Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Obsługi Klienta
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Koordynator / Koordynatorka ds. kas
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o. Kutno praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
MaxTop Polska Sp. z o.o. Sławków praca zdalna / hybrydowa / stacjonarnaspecjalista mid / senior / menedżer / ekspert umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybko aplikuj bez CV
Kierownik ds. Obsługi Klienta
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, analiza wyników, dbanie o rozwój produktu (budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie klientów), a także jest odpowiedzialny za wypełnianie postanowień kontraktowych, kieruje podległym zespołem (koordynacja, motywowanie, szkolenie), współpracuje z innymi działami firmy, np. marketingu i sprzedaży, raportuje, nadzoruje systemy informacji marketingowej, tj.: badanie rynku, analiza rynku, badanie satysfakcji klientów oraz jakości obsługi, itp.).
WYMAGANIA
Kierownik ds. Obsługi Klienta powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, marketingowe, handlowe), a także specjalistyczne kursy z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta oraz znać w stopniu bardzo dobrym język angielski i obsługę komputera. Mile widziane kilkuletnie doświadczenie w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży oraz doświadczenie w kierowaniu zespołem. Poza tym, wymagana jest też bardzo dobra znajomość technik sprzedaży i negocjacji, umiejętność prezentacji, analizy oraz zarządzania procesami. Pracownik ten powinien cechować się również: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, komunikatywnością, odpowiedzialnością, umiejętność pracy w stresie oraz radzenia sobie z "trudnymi klientami", a także zdolnościami analitycznymi, planistycznymi oraz inicjatywą i konsekwencją w planowaniu i osiąganiu celów, samodzielnością, otwartością, dynamizmem, umiejętnością działania pod presją czasu, i rozwiązywania problemów.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro firmy oraz praca w terenie, czyli spotkania z kontrahentami/klientami. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne pod nadzorem. Czas pracy zazwyczaj ośmiogodzinny. Kierownik ds. Obsługi Klienta ma duży kontakt z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Średni wiek osób na tym stanowisku to 27-35 lata. Pracownik ma możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności (szkolenia, konferencje, itd.) oraz awansu, np. dyrektora administracyjnego, dyrektora ds. obsługi klienta lub dyrektora ds. zarządzania relacjami z klientem.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik ds. Obsługi Klienta może pracować w branży, np: FMCG, usługi bankowe, finansowe i ubezpieczenia, Call Center, sprzedaż.
ZAROBKI
Wynagrodzenie kierownika ds. obsługi klienta zależy od wielkości i specyfiki firmy. Pensja kształtuje się średnio od 3,500 - 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, szkolenia.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
-
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat
-
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
-
Business Development Manager - Export Manager
Wawel SA Dobczyce praca stacjonarnamenedżer -
- Białystok
- Bydgoszcz
- Gdańsk
- Gdynia
- Gliwice
- Katowice
- Kraków
- Lublin
- Łódź
- Olsztyn
- Poznań
- Rzeszów
- Szczecin
- Warszawa
- Wrocław
kierownik/koordynator kontrakt B2B -
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
-
Kierownik Zespołu Handlowego
Benefit Systems S.A. Warszawa, Plac Europejski 2 praca hybrydowa / stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
- Bydgoszcz
- Gdańsk
- Kalisz
- Katowice
- Kraków
- Lublin
- Łódź
- Olsztyn
- Opole
- Poznań
- Rzeszów
- Szczecin
- Toruń
- Warszawa
- Wrocław
- Zielona Góra
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
Najnowsze artykuły
![Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?](/pressroom/poradniki/53x53/dzienbetele53.webp)
Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?
![Temperatura w miejscu pracy a BHP](/pressroom/poradniki/53x53/heat53.webp)
Temperatura w miejscu pracy a BHP
Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.
![Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki](/pressroom/poradniki/53x53/lesnik53_1.webp)
Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki
12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.
![Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania](/pressroom/poradniki/53x53/managerhotel53.webp)
Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania
Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.
![Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?](/pressroom/poradniki/53x53/kiedyszukac53.webp)
Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?
Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.
![Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH](/pressroom/poradniki/53x53/kph53.webp)
Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH
– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.
Najnowsze komunikaty
![Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023](/pressroom/pressroom/468x330/468x330_140.jpg)
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
![Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2](/pressroom/pressroom/468x330/BANNER_ICM2_468_1.jpg)
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
![Seks poprawia jakość pracy](/pressroom/pressroom/468x330/Seks_poprawia_jakosc_pracy_468_1.jpeg)
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
![Praca i miłość w jednej firmie](/pressroom/pressroom/468x330/p468.jpeg)
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?