– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Obsługi Klientów Prywatnych - V.I.P.
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Doradca klienta zamożnego
PKO Bank Polski Warszawa, Chłodna 52 praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży
T-Mobile Polska Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10 praca hybrydowaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
Specjalista ds. Obsługi Klientów Prywatnych - V.I.P.
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
V.I.P., z języka angielskiego Very Important Person, jest szczególnie cennym klientem z punktu widzenia firmy lub instytucji. Specjalista do spraw obsługi klientów Prywatnych – V.I.P., jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za prowadzenie bieżącej obsługi tychże klientów w oparciu o najwyższe standardy i wewnętrzne procedury. Osoba obsadzona na tym stanowisku jest zaangażowana w realizację całokształtu procesów, związanych z obsługą klientów klientów Prywatnych – V.I.P. – począwszy od sporządzania niezbędnej dokumentacji, na podpisywaniu umów i realizowaniu transakcji skończywszy. Specjalista ma za zadanie przyjmowanie potencjalnych, szczególnie istotnych klientów prywatnych firmy lub instytucji i przedstawianie im oferty, skonstruowanej w oparciu o indywidualne potrzeby odbiorcy. Specjalista negocjuje warunki oferty w porozumieniu z bezpośrednimi zwierzchnikami, celem usatysfakcjonowania obydwu stron. Specjalista sporządza szczegółowe raporty z realizowanych operacji i składa je na ręce przełożonych – w tym przypadku kierownika ds. obsług klientów klientów Prywatnych – V.I.P.
WYMAGANIA
Wśród najczęściej spotykanych wymagań kwalifikacyjnych, jakich spodziewać mogą się osoby aplikujące na stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów klientów Prywatnych – V.I.P., szczególnie istotną pozostaje kwestia posiadanego przez nie wykształcenia – preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia wyższej uczelni ekonomicznej, na kierunku takim jak finanse i rachunkowość lub podobnym. Doświadczenie, zdobyte na stanowisku związanym z bieżącą obsługą klientów prywatnych, będzie dodatkowym atutem. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi posiadać cechy personalne, umożliwiające efektywne kontaktowanie się z klientami i wydajną pracę w zespole. Obsługa komputera i dogłębna znajomość produktów firmy lub instytucji jest także wymagana.
WARUNKI PRACY
Praca specjalisty ds. obsługi klientów klientów Prywatnych – V.I.P. jest pracą, opierającą się na bezpośrednim kontakcie z klientem.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Stanowisko specjalisty ds. obsługi klientów klientów Prywatnych – V.I.P. funkcjonuje przede wszystkim w branży bankowości.
ZAROBKI
Zarobki specjalistów ds. obsługi klientów V.I.P. Przewyższają zarobki pracowników zaangażowanych w obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych, ze względu na szczególny nacisk, jaki firma kładzie na pozyskanie tychże klientów.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
T-Mobile Polska Warszawa, ul.Domaniewska 52 praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
Najnowsze artykuły
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
Urlop okolicznościowy na ślub dziecka
Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?
7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.
Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?
– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?