Czy długie godziny pracy to rzeczywiście powód do dumy? Wobec rosnących statystyk depresji i wypalenia zawodowego coraz częściej podnoszona jest kwestia czterodniowego tygodnia pracy. Krótszy niż w Polsce wymiar tygodniowego czasu pracy obowiązuje w wielu krajach. Sprawdzamy, ile dni i godzin tygodniowo pracuje się w Europie i który z modeli pracy miałby szansę powodzenia w naszym kraju.
Lista stanowisk - Key Account Manager
Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Account Manager
Portal Praca.pl Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty) praca zdalnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Key Account Manager
Poczta Polska S.A. Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8 praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
Key Account Manager
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Key Account Manager (skrót KAM) – jest to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Poza tym, do obowiązków jego należy też identyfikacja i kwalifikowanie szans sprzedażowych oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji. KAM może również odpowiadać za koordynację pracy - reprezentantów handlowych i sprzedawców.
WYMAGANIA
Key Account Manager powinien posiadać wykształcenie ekonomiczne lub techniczne oraz ewentualne dodatkowo studia podyplomowe w tym kierunku. Osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski lub niemiecki i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza Microsoft Outlook). Ważną kwestią jest też 2-3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku KAM, a także samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych. Key Account Manager powinien cechować się umiejętnością analitycznego i strategicznego myślenia, otwartością i komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą oraz łatwością w nawiązywaniu kontaktów. A także musi wykazywać się dużą samodzielnością w wykonywaniu powierzonych mu zadań i potrafić analizować potrzeby klienta. Poza tym musi umieć pracować w zespole oraz być dyspozycyjny i mieć prawo jazdy kategorii B.
WARUNKI PRACY
Praca w młodym i dynamicznym zespole - wśród profesjonalistów. Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Pracownik ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Key Account Manager pracować we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym.
ZAROBKI
Wynagrodzenie KAM to zazwyczaj podstawa + prowizja. Podstawy w różnych firmach są różne- od 3000 do 7000-10000 zł brutto, natomiast prowizje mogą dawać, co najmniej drugie tyle. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.
Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta
-
Key Account Manager
Orange Polska S.A. Warszawa praca hybrydowaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Key Account Manager – branża chemii przemysłowej i technicznej
AG Termopasty Grzegorz Gąsowski Łapy, Władysława Piotrowskiego 22 praca stacjonarnaekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Key Account Manager - IT
T-Mobile Polska S.A. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista (mid) / menedżer kontrakt B2B pełny etat -
Key Account Manager
Benefit Systems SA Warszawa, Plac Europejski 2 praca hybrydowa / stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Account Manager
Elanders Polska Sp. z o.o. Płońsk praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Ekspert ds. Franczyzy
Poczta Polska S.A. Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8 praca stacjonarnaekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat -
Przedstawiciel Handlowy / Junior Key Account Manager
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa praca mobilnaspecjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B -
Key Account Manager
Elanders Polska Sp. z o.o. Płońsk praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?

Cykl życia pracownika – jak zarządzać pracownikiem od etapu przyciągania talentów do offboardingu
– Aby budować dojrzałą strategię HR, warto spojrzeć na zatrudnienie jako cykl życia pracownika (Employee Lifecycle), który – podobnie jak w marketingu czy sprzedaży – można planować, mierzyć i optymalizować – tłumaczy Agnieszka Ciećwierz. Specjalistka ds. HR wskazuje, jakie działania powinny podjąć firmy na każdym etapie tego cyklu, by lepiej wykorzystać potencjał swojej kadry.

Dysleksja – czy zmniejsza szanse na rynku pracy?
– O ile w edukacji są procedury wsparcia, to w środowisku zawodowym wszystko zależy od dobrej woli pracodawcy – zauważa specjalistka pracująca z osobami z dysleksją Urszula Grzegorczyk. Zmiana postrzegania dyslektyków na rynku pracy jest pilnie potrzebna. – Wielu otwarcie mówi o swojej dysleksji. Nie chcą biernie czekać, aż „system sam się zmieni” – podkreśla pedagog Michalina Ignaciuk.

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki
– Ratownik medyczny w Siłach Zbrojnych RP pełni kluczową rolę w zabezpieczeniu medycznym zarówno w warunkach pokojowych, jak i podczas operacji wojskowych – tłumaczy ppor. Krystian Dwórznik, Szef Sekcji Promocji i Współpracy z Wojskowego Centrum Rekrutacji w Płocku. Oto jak wygląda praca wojskowego ratownika medycznego oraz jak krok po kroku przejść rekrutację na to stanowisko.

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?
Publiczne pochwały często krępują nas bardziej niż krytyka. Nie potrafimy przyjmować komplementów ani w życiu prywatnym, ani w zawodowym. Zaprzeczamy im, bagatelizujemy je lub bronimy się, zakładając, że stoi za nimi jakiś interes. Jak dawać komplementy i na nie reagować tłumaczą eksperci ds. wizerunku i etykiety – Ewa Brok, Dorota Szcześniak-Kosiorek i Leszek Leopold Kazimierski.

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?
Quiet hiring ma być odpowiedzią na rosnące braki specjalistów na rynku pracy. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wsparcie rozwoju własnych pracowników. – To też ważne z punktu widzenia zastępowania pracy ludzkiej przez sztuczną inteligencję. Jeżeli wyposażymy pracowników w umiejętność pracy z nią, unikniemy zwolnień – komentuje ekspert rynku pracy Krzysztof Inglot.
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?