– Cechy takie jak ambicja czy asertywność, które u mężczyzn są cenione, u kobiet potrafią budzić niechęć. Przypisuje się też liderkom stereotypowo męskie cechy, aby uzasadnić ich wysoką pozycję w organizacji – komentuje Olga Kozierowska, prezeska Fundacji WłączeniPlus i twórczyni Sukcesu Pisanego Szminką. W wywiadzie dla Praca.pl ekspertka wyjaśnia, co współcześnie oznacza feminizm w pracy.
Lista stanowisk - Opiekun Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Młodszy Opiekun Klienta z językiem angielskim
Lava Group S.C Warszawa, Ursynów, przy stacji Metro Stokłosy praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Customer Service Specialist with Czech
Foundever Warszawa praca zdalnaspecjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV
Opiekun Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Opiekun Klienta to osoba odpowiedzialna za opiekę nad klientami oraz za pozyskiwanie klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: sprzedaż produktów/usług, obsługa administracyjna sprzedaży (umowy, dokumenty), poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami, raportowanie efektów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
WYMAGANIA
Opiekun Klienta powinien posiadać wykształcenie minimum średnie - wyższe jest dużym atutem. Osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office) oraz mieć prawo jazdy kat. B. Ważną kwestią jest też znajomość technik sprzedaży, a także doświadczenie zawodowe: w obsłudze klientów, negocjacjach i pozyskiwaniu klientów. Poza tym osoba ta powinna cechować się: miłą aparycją i wysoką kulturą osobistą, bardzo dobrą organizacją czasu pracy, wysoko rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi, odpowiedzialnością, samodzielnością, otwartością i entuzjazmem.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz jeśli wymaga tego sytuacja praca w terenie - spotkania z klientami. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zazwyczaj 8 - godziny lub zmianowy. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, kursy, itd.) oraz możliwość awansu. Najchętniej zatrudniane są na tym stanowisku osoby młode. Osoba na tym stanowisku narażona jest na choroby narządu głosu i bóle kręgosłupa - praca siedząca. Przeciwwskazaniami do wykonywania tego zawodu są wady wymowy, nerwica, choroby psychiczne.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Opiekun Klienta może pracować w branży, np: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, a także w firmach zajmujących się handlem detalicznym i w firmach zajmujących się sprzedażą towarów.
ZAROBKI
Średnie wynagrodzenie, na jakie liczyć może opiekun klienta to od 1,500 zł do 3 tys. zł i wyżej + premie. Wśród innych dodatków są m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji z klientem zamożnym
mBank S.A. Wrocław, CH Wroclavia praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim
Foundever Gdańsk praca stacjonarnaspecjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Pracownik obsługi klienta w dziale sprzedaży aptecznej
Salus International Sp. z o.o. Katowice praca stacjonarnaspecjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. obsługi klienta
GCC7 Services Ltd Malta, St. Juliansspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Elis Textile Service Sp. z o.o. Siemianowice Śląskie praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat -
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B 8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
-
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B 8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
-
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B 8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
Najnowsze artykuły
Równość to nie odebranie czegoś mężczyznom! Olga Kozierowska o feminizmie w pracy
Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog
Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.
Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki
Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!
Stress interview – co to jest? Czy miałeś najgorszą rozmowę o pracę w życiu?
Rozmowa o pracę zaczyna się zwyczajnie, ale po chwili rekruter zaczyna być opryskliwy i Cię prowokuje. Spotkanie zmienia się w najgorszą rekrutację w życiu. Masz takie doświadczenia? Być może zastosowano na Tobie technikę stress interview. Jak jej sprostać? – Im lepiej znasz siebie, tym lepiej przygotujesz się do czekającej Cię rozmowy – tłumaczy psycholog biznesu Agnieszka Zacher-Łanowska.
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
Kobiety coraz silniejsze w biznesie
– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?