– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Lista stanowisk - Koordynator Obsługi Pięter
Koordynator Obsługi Pięter
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Koordynator obsługi pięter, zwany też z języka angielskiego housekeeping managerem, jak sama nazwa wskazuje, odpowiada za dbałość o estetykę i ład oraz koordynację czynności związanych z obsługą gości w pokojach hotelowych. Do jego działań należą organizowanie, dozór i kontrola pracy w dziale służby pięter, a więc inspektorów, pokojowych i korytarzowych. Osoba na tym stanowisku ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oraz nadzór nad czystością pomieszczeń. Do jego listy zadań dopisać można także takie działania jak tworzenie procedur i standardów dotyczących utrzymania czystości, kontakt z firmami zewnętrznymi (pralniami, dostawcami), inwentaryzacja stanów magazynowych (tj. np. pościeli, kosmetyków hotelowych, elementów wyposażenia pokoi) i współpraca z pozostałymi działami.
WYMAGANIA
Wymagane jest doświadczenie na analogicznym stanowisku – houskeeping managera/supervisora. Pracownik piastujący to stanowisku powinien posiadać umiejętności zarządzania zespołem, a także charakteryzować się doskonałą organizacją pracy i umiejętnością egzekwowania jej od innych. Musi cechować się odpornością na stres i radzić sobie z działaniami realizowanymi pod presję czasu. Powinien być elastyczny i sprawnie dostosowywać się do rozmaitych zadań.
WARUNKI PRACY
Praca koordynatora obsługi pięter odbywa się w przestrzeni hotelu lub obiektu o podobnym charakterze działalności – zarówno jego pomieszczeniach biurowych, pokojach, jak i magazynach. Kontaktuje się on także osobiście z podmiotami zewnętrznymi, tj. dostawcami, pralniami itd.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Możliwości zatrudnienia na tym stanowisku stwarzają przede wszystkim hotele i pensjonaty znajdujące się na terenie całego kraju, zarówno w mniejszych, jak i większych miejscowościach.
ZAROBKI
Zarobki na tym stanowisku uzależnione są przede wszystkim od miejsca zatrudnienia oraz klasy hotelu, jego lokalizacji i wielkości. Pensje zaczynają się średnio od ok. 2500–3000 zł miesięcznie. Najlepsze hotele oferują wynagrodzenie wyższe nawet o ok. 1000–1500 zł. Do podstawy doliczyć należy również premie wypłacane w ujęciu rocznym lub kwartalnym.
Praca Koordynator Obsługi PięterNajnowsze artykuły
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
Urlop okolicznościowy na ślub dziecka
Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?
– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?