Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Marketing / Reklama / PR
Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

Lista stanowisk - Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    19 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Social Media Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: realizacja strategii marketingowej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi, prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google, analiza kampanii, analiza rynku oraz trendów, tworzenie treści do mediów...

Specjalista ds. Marketingu Sieciowego

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Specjalista do spraw marketingu sieciowego, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za opracowywanie i realizowanie strategii marketingu sieciowego firmy lub przedsiębiorstwa. Marketing sieciowy opiera się na budowaniu rozległej sieci sprzedaży z pominięciem udziału zewnętrznych pośredników, co pozwala na obniżenie kosztów finalnego produktu, a więc zaproponowanie konkurencyjnej ceny jego odbiorcom. Marketing sieciowy błędnie kojarzony jest często ze sprzedażą bezpośrednią a nawet z zasadą tak zwanej piramidy; w rzeczywistości marketing sieciowy faktycznie polega na składaniu bezpośrednich ofert sprzedażowych, jednak jego definicja obejmuje samo już przedstawianie produktów konsumentowi, bez konieczności jego sprzedaży.


WYMAGANIA

Pierwszym i najważniejszym wymogiem, stawianym zwykle przed osobami zainteresowanymi podjęciem zatrudnienia w charakterze specjalisty do spraw marketingu sieciowego jest konieczność posiadania przez nie wyższego wykształcenia ekonomicznego; preferowane kierunki to marketing  i zarządzanie i podobne. Potencjalni pracodawcy zwracają także szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenie kandydata, pozyskane na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków. Osoba zainteresowana tego rodzaju pracą musi wykazać się szczególną komunikatywnością, kreatywnością, podejściem do klienta i świadomością kosztową. Zdolność samoorganizacji pracy będzie dodatkowym atutem.


WARUNKI PRACY

Praca specjalisty do spraw marketingu sieciowego odbywa się w wielu miejscach i okolicznościach, także w przestrzeni prywatnej konsumentów.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Możliwości zatrudnienia na stanowisku specjalisty ds. marketingu sieciowego stwarzają liczne firmy i przedsiębiorstwa należące do różnych branży i sektorów rynku.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie specjalistów ds. marketingu sieciowego utrzymuje się na poziomie 3000 – 4000 złotych brutto miesięcznie.

Praca Specjalista ds. Marketingu Sieciowego
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Marketing / Reklama / PR

  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Social Media Manager

    MEdiagnoza   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
  • Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu

    Janex International Sp. z o.o.   Pruszków, Al. Jerozolimskie 411    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży profesjonalnych systemach zabezpieczeń. Poszukujemy kreatywnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Pracownik Wsparcia Działu B2B i Marketingu, która będzie odpowiedzialna za tworzenie i optymalizację treści na naszej...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Specjalista ds. Promocji i e-marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wdrażanie strategii marketingowej. Kreowanie i prowadzenie projektów marketingowych, wydarzeń i eventów. Realizowanie działań w zakresie e-marketingu. Realizacja kampanii płatnych w social mediach. Analizowanie i optymalizacja prowadzonych działań. Opracowanie...
  • Specjalista ds. digital marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współtworzenie strategii komunikacji i rozwoju marek w internecie (z wyłączeniem kampanii social media). Planowanie i wdrażanie kampanii digital dla wybranych produktów: e-mail marketing, SEM - PPC, display, video i mobile marketing. Analiza kluczowych wskaźników...

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?