Lista stanowisk - Specjalista ds. Promocji

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Pracownik do spraw promocji nieruchomości i obsługi inwestorów

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, plac Nowy Targ 1-8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: działania informacyjno-promocyjne, w tym: przygotowywanie strategii promocji ofert inwestycyjnych; przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych na potrzeby targów i misji gospodarczych; przygotowywanie ogłoszeń...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...

Specjalista ds. Promocji

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Promocji to osoba, która jest odpowiada za koordynowanie działalności promocyjnej firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie kampanii promocyjno - reklamowej i gadżetów promocyjnych, kontakty z mediami (baza, recenzje, wywiady, pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych – negocjacje, tworzenie umów, koordynowanie procesu realizacji umowy), kontakt z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych, organizacja i obsługa targów, a także opracowywanie danych potrzebnych do przeprowadzenia akcji promocyjnych oraz podsumowanie ich, ewidencja dokumentacji związanej z promocjami, współpraca z działami odpowiedzialnymi za wdrażanie promocji, reprezentowanie firmy na imprezach branżowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Promocji powinien mieć wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie) oraz prawo jazdy kat. B, a także znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office). Ponadto osoba na tym stanowisku musi wykazywać się wiedzą w obszarze działań rynkowych i mieć doświadczenie w samodzielnej realizacji projektu promocyjnego lub doświadczenie w branży marketingowej (prowadzenie akcji marketingowych). Ważną kwestią jest też biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: dużą komunikatywnością, umiejętnościami negocjacyjnymi, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów oraz zaradnością i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań, umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy oraz dyspozycyjnością.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, np. spotkania z klientami/agencjami reklamowymi/domami medialnymi/drukarniami, udział w działaniach promocyjnych, np. w halach targowych i wystawienniczych, itp. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Średni wiek kandydatów na tym stanowisku to 25-33 lata. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresujące. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Promocji może być zatrudniony, m.in.:. w agencjach reklamowych lub biurach reklamowych, w dziale marketingu w radiu/ telewizji/wydawnictwie, a także może pracować w firmie (np.: z sektora IT/telekomunikacji/chemicznego/farmaceutycznego/spożywczego) i współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie różnych elementów działań promocyjno - reklamowych.


ZAROBKI

Wynagrodzenie zależy od firmy oraz od położenia geograficznego zakładu pracy. Średnie wynagrodzenie specjalisty ds. promocji kształtuje się od 2, 200 zł - 5 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Promocji
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Młodszy Specjalista ds. marketingu

    CHEFS CULINAR Sp. z o.o.   Wiskitki    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzorowanie i aktualizacja treści w sklepie internetowym; Wsparcie w prowadzeniu profili firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram) Udział w przygotowaniu materiałów promocyjnych (katalogi, gazetki, ulotki) Udział w organizacji imprez...
  • Referent ds. Marketingu

    PESA Mińsk Mazowiecki S.A.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior   6 200 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wymagania: wykształcenie wyższe marketing (lub pokrewne), ekonomia; preferowane doświadczenie zawodowe w sporządzaniu ofert handlowych, prowadzeniu rozmów i korespondencji z klientami, tworzeniu materiałów promocyjnych i wsparcia sprzedaży; znajomość i obsługa pakietu MS Office; prawo...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: wdrażanie i nadzorowanie realizacji planów marketingowych planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach opracowywanie materiałów promocyjnych obsługa strony internetowej firmy i kont w mediach społecznościowych (tj. Facebook, LinkedIn YouTube i Instagram)...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Główny specjalista ds. informacji i promocji

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Organizowanie informacji wewnętrznej w biurze Związku Rzemiosła Polskiego oraz komunikacja z organizacjami będącymi w strukturach ZRP. Opracowywanie i realizacja strategii działań informacyjnych, promocyjnych i marketingowych ZRP. Promowanie ZRP i budowanie pozytywnego wizerunku,...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji podstawowej oferty

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Opracowywanie planu i realizacja działań promujących ofertę podstawową* Centrum Nauki Kopernik - adresowanych do odbiorcy indywidualnego oraz grupowego. *WYSTAWY (stałe i czasowa), w tym Teatry oraz Laboratoria, Majsternia, Wytwórnia oferujące zajęcia dla grup...
  • Specjalista w Zespole Komunikacji Społecznej i Promocji

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: Promowanie profilaktyki zdrowotnej obejmującej: programy i badania profilaktyczne finansowane przez NFZ; prewencję i dbałość o zdrowy styl życia; wszelkie działania w zakresie zapobiegania chorobom i zdrowego stylu życia podejmowane przez NFZ;...

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?