Lista stanowisk - Key Account Manager

Polecane oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Account Manager

    Portal Praca.pl   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb, proponowanie rozwiązań, monitoring współpracy, Aktywności sprzedażowe: przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji,...
  • Key Account Manager

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: aktywne pozyskiwanie kluczowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych na pozyskanej bazie, realizacja celów sprzedażowych nastawiona na pozyskiwanie nowego biznesu w obszarze KEP, prowadzenie negocjacji handlowych,...

Key Account Manager

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Key Account Manager (skrót KAM) – jest to kierownik ds. kluczowych klientów firmy. Osoba zajmująca to stanowisko odpowiada za budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami oraz kreuje wizerunek firmy i polityki sprzedaży, a także finalizuje i negocjuje umowy z klientami. Poza tym, do obowiązków jego należy też identyfikacja i kwalifikowanie szans sprzedażowych oraz monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji. KAM może również odpowiadać za koordynację pracy - reprezentantów handlowych i sprzedawców.


WYMAGANIA

Key Account Manager powinien posiadać wykształcenie ekonomiczne lub techniczne oraz ewentualne dodatkowo studia podyplomowe w tym kierunku. Osoba na tym stanowisku musi znać bardzo dobrze język angielski lub niemiecki i posiadać wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza Microsoft Outlook). Ważną kwestią jest też 2-3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku KAM, a także samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych. Key Account Manager powinien cechować się umiejętnością analitycznego i strategicznego myślenia, otwartością i komunikatywnością, wysoką kulturą osobistą oraz łatwością w nawiązywaniu kontaktów. A także musi wykazywać się dużą samodzielnością w wykonywaniu powierzonych mu zadań i potrafić analizować potrzeby klienta. Poza tym musi umieć pracować w zespole oraz być dyspozycyjny i mieć prawo jazdy kategorii B.


WARUNKI PRACY

Praca w młodym i dynamicznym zespole - wśród profesjonalistów. Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Praca ta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Pracownik ma możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Key Account Manager pracować we wszystkich firmach, gdzie promuje się i sprzedaje towary klientom indywidualnym i hurtowym.


ZAROBKI

Wynagrodzenie KAM to zazwyczaj podstawa + prowizja. Podstawy w różnych firmach są różne- od 3000 do 7000-10000 zł brutto, natomiast prowizje mogą dawać, co najmniej drugie tyle. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, prywatna opieka medyczna, szkolenia.

Praca Key Account Manager
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Sprzedaż / Obsługa klienta

  • Key Account Manager

    Orange Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych; Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych poprzez zarządzanie kampaniami w Call Center;...
  • Key Account Manager – branża chemii przemysłowej i technicznej

    AG Termopasty Grzegorz Gąsowski   Łapy, Władysława Piotrowskiego 22    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz obsługa kluczowych klientów (negocjacje, warunki współpracy, przygotowywanie ofert i prezentacji). Opracowanie planów sprzedaży w oparciu o KPI współtworzone z Zarządem oraz nadzorowanie ich realizacji. Pozyskiwanie...
  • Key Account Manager - IT

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwijanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami T-Mobile Business Solutions z segmentu największych firm enterprise w Polsce; Sprzedaż kompleksowych rozwiązań oraz usług IT i ICT, w tym: Cloud, Infrastruktura, Cybersecurity, Modern Workplace,...
  • Key Account Manager

    Benefit Systems SA   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiedzialny/a za cały proces opieki i dosprzedaży do naszych klientów biznesowych we wsparciu Zespołu ds. Obsługi Klienta; Codziennym wyzwaniem będzie sprzedaż pełnego portfolio usług Benefit Systems: Karty MultiSport, Kafeterii...
  • Account Manager

    Elanders Polska Sp. z o.o.   Płońsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji. Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji. Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników. Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych.
  • Ekspert ds. Franczyzy

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8​    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ Twoje zadania: skuteczny rozwój sieci franczyzowej, kreowanie zasad współpracy w ramach franczyzy, rozwijanie innowacyjnych rozwiązań i optymalizacja procesów w sieci franczyzowej, nadzór nad wdrażaniem standardów sieci oraz obsługi partnerów...
  • Przedstawiciel Handlowy / Junior Key Account Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    4 dni
    Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych...
  • Key Account Manager

    Elanders Polska Sp. z o.o.   Płońsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: Realizacja przydzielonych planów sprzedażowych; Samodzielne prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych; Pozyskiwanie nowych klientów; Sporządzanie raportów sprzedaży; Raportowanie do bezpośredniego przełożonego;

Najnowsze artykuły

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?

Czy długie godziny pracy to rzeczywiście powód do dumy? Wobec rosnących statystyk depresji i wypalenia zawodowego coraz częściej podnoszona jest kwestia czterodniowego tygodnia pracy. Krótszy niż w Polsce wymiar tygodniowego czasu pracy obowiązuje w wielu krajach. Sprawdzamy, ile dni i godzin tygodniowo pracuje się w Europie i który z modeli pracy miałby szansę powodzenia w naszym kraju.

Cykl życia pracownika – jak zarządzać pracownikiem od etapu przyciągania talentów do offboardingu

Cykl życia pracownika – jak zarządzać pracownikiem od etapu przyciągania talentów do offboardingu

– Aby budować dojrzałą strategię HR, warto spojrzeć na zatrudnienie jako cykl życia pracownika (Employee Lifecycle), który – podobnie jak w marketingu czy sprzedaży – można planować, mierzyć i optymalizować – tłumaczy Agnieszka Ciećwierz. Specjalistka ds. HR wskazuje, jakie działania powinny podjąć firmy na każdym etapie tego cyklu, by lepiej wykorzystać potencjał swojej kadry.

Dysleksja – czy zmniejsza szanse na rynku pracy?

Dysleksja – czy zmniejsza szanse na rynku pracy?

– O ile w edukacji są procedury wsparcia, to w środowisku zawodowym wszystko zależy od dobrej woli pracodawcy – zauważa specjalistka pracująca z osobami z dysleksją Urszula Grzegorczyk. Zmiana postrzegania dyslektyków na rynku pracy jest pilnie potrzebna. – Wielu otwarcie mówi o swojej dysleksji. Nie chcą biernie czekać, aż „system sam się zmieni” – podkreśla pedagog Michalina Ignaciuk.

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

– Ratownik medyczny w Siłach Zbrojnych RP pełni kluczową rolę w zabezpieczeniu medycznym zarówno w warunkach pokojowych, jak i podczas operacji wojskowych – tłumaczy ppor. Krystian Dwórznik, Szef Sekcji Promocji i Współpracy z Wojskowego Centrum Rekrutacji w Płocku. Oto jak wygląda praca wojskowego ratownika medycznego oraz jak krok po kroku przejść rekrutację na to stanowisko.

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?

Publiczne pochwały często krępują nas bardziej niż krytyka. Nie potrafimy przyjmować komplementów ani w życiu prywatnym, ani w zawodowym. Zaprzeczamy im, bagatelizujemy je lub bronimy się, zakładając, że stoi za nimi jakiś interes. Jak dawać komplementy i na nie reagować tłumaczą eksperci ds. wizerunku i etykiety – Ewa Brok, Dorota Szcześniak-Kosiorek i Leszek Leopold Kazimierski.

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Quiet hiring – czym jest? Czy ciche zatrudnianie to nowy trend HR?

Quiet hiring ma być odpowiedzią na rosnące braki specjalistów na rynku pracy. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wsparcie rozwoju własnych pracowników. – To też ważne z punktu widzenia zastępowania pracy ludzkiej przez sztuczną inteligencję. Jeżeli wyposażymy pracowników w umiejętność pracy z nią, unikniemy zwolnień – komentuje ekspert rynku pracy Krzysztof Inglot.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379