad texts / extensions to achieve client's expectations; Ensure excellent use of spelling and grammar is maintained in all tasks;...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.