Lista stanowisk - Key Account Manager

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Orange Polska S.A.
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...
  • Orange Polska S.A.
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Planowanie i projektowanie strategii sprzedażowej dla klientów B2B w obszarach Mobile lub Fix lub ICT; Projektowanie niestandardowych rozwiązań technicznych i biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klientów B2B; Bezpośrednia współpraca z siecią sprzedaży; Realizacja celów...

Key Account Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Key Account Manager (skrót KAM) – jest to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Poza tym, do obowiązków jego należy też identyfikacja i kwalifikowanie szans sprzedażowych oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji. KAM może również odpowiadać za koordynację pracy - reprezentantów handlowych i sprzedawców.


WYMAGANIA

Key Account Manager powinien posiadać wykształcenie ekonomiczne lub techniczne oraz ewentualne dodatkowo studia podyplomowe w tym kierunku. Osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski lub niemiecki i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza Microsoft Outlook). Ważną kwestią jest też 2-3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku KAM, a także samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych. Key Account Manager powinien cechować się umiejętnością analitycznego i strategicznego myślenia, otwartością i komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą oraz łatwością w nawiązywaniu kontaktów. A także musi wykazywać się dużą samodzielnością w wykonywaniu powierzonych mu zadań i potrafić analizować potrzeby klienta. Poza tym musi umieć pracować w zespole oraz być dyspozycyjny i mieć prawo jazdy kategorii B.


WARUNKI PRACY

Praca w młodym i dynamicznym zespole - wśród profesjonalistów. Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Pracownik ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Key Account Manager pracować we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym.


ZAROBKI

Wynagrodzenie KAM to zazwyczaj podstawa + prowizja. Podstawy w różnych firmach są różne- od 3000 do 7000-10000 zł brutto, natomiast prowizje mogą dawać, co najmniej drugie tyle. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.

Praca Key Account Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Specjalista ds. Kluczowych Klientów

    MaxTop Polska Sp. z o.o.   Sławków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis: realizacja celów sprzedażowych i monitorowanie wyników - będziesz odpowiadać za realizację strategii sprzedażowych oraz budowanie dobrych relacji handlowych z naszymi partnerami; badanie potrzeb naszych klientów. Jesteśmy nastawieni na konsumenta i tego również oczekujemy od naszych...
  • HTH Recruitment
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie i rozwój portfela Kluczowych Klientów poprzez personalizowane oferty usług. Udział w formułowaniu i wdrażaniu strategii dla Kluczowych Klientów. Negocjacje handlowe i budowanie długotrwałych relacji z klientami. Mentoring młodszych doradców....
  • Kierownik Grupy Handlowej

    SIG Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Organizacja i rozwój sprzedaży materiałów budowlanych; Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Zarządzanie grupą handlową; Pozyskiwanie nowych klientów; Realizowanie planów sprzedaży; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i...
  • Kierownik ds. Klientów Kluczowych

    NES Global Talent   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne zadania i obowiązki na stanowisku: sprzedaż usług w modelu „zaprojektuj i wybuduj” na rynku usług budowlanych B2B; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami; realizację założonego planu sprzedaży; dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta.
  • Kierownik ds. Klientów Kluczowych

    NES Global Talent   Jasin, pod Poznaniem    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne zadania i obowiązki na stanowisku: sprzedaż usług w modelu „zaprojektuj i wybuduj” na rynku usług budowlanych B2B; budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami; realizację założonego planu sprzedaży; dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta.
  • Key Account Manager

    Benefit Systems SA   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces opieki i dosprzedaży do naszych klientów biznesowych we wsparciu Zespołu ds. Obsługi Klienta; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii...
  • HTH Recruitment
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i rozwój biznesu w sektorze Klientów Kluczowych poprzez sprzedaż specjalistycznych i szytych na miarę usług. Aktywny udział w przygotowaniu i realizacji strategii biznesowej dla Klientów Kluczowych. Prowadzenie negocjacji biznesowych. Nawiązywanie,...

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Manager hotelu – jak zostać, wymagania, zakres obowiązków, wymagania

Zarządzanie hotelem i zatrudnionymi w nim pracownikami to niełatwe zadanie, za które odpowiada manager obiektu. To on musi dbać o najwyższą jakość świadczonych usług i wizerunek hotelu. Jakie obowiązki ma osoba zatrudniona na tym stanowisku? Co cechuje dobrego managera? Dziś mamy dla Was kluczowe informacje na temat tego odpowiedzialnego i perspektywicznego stanowiska.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.