Nowelizacja ustawy o PIT z dnia 27 września 2024 roku wprowadza zmiany w systemie podatkowym korzystne dla przedsiębiorców, którzy dotąd borykali się z problemem nieuregulowanych faktur, od których mimo wszystko należało odprowadzać podatek. W określonych przypadkach metoda memoriałowa może zostać zastąpiona przez kasowy PIT dla przedsiębiorców. Jak to wygląda w praktyce?
Lista stanowisk - Specjalista Customer Experience
Polecane oferty - Marketing / Reklama / PR
-
MAJOREL POLSKA za 2 dni wygasaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
Specjalista Customer Experience
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Customer experience – doświadczenie klienta, to bardzo ważna dziedzina prowadzenia firmy – pozwala budować pozytywne, długotrwale relacje z osobami nawiązującymi kontakt z przedsiębiorstwem. To dzięki informacjom zwrotnym od konsumentów i budowanym na ich podstawie strategiom firma może zyskać zaufanie i lojalność klientów. Jest to zadanie, które powierza się specjaliście ds. customer experience.
CZYM SIĘ ZAJMUJE SPECJALISTA DS. CUSTOMER EXPERIENCE?
Specjalista ds. customer experience zajmuje się analizą wrażeń, doznań i emocji klientów w kontakcie z daną firmą. Sprawdza, jak wyglądały poszczególne etapy nawiązywania relacji, które z nich wpływały pozytywnie na wizerunek przedsiębiorstwa, a które należałoby poprawić. Badanie satysfakcji klientów, analiza sprzedaży w kontekście budowania z nimi relacji, mają prowadzić do opracowania efektywnych strategii zarządzania relacjami.
Specjalista customer experience monitoruje wszelkie procesy, które mają wpływ na doświadczenia klientów – wizerunek w sieci, metody zawierania transakcji, obsługa klienta, opieka posprzedażowa, serwis reklamacyjny, nietypowe zachowania konsumentów. Nie odnosi się to tylko do sposobu przeprowadzania transakcji, ale także reklamy, urządzenia salonu, miejsca spotkań, działania strony internetowej itd.
SPECJALISTA DS. CUSTOMER EXPERIENCE – JAK ZOSTAĆ?
Nie ma wyznaczonej jednej konkretnej ścieżki, prowadzącej do pracy w zawodzie customer experience. Szkolenia tematyczne zdecydowanie mogą zwiększyć szanse na rynku. Ale o zatrudnienie mogą się też ubiegać osoby, które nie ukończyły szkoleń, lecz mają bogate doświadczenie na podobnych stanowiskach, np. związanych z obsługą klienta, z przeprowadzaniem badań marketingowych.
Niezbędne są także właściwe kompetencje – komunikatywność, otwartość, samodzielność, umiejętność łączenia informacji z różnych działów przedsiębiorstwa i wyciągania konstruktywnych wniosków. Z reguły oferty pracy kierowane są do osób bardzo dobrze posługujących się językiem angielskim.
PERSPEKTYWY ZATRUDNIENIA
W związku z tym, że jest to jeszcze stosunkowo nowa dziedzina, oferty pracy płyną raczej od większych korporacji o charakterze międzynarodowym. Pracowników poszukują firmy budujące swoją markę, uwzględniając relacje z klientami.
WYNAGRODZENIE
W zależności od umiejętności i doświadczenia specjalisty, rangi przedsiębiorstwa, wynagrodzenie waha się od ok. 6000 zł brutto do ok. 12000 zł.
Najnowsze artykuły
Kasowy PIT – co to, od kiedy?
Świąteczna przerwa – jak się zmotywować do pracy po powrocie?
Święta, święta i po świętach, a jak wiemy, powrót do codzienności po długim urlopie bywa naprawdę trudny. Socjolog i psychoterapeutka Beata Danielska podpowiada, według jakiego klucza możemy dzielić zadania po powrocie do pracy, żeby zapewnić sobie „miękkie lądowanie" i nie dać się przytłoczyć nagromadzonymi obowiązkami.
Rynek pracy 2025 – jakie zmiany czekają nas w nowym roku?
– Praca przyszłości będzie hybrydowa, zdalna lub oparta na projektach, a efektywność będzie mierzona nie tylko wynikami, ale i zdolnością współpracy i adaptacji. Nie oznacza to jednak, że technologia całkiem zdominuje rynek pracy. Przeciwnie, to właśnie ludzka kreatywność i empatia będą wyróżniać pracowników w dobie automatyzacji – przewiduje specjalistka ds. rekrutacji Agnieszka Ciećwierz.
Płace w Polsce wkrótce będą jawne. „Nie jesteśmy na to gotowi” – ocenia ekspert rynku pracy Mateusz Żydek
O zarobkach często nie mówi się nawet bliskim, a zgodnie z prawem UE płace w Polsce mają wkrótce być powszechnie znane. – Nawet pracownicy, którzy są przekonani, że to właściwa droga, nadal bardzo mocno sygnalizują obawę, że jawność wynagrodzeń będzie powodować konflikty – zauważa Mateusz Żydek. Ekspert rynku pracy z Randstad Polska wyjaśnia, jak jawność płac może wyglądać w praktyce.
Urlop uzupełniający – podstawowe informacje
Co powiesz na 6 dodatkowych dni urlopu? Mało kto wie, że w pewnych przypadkach pracownikowi przysługuje urlop uzupełniający, którego pracodawca nie może odmówić. Sprawdź, kto i kiedy nabywa prawo do urlopu uzupełniającego, jaki jest jego wymiar oraz co powinno znaleźć się na wniosku o tego typu wolne w pracy.
Trzynasta emerytura – dla kogo? Kiedy? Wysokość
Trzynasta emerytura jest dodatkowym świadczeniem pieniężnym wypłacanym raz w roku emerytom i rencistom. Od kilku lat stanowi ważny element wsparcia finansowego dla seniorów. Co istotne, nie wymaga składania żadnych wniosków, a jest przyznawana automatycznie. Wyjaśniamy, kto ma prawo do świadczenia, na jakich zasadach jest wypłacana trzynasta emerytura oraz ile wynosi w 2025 roku.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?