Lista stanowisk - Opiekun Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Młodszy Opiekun Klienta z językiem angielskim

    Lava Group S.C   Warszawa, Ursynów, przy stacji Metro Stokłosy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    bezpośredni kontakt z klientem B2B w języku angielskim; aktywne pozyskiwanie klientów B2B; realizacja planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert i zamówień; udział w wyjazdach i targach; współpraca z innymi działami firmy;
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...

Opiekun Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Opiekun Klienta to osoba odpowiedzialna za opiekę nad klientami oraz za pozyskiwanie klientów. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: sprzedaż produktów/usług, obsługa administracyjna sprzedaży (umowy, dokumenty), poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami, raportowanie efektów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.


WYMAGANIA

Opiekun Klienta powinien posiadać wykształcenie minimum średnie - wyższe jest dużym atutem. Osoba na tym stanowisku musi znać dobrze język angielski i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office) oraz mieć prawo jazdy kat. B. Ważną kwestią jest też znajomość technik sprzedaży, a także doświadczenie zawodowe: w obsłudze klientów, negocjacjach i pozyskiwaniu klientów. Poza tym osoba ta powinna cechować się: miłą aparycją i wysoką kulturą osobistą, bardzo dobrą organizacją czasu pracy, wysoko rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi, odpowiedzialnością, samodzielnością, otwartością i entuzjazmem.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz jeśli wymaga tego sytuacja praca w terenie - spotkania z klientami. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy zazwyczaj 8 - godziny lub zmianowy. Istnieje możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, kursy, itd.) oraz możliwość awansu. Najchętniej zatrudniane są na tym stanowisku osoby młode. Osoba na tym stanowisku narażona jest na choroby narządu głosu i bóle kręgosłupa - praca siedząca. Przeciwwskazaniami do wykonywania tego zawodu są wady wymowy, nerwica, choroby psychiczne.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Opiekun Klienta może pracować w branży, np: usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, a także w firmach zajmujących się handlem detalicznym i w firmach zajmujących się sprzedażą towarów.


ZAROBKI

Średnie wynagrodzenie, na jakie liczyć może opiekun klienta to od 1,500 zł do 3 tys. zł i wyżej + premie. Wśród innych dodatków są m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Opiekun Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalistka / Specjalista ds. budowania relacji z klientem zamożnym

    mBank S.A.   Wrocław, CH Wroclavia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    w tej roli będziesz odpowiadać za: obsługę kasowo-dysponencką; aktywną sprzedaż produktów bankowych w tym produktów inwestycyjnych; współpracę z obecnymi klientami banku; identyfikowanie potrzeb klientów w kontekście długoterminowych celów oszczędnościowych; budowanie...
  • Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
  • Pracownik obsługi klienta w dziale sprzedaży aptecznej

    Salus International Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Opis stanowiska: Praca polegająca na przyjmowaniu zamówień z aptek współpracujących z Hurtownią. Praca w godzinach popołudniowych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    8 godz.
    Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
  • Orange Polska
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    9 godz.
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
  • Orange Polska
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    9 godz.
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
  • Orange Polska
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    9 godz.
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...

Najnowsze artykuły

Równość to nie odebranie czegoś mężczyznom! Olga Kozierowska o feminizmie w pracy

Równość to nie odebranie czegoś mężczyznom! Olga Kozierowska o feminizmie w pracy

– Cechy takie jak ambicja czy asertywność, które u mężczyzn są cenione, u kobiet potrafią budzić niechęć. Przypisuje się też liderkom stereotypowo męskie cechy, aby uzasadnić ich wysoką pozycję w organizacji – komentuje Olga Kozierowska, prezeska Fundacji WłączeniPlus i twórczyni Sukcesu Pisanego Szminką. W wywiadzie dla Praca.pl ekspertka wyjaśnia, co współcześnie oznacza feminizm w pracy.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Stress interview – co to jest? Czy miałeś najgorszą rozmowę o pracę w życiu?

Stress interview – co to jest? Czy miałeś najgorszą rozmowę o pracę w życiu?

Rozmowa o pracę zaczyna się zwyczajnie, ale po chwili rekruter zaczyna być opryskliwy i Cię prowokuje. Spotkanie zmienia się w najgorszą rekrutację w życiu. Masz takie doświadczenia? Być może zastosowano na Tobie technikę stress interview. Jak jej sprostać? – Im lepiej znasz siebie, tym lepiej przygotujesz się do czekającej Cię rozmowy – tłumaczy psycholog biznesu Agnieszka Zacher-Łanowska.

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?

Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.