Lista stanowisk - Specjalista ds. Promocji

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. marketingu

    SP EUROPE Sp. z o.о.   Pruszków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA: Analiza rynku, sprzedaży według regionów, segmentów rynku, produktów, marek; Aktywna promocja firmy na rynku; Informowanie klientów poprzez efektywne wykorzystanie technologii reklamowych i PR;
  • Trade Marketing Specialist

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: aktywne kreowanie działań marketingowych dla rynków zagranicznych bieżące wsparcie marketingowe zespołu handlowego i klientów inicjowanie oraz prowadzenie kampanii marketingowych zwiększających sprzedaż na różnych rynkach kreowanie treści oraz nadzór nad...

Specjalista ds. Promocji

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista ds. Promocji to osoba, która jest odpowiada za koordynowanie działalności promocyjnej firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: planowanie kampanii promocyjno - reklamowej i gadżetów promocyjnych, kontakty z mediami (baza, recenzje, wywiady, pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych – negocjacje, tworzenie umów, koordynowanie procesu realizacji umowy), kontakt z grafikami oraz drukarniami w zakresie działań promocyjnych i reklamowych, organizacja i obsługa targów, a także opracowywanie danych potrzebnych do przeprowadzenia akcji promocyjnych oraz podsumowanie ich, ewidencja dokumentacji związanej z promocjami, współpraca z działami odpowiedzialnymi za wdrażanie promocji, reprezentowanie firmy na imprezach branżowych.


WYMAGANIA

Specjalista ds. Promocji powinien mieć wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie) oraz prawo jazdy kat. B, a także znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office). Ponadto osoba na tym stanowisku musi wykazywać się wiedzą w obszarze działań rynkowych i mieć doświadczenie w samodzielnej realizacji projektu promocyjnego lub doświadczenie w branży marketingowej (prowadzenie akcji marketingowych). Ważną kwestią jest też biegłe posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie oraz znajomość zagadnień psychologii społecznej i zrozumienia potrzeb klienta. Pracownik ten powinien też cechować się, m.in.: dużą komunikatywnością, umiejętnościami negocjacyjnymi, samodzielnością i odpowiedzialnością w realizowaniu projektów oraz zaradnością i poszukiwaniem optymalnych rozwiązań, umiejętnościami analitycznymi, rzetelnością, dyspozycyjnością, wysoką kulturą osobistą, doskonałą organizacją pracy oraz dyspozycyjnością.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, np. spotkania z klientami/agencjami reklamowymi/domami medialnymi/drukarniami, udział w działaniach promocyjnych, np. w halach targowych i wystawienniczych, itp. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj nienormowany. Średni wiek kandydatów na tym stanowisku to 25-33 lata. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą występować sytuacje stresujące. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia wiedzy i kompetencji. Istnieje możliwość awansu zawodowego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Specjalista ds. Promocji może być zatrudniony, m.in.:. w agencjach reklamowych lub biurach reklamowych, w dziale marketingu w radiu/ telewizji/wydawnictwie, a także może pracować w firmie (np.: z sektora IT/telekomunikacji/chemicznego/farmaceutycznego/spożywczego) i współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie różnych elementów działań promocyjno - reklamowych.


ZAROBKI

Wynagrodzenie zależy od firmy oraz od położenia geograficznego zakładu pracy. Średnie wynagrodzenie specjalisty ds. promocji kształtuje się od 2, 200 zł - 5 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków pracownik może otrzymać, np.: telefon komórkowy, laptop, szkolenia.

Praca Specjalista ds. Promocji
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    3 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Employer Brandingu

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zamieniecka 80/401 (Praga Południe)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Aktywny udział w tworzeniu i realizowaniu wizerunku marki pracodawcy na zewnątrz i wewnątrz organizacji; Tworzenie kampanii komunikacyjnych i promocyjnych. Prowadzenie systematycznej komunikacji wewnętrznej; Rozwijanie narzędzi komunikacyjnych w organizacji (intranet);...
  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

    BAGIETKA   Szczecin    praca stacjonarna
    umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Od kandydata oczekujemy: Minimum 5 lata doświadczenia w obszarze HR, Wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub pokrewnych, Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu prawa pracy, Umiejętności pracy pod presją czasu oraz szybkiego podejmowania...
  • Over Group
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Gdy pomyślnie przejdziesz proces rekrutacji, będziesz: opiekować się obecną ofertą produktową oraz kreować nowe produkty dla zwierząt, wspierać efektywność sprzedaży i rozpoznawalność produktów na rynku m.in. poprzez organizację materiałów promocyjnych, merytorycznie opracowywać...
  • Specjalistka / Specjalista - Główna Specjalistka / Główny Specjalista ds. Projektów graficznych i multimedialnych

    Hevelianum   Gdańsk, ul. Gradowa 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.
    13 dni
    Szukamy osoby do Działu Marketingu, która będzie nadzorować powstawanie wszelkich grafik i projektów graficznych zarówno w ramach kampanii online, jak i materiałów drukowanych. Będzie odpowiedzialna również za zapewnienie obsługi fotograficznej i video z wydarzeń, we współpracy z...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.