Umiejętność pracy w zespole to jedna z najczęściej wymienianych umiejętności w ogłoszeniach o pracę. I choć kandydaci zwykle deklarują, że posiadają tę kompetencję miękką, rzeczywistość często wygląda inaczej. Jak odnaleźć swoją rolę w grupie, w jaki sposób komunikować, że współpracownik popełnił błąd, co szkodzi osiąganiu wspólnego celu? Oto wszystko, co musisz wiedzieć o pracy zespołowej.
Lista stanowisk - Pracownik help desk
Polecane oferty - Informatyka / Administracja
-
Junior Helpdesk Specialist
Vetlab Sp. z o.o. Katowice, ul. Żeliwna 36 praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Asseco Data Systems S.A. Szczecin praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
Pracownik help desk
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Praca na stanowisku pracownik helpdesk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych.
WYMAGANIA
Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie informatyczne. Pożądana jest również znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Konieczna jest również znajomość zagadnień sieciowych LAN, WLAN, umiejętność programowania , znajomość zagadnień sieciowych oraz java script, css, html, xml.
Osoba zatrudniona na stanowisku pracownik help desk powinna być odporna na stres, umieć efektywnie komunikować się nawet z „trudnymi” klientami. Pożądane cechy pracownik help desk to również komunikatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy.
WARUNKI PRACY
Osoba pracująca jako pracownik help desk najczęściej wykonuje swoją pracę w biurze, często centrali głównej firmy. Praca w tym zawodzie związana jest z częstym kontaktem z innymi ludźmi, co może być przyczyną stresujących sytuacji. Specyfika pracy jako pracownik help desk zazwyczaj zakłada możliwość otrzymania dodatkowej premii, jak również awansowania na wyższe stanowiska.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Osoba szukająca pracy jako pracownik help desk ma wiele możliwości znalezienia zatrudnienia. Na to stanowisko rekrutują m.in. duże instytucje finansowe, firmy z branży telekomunikacyjnej. Pracy można szukać również w firmach konsultingowych, budowlanych czy z branży FMCG.
ZAROBKI
Zarobki pracownik help desk wahają się od 2000 do 5000 zł w zależności od rodzaju i wielkości zatrudniającej firmy.
Praca Pracownik help deskNajnowsze oferty - Informatyka / Administracja
-
Technik Informatyk
GEDIA Poland Sp.z.o.o. Nowa Sól praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Junior Members Support Agent with German or French
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office) praca hybrydowa / stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat -
Junior Customer Operations Representative - Danish Speaker
Arla Global Shared Services Sp. z o.o. Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office) praca hybrydowa / stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat -
Junior IT Supporter (Hosting)
Web Solutions Poland Sp. z o.o. Szczecin praca stacjonarnaspecjalista junior / mid kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Junior Supporter / Account Manager
Web Solutions Poland Sp. z o.o. Szczecin praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista / Specjalistka IT
Nowy Styl Jasło praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5 praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły

Praca w zespole – umiejętności, zalety, zasady

Świąteczna przerwa – jak się zmotywować do pracy po powrocie?
Majówka pozwoliła nam zapomnieć o obowiązkach i stresie zawodowym. Jednak powrót do codzienności po długim weekendzie czy dłuższym urlopie bywa naprawdę trudny. Socjolog i psychoterapeutka Beata Danielska podpowiada, według jakiego klucza możemy dzielić zadania po powrocie do pracy, żeby zapewnić sobie „miękkie lądowanie" i nie dać się przytłoczyć nagromadzonymi obowiązkami.

Czy to już czas na zmianę pracy? Doradca zawodowy wyjaśnia, jak mądrze wykorzystywać swoje kwalifikacje
– Statystycznie człowiek spędza w pracy 8 godzin dziennie, trudno udawać przez tak długi czas entuzjazm do jej wykonywania. Praca powinna nam sprawiać przyjemność i choć to slogan, to obala faworyzowany mit ciężkiej pracy – tłumaczy doradczyni zawodowa Magdalena Gabruś. Jak zatem rozwijać własny potencjał na obejmowanym stanowisku? Skąd wiedzieć, że już najwyższy czas na zmianę pracy?

Zasada „5 to 9 before 9 to 5”. Jak Zetki produktywnie wykorzystują poranek?
– Wielu managerów i właścicieli firm rano ma czas, by pomyśleć strategicznie. Poranne godziny, gdy nikt nie pisze, nie dzwoni, są idealne na planowanie i podejmowanie decyzji. Zetki nie mają jeszcze tylu zawodowych obowiązków, ale intuicyjnie robią coś bardzo mądrego, dbają o swój dobrostan zanim zacznie się presja dnia. To niezwykle zdrowe podejście – zauważa coach biznesu Wiktor Tokarski.

Chillout room – chwila wytchnienia w pracy
Przeciętny pracownik spędza w firmie 8 godzin dziennie, a więc 40 godzin tygodniowo. Przyjmuje się, że łącznie jest to około 10 lat życia, co oznacza, że warunki pracy mają ogromne znaczenie dla zdrowia i samopoczucia każdego z nas. Dlatego coraz więcej firm decydują się przeznaczyć część przestrzeni biurowej na tzw. chillout roomy. Co się w nich znajduje i kto może z nich korzystać?

Kompetencje zawodowe – dlaczego czasami ukrywamy przed pracodawcą wyższe kwalifikacje? Rozmowa z ekspertem
Aż 65% z nas zataja przed pracodawcą część swoich kompetencji. – Z perspektywy pracownika pojawia się naturalna obawa przed ujawnianiem wszystkich swoich umiejętności, szczególnie tych, które wykraczają poza wymagane stanowisko. Może to bowiem oznaczać więcej obowiązków, bez realnych korzyści w zamian – zauważa ekspert rynku pracy z Randstad Polska Mateusz Żydek. Czy to korzystna strategia?
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?