Lista stanowisk - Kierownik Zespołu Call Center

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Manager Działu Wsparcia Sprzedaży

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy podległego zespołu ok. 30 osób (2 zespoły: koordynatorzy, eksperci i specjaliści) Przeprowadzanie szkoleń i rozwijanie personelu, aby zapewnić najwyższy stopień obsługi klienta; Bieżące udzielanie coachingu i...
  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.

Kierownik Zespołu Call Center

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik Zespołu Call Center to osoba, która odpowiada za zapewnienie sprawnego funkcjonowania zespołów konsultantów telefonicznych. Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: kierowanie zespołem konsultantów Call Center (tj. coaching, motywowanie, układanie grafików, planowanie przerw i zmian pracy), rekrutacja i szkolenie pracowników Call Center, kontrola jakości pracy konsultantów, aktualizacja skryptów, identyfikacja niezbędnych zmian na podstawie obserwacji wykorzystania skryptów przez konsultantów oraz przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów.


WYMAGANIA

Kierownik Zespołu Call Center powinien mieć wykształcenie wyższe oraz znać w stopniu dobrym język angielski i obsługę komputera. Ważną kwestią jest też doświadczenie w zarządzaniu zespołem (infolinia, call center, telemarketing) oraz doświadczenie w aktualizacji skryptów rozmów telefonicznych z klientami, w oparciu o dane obserwacyjne i statystyczne, a także doświadczenie w sprzedaży usług w ruchu przychodzącym lub wychodzącym (outbond). Mile widziana jest również umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi (upselling), a także znajomość standardów zachowań obowiązujących w telefonicznej obsłudze klienta i znajomość technik motywowania personelu i coachingu. Pracownik ten powinien cechować się też, m.in.: zdolnościami przywódczymi, odpowiedzialnością, sumiennością, dużą komunikatywnością i samodzielnością oraz umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, odpornością na stres oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy zespołu.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest firma, biuro. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Praca samodzielna, pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika. Średni wiek osób zajmujących to stanowisko to 27- 35 lat. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego i awansu zawodowego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik Zespołu Call Center może być zatrudniony, np.: w firmach zajmujących się obsługą klienta/Call Center/telemarketingiem/instalacja/serwis.


ZAROBKI

Wynagrodzenie kierownika zespołu call center kształtuje się w granicach od 3 tys. zł - 5 tys. zł i wyżej + system premiowy. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy.

Praca Kierownik Zespołu Call Center
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...

Najnowsze artykuły

Powołanie do zawodowej służby wojskowej a stosunek pracy – o czym warto wiedzieć

Powołanie do zawodowej służby wojskowej a stosunek pracy – o czym warto wiedzieć

15 sierpnia to nie tylko dzień wolny i początek długiego weekendu, ale i Święto Wojska Polskiego, ustanowione, by uczcić pamięć Bitwy Warszawskiej, a także docenić poświęcenie żołnierzy czuwających nad naszym bezpieczeństwem. Przy okazji tego ważnego święta przypominamy, że służbę wojskową można łączyć z pracą. Jak wojsko zmienia sytuację zawodową i jakie dodatkowe uprawnienia ma żołnierz? 

Elektromonter – opis zawodu, obowiązki, CV, zarobki

Elektromonter – opis zawodu, obowiązki, CV, zarobki

Elektrycy, elektromechanicy i elektromonterzy są pilnie poszukiwani na rynku pracy niezależnie od zmiennej sytuacji gospodarczej. Zapotrzebowanie jest ogromne we wszystkich częściach Polski, co oznacza wysokie szanse na znalezienie pracy tuż po zakończeniu nauki w szkole technicznej bądź branżowej. Gdzie można pracować z elektrycznym fachem w ręku i jakich spodziewać się zarobków?

Pracoholizm – uzależnienie czy pasja?

Pracoholizm – uzależnienie czy pasja?

Jesteś perfekcjonistą i masz trudności z delegowaniem zadań, bo „wszystko zrobisz lepiej"? Uważaj, by nie wpaść w pułapkę pracoholizmu. Przez wielu wciąż uważany za zaletę, pracoholizm niszczy zdrowie, życie osobiste dotkniętych nim osób, a w skrajnych przypadkach prowadzi nawet do śmierci z przepracowania. W Światowy Dzień Pracoholików warto zadać sobie pytanie: czy nie pracujemy za dużo?

Siedząca praca a ból pleców

Siedząca praca a ból pleców

– Długim czasem pracy w pozycji siedzącej możemy zwiększyć swoją podatność na takie choroby jak dyskopatia, hemoroidy, obniżone libido, żylaki kończyn dolnych czy nawet udar. Najczęstszą dolegliwością jest jednak ból kręgosłupa – wyjaśnia Piotr Seredziński, chiropraktyk i fizjoterapeuta. Jak zatem prawidłowo siedzieć w pracy, by uniknąć bólu, pogłębiania wad postawy i poważniejszych chorób?

Praca nad morzem – pomysł na wakacje

Praca nad morzem – pomysł na wakacje

W miesiącach letnich ofertowy boom daje się zauważyć zwłaszcza w turystyce, gastronomii, handlu detalicznym, budownictwie i rolnictwie. Nad morzem przeważają oferty z sektora HoReCa skierowane przede wszystkim do studentów, ale także osób z uprawnieniami np. ratownika czy instruktora. Sprawdź, jakie stanowiska oferowane są nad Bałtykiem oraz jak zmienia się rynek pracy latem.

Przerwa na karmienie – zasady, przepisy, wzór zaświadczenia o karmieniu

Przerwa na karmienie – zasady, przepisy, wzór zaświadczenia o karmieniu

Od 1 do 7 sierpnia obchodzimy Światowy Tydzień Karmienia Piersią. Z tej okazji przypominamy, że powrót do pracy nie oznacza, że mama musi zaprzestać karmienia dziecka piersią. Kodeks pracy gwarantuje maksymalnie dwie dodatkowe przerwy na karmienie. To, z ilu i jak długich przerw może skorzystać, zależy od wymiaru czasu pracy zatrudnionej mamy oraz liczby karmionych przez nią dzieci.