Umiejętność pracy w zespole to jedna z najczęściej wymienianych umiejętności w ogłoszeniach o pracę. I choć kandydaci zwykle deklarują, że posiadają tę kompetencję miękką, rzeczywistość często wygląda inaczej. Jak odnaleźć swoją rolę w grupie, w jaki sposób komunikować, że współpracownik popełnił błąd, co szkodzi osiąganiu wspólnego celu? Oto wszystko, co musisz wiedzieć o pracy zespołowej.
Lista stanowisk - Audytor
Polecane oferty - Kontrola jakości
-
Specjalista / Specjalistka ds. Jakości Współpracy z Partnerami
Benefit Systems S.A. Warszawa, Plac Europejski 2 praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat rekrutacja online -
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
Audytor
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Audytor to inaczej ujmując - wyspecjalizowany księgowy. Pracownik ten ma szersze spojrzenie na perspektywy finansowe niż księgowy. Osoba taka zatrudniona w firmie lub działająca jako fachowiec zewnętrzny, kontroluje finanse firmy i doradza jej w kwestiach rachunkowo-księgowych. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in: branie czynnego udziału w projektach audytowych, wykonywanie poleceń kierownictwa, testowanie i opisywanie systemów kontroli wewnętrznej, przeprowadzanie zgodnie z instrukcjami badania poszczególnych sekcji sprawozdań finansowych oraz zapoznawanie się ze standardami rachunkowości.
WYMAGANIA
Audytor powinien posiadać wykształcenie ekonomiczne (szczególnie na kierunku rachunkowość), biegłość w księgowości to podstawa. Aby móc samodzielnie pracować w tym zawodzie należy również zdać - państwowy egzamin na biegłego rewidenta i mieć pięcioletni staż pracy. Osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (Excel, Word, Access).Ważne jest też, aby taki pracownik cechował się: analitycznym i logicznym umysłem, starannością, cierpliwością i uczciwością oraz umiejętnością przewidywania konsekwencji pociągnięć finansowych w firmie. Poza tym dyspozycyjnością, bo audytor (zewnętrzny, czyli delegowany do przeprowadzenia kontroli w obcej jednostce, np. firmie) musi liczyć się z częstymi wyjazdami.
WARUNKI PRACY
Praca w dynamicznym zespole - wśród profesjonalistów. Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Pracownik ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych. Audytor może awansować na stanowisko Senior Audytora po około dwóch latach pracy.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Audytor może pracować we wszystkich przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych, a zwłaszcza w jednostkach sektora finansów publicznych - przeprowadza audyt wewnętrzny. A także jako usługodawca zewnętrzny.
ZAROBKI
Miesięczne wynagrodzenie brutto w największych międzynarodowych firmach audytorskich tego pracownika kształtuje się od 4500 - 6000 zł + niezbędne narzędzia pracy + dodatki + premia.
Najnowsze oferty - Kontrola jakości
-
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XVI w Departamencie Kontroli (lekarz, lekarz dentysta)
Centrala NFZ Szczecin praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli II w Departamencie Kontroli
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat / część etatu -
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XIII w Departamencie Kontroli
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Audytor Wewnętrzny w Biurze Audytu Wewnętrznego
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Audytor wewnętrzny
Poczta Polska S.A. Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły

Praca w zespole – umiejętności, zalety, zasady

Świąteczna przerwa – jak się zmotywować do pracy po powrocie?
Majówka pozwoliła nam zapomnieć o obowiązkach i stresie zawodowym. Jednak powrót do codzienności po długim weekendzie czy dłuższym urlopie bywa naprawdę trudny. Socjolog i psychoterapeutka Beata Danielska podpowiada, według jakiego klucza możemy dzielić zadania po powrocie do pracy, żeby zapewnić sobie „miękkie lądowanie" i nie dać się przytłoczyć nagromadzonymi obowiązkami.

Czy to już czas na zmianę pracy? Doradca zawodowy wyjaśnia, jak mądrze wykorzystywać swoje kwalifikacje
– Statystycznie człowiek spędza w pracy 8 godzin dziennie, trudno udawać przez tak długi czas entuzjazm do jej wykonywania. Praca powinna nam sprawiać przyjemność i choć to slogan, to obala faworyzowany mit ciężkiej pracy – tłumaczy doradczyni zawodowa Magdalena Gabruś. Jak zatem rozwijać własny potencjał na obejmowanym stanowisku? Skąd wiedzieć, że już najwyższy czas na zmianę pracy?

Zasada „5 to 9 before 9 to 5”. Jak Zetki produktywnie wykorzystują poranek?
– Wielu managerów i właścicieli firm rano ma czas, by pomyśleć strategicznie. Poranne godziny, gdy nikt nie pisze, nie dzwoni, są idealne na planowanie i podejmowanie decyzji. Zetki nie mają jeszcze tylu zawodowych obowiązków, ale intuicyjnie robią coś bardzo mądrego, dbają o swój dobrostan zanim zacznie się presja dnia. To niezwykle zdrowe podejście – zauważa coach biznesu Wiktor Tokarski.

Chillout room – chwila wytchnienia w pracy
Przeciętny pracownik spędza w firmie 8 godzin dziennie, a więc 40 godzin tygodniowo. Przyjmuje się, że łącznie jest to około 10 lat życia, co oznacza, że warunki pracy mają ogromne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia każdego z nas. Dlatego coraz więcej firm decydują się przeznaczyć część przestrzeni biurowej na tzw. chillout roomy. Co się w nich znajduje i kto może z nich korzystać?

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?