Lista stanowisk - Kierownik ds. Obsługi Klienta

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Koordynator / Koordynatorka ds. kas

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kutno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym; zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas; bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów; sprawny przebieg procesu reklamacji; koordynację...
  • Specjalista ds. Kluczowych Klientów

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis: realizacja celów sprzedażowych i monitorowanie wyników - będziesz odpowiadać za realizację strategii sprzedażowych oraz budowanie dobrych relacji handlowych z naszymi partnerami; badanie potrzeb naszych klientów. Jesteśmy nastawieni na konsumenta i tego również oczekujemy od naszych...

Kierownik ds. Obsługi Klienta

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wyników, dbanie o rozwój produktu (budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie klientów), a także jest odpowiedzialny za wypełnianie postanowień kontraktowych, kieruje podległym zespołem (koordynacja, motywowanie, szkolenie), współpracuje z innymi działami firmy, np. marketingu i sprzedaży, raportuje, nadzoruje systemy informacji marketingowej, tj.: badanie rynku, analiza rynku, badanie satysfakcji klientów oraz jakości obsługi, itp.).


WYMAGANIA

Kierownik ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe), a także specjalistyczne kursy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem. Poza tym, wymagana jest też bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji, umiejętność prezentacji, analizy oraz zarządzania procesami. Pracownik ten powinien cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami", a także zdolnościami analitycznymi, planistycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem, umiejętnością działania pod presją czasu, i rozwiązywania problemów.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, czyli spotkania z kontrahentami/klientami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Kierownik ds. Obsługi Klienta ma duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Średni wiek osób na tym stanowisku to 27-35 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz awansu, np. dyrektora administracyjnego, dyrektora ds. obsługi klienta lub dyrektora ds. zarządzania relacjami z klientem.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Kierownik ds. Obsługi Klienta może pracować w branży, np: FMCG, usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, sprzedaż.


ZAROBKI

Wynagrodzenie kierownika ds. obsługi klienta zależy od wielkości i specyfiki firmy. Pensja kształtuje się średnio od 3,500 - 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.

Praca Kierownik ds. Obsługi Klienta
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Orange Polska S.A.
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
  • Orange Polska S.A.
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
  • Formanway
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zadania: Zarządzenie zespołem Inżynierów Sprzedaży/doradców technicznych; Opracowanie strategii rozwoju działu oraz planu działania dla swojego obszaru odpowiedzialności i jego regularne aktualizowanie w oparciu o zmieniające się warunki; Realizacja ustalonych planów działania,...
  • Business Development Manager - Export Manager

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    menedżer
    19 godz.
    Zakres obowiązków realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych; zawieranie umów,...
  • Unum Życie TUiR S.A.
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    22 godz.
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • T-Mobile Polska S.A.
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    23 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Codzienna praca z zespołem sprzedaży D2D (door to door) w terenie; Aktywne pozyskiwanie Sprzedawców do Rozwoju Regionu Mikroregionu; Prowadzenie rekrutacji; Wdrażanie nowych Sprzedawców, m.in. zaangażowanie w szkolenia nowych Sprzedawców; Praca nad...
  • Kierownik Zespołu Handlowego

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Będziesz zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do segmentu B2B; Będziesz odpowiedzialny/na za realizację wyniku sprzedażowego swojego zespołu; Twoim zadaniem będzie przygotowywanie i raportowanie prognoz sprzedaży oraz monitorowanie pracy...
  • Prudential Polska Sp. z o.o.
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.