Praca.pl Poradniki Lista stanowisk Kadra zarządzająca
Dyrektor Zespołu Kontraktów

Lista stanowisk - Dyrektor Zespołu Kontraktów

Polecane oferty - Kadra zarządzająca

  • Kierownik kontraktu / Dyrektor ds. ofertowania

    NES Fircroft   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   21 000 - 26 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kontraktów budowlanych; Monitorowanie i analizowanie sektora budownictwa kubaturowego i przemysłowego w kontekście przetargów i możliwości realizacji przez firmę, Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i osiąganie ustalonych celów...

Dyrektor Zespołu Kontraktów

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Dyrektor zespołu kontraktów jest osobą, której obowiązki dotyczą wielu obszarów działalności firmy. Przede wszystkim dyrektor nadzoruje prace zespołu wykonawców projektu, opracowuje także wewnętrzne procedury, mające zapewnić maksymalną wydajność, efektywność i bezpieczeństwo pracowników, jednocześnie kontrolując poprawne stosowanie tychże. Osoba obsadzona na tym stanowisku bierze czynny udział w pozyskiwaniu potencjalnych klientów, negocjowaniu warunków realizacji projektu, oraz podtrzymuje nawiązane relacje ze strategicznymi kontrahentami firmy. Dyrektor nawiązuje współpracę z podwykonawcami i dostawcami niezbędnych materiałów, negocjuje zawierane z nimi transakcje. Osoba zatrudniona w charakterze dyrektora zespołu kontraktów nadzoruje wykonawstwo kontraktów i weryfikuje ich zgodność z założonym planem i budżetem.


WYMAGANIA

Wśród wymagań, stawianych przed kandydatami na stanowisko dyrektora zespołu kontraktów najważniejszym jest konieczność posiadania wykształcenia średniego lub wyższego technicznego, preferowani są kandydaci, legitymujący się dyplomem ukończenia uczelni wyższej na kierunku takim jak budownictwo i pochodne. Niezbędne do wykonywania tego zawodu jest także wieloletnie doświadczenie w branży budowlanej, w tym na stanowisku kierowniczym. Charakter stanowiska wymusza konieczność posiadania zdolności zarządzania kapitałem ludzkim, organizowania pracy własnej i podległego personelu wykonawców. Obsługa komputera, oraz zdolności personalne, takie jak komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania strategicznych decyzji, są także mile widziane.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy dyrektora zespołu kontraktów jest przestrzeń biurowa firmy, w której został zatrudniony, a okazjonalnie także teren, na którym realizowany jest bieżący projekt. Dyrektor kontaktuje się z podwykonawcami, dostawcami i innymi jednostkami zewnętrznymi, związanymi z realizacją projektu.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Stanowisko dyrektora zespołu kontraktów funkcjonuje w branży budownictwa.


ZAROBKI

Zarobki na tym stanowisku rozpoczynają się przeważnie od kwoty 5000 złotych brutto miesięcznie i mogą wzrastać, w zależności od regionu i stażu pracownika.

Praca Dyrektor Zespołu Kontraktów
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

Kobiety coraz silniejsze w biznesie

– Czy nie mamy tak, że jak nie umiemy czegoś na 200%, to rezygnujemy? Boimy się, że nie podołamy? Pamiętajmy, że nie liczy się płeć, ale nasze kompetencje. Nie dajmy sobie wmówić, że jesteśmy w czymś gorsze! – mówi specjalistka HR Agnieszka Ciećwierz. W Światowym Dniu Przedsiębiorczości Kobiet przypomina, w czym kobiety są świetne oraz wyjaśnia, jak być jeszcze lepszą liderką w biznesie.

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Urlop okolicznościowy na ślub dziecka

Ślub dziecka pracownika to jedno z wydarzeń uprawniających do wzięcia urlopu okolicznościowego, za który pracownikowi przysługuje wynagrodzenie. Wyjaśniamy, z ilu dni urlopu może skorzystać ojciec, matka czy opiekun prawny dziecka, jak powinien wyglądać wniosek o urlop okolicznościowy oraz czy dni wolne można wykorzystać wyłącznie w dniu ślubu i wesela.

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Grupy zawodowe najbardziej narażone na smog

Najbardziej narażone wdychanie rakotwórczego smogu są osoby codziennie dojeżdżające do pracy, mieszkańcy kilkudziesięciotysięcznych miejscowości i osoby wykonujące w sezonie grzewczym oraz przy ruchliwych drogach pracę w terenie. Główny Inspektorat Pracy wyjaśnia, czy pracodawcy muszą zapewnić pracownikom maski antysmogowe i jak powinni chronić ich przed szkodliwymi czynnikami pracy.

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy – praca, wymagania, zarobki

Mechanik lotniczy to jeden z najbardziej perspektywicznych zawodów dla absolwentów techników i szkół branżowych o profilach związanych z mechaniką. Żeby zdobyć tę pracę, trzeba uzyskać dodatkową licencję na obsługę techniczną statku powietrznego, wystawianą przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Sprawdź, jak ją zdobyć, a także w jakich samolotach możesz specjalizować się jako mechanik lotniczy!

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

Szklane ściany, szklane ruchome schody. Równouprawnienie na rynku pracy to wciąż fikcja?

7 listopada wypada Światowy Dzień Feminizmu. Dlaczego to tak ważne święto? – Mimo poprawy sytuacji kobiety nadal borykają się ze stereotypami, mają dodatkową nieodpłatną pracę w domu, soptykają się z seksizmem w pracy, są rzadziej zapraszane jako ekspertki – zauważa dr Anna M. Górska, dyrektorka Centrum Badań Kobiet i Różnorodności w Organizacjach z Akademii Leona Koźmińskiego.

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

Osoba z autyzmem na rynku pracy – czy autyzm wyklucza z życia zawodowego?

– Populacja osób neuroatypowych jest bardzo zróżnicowana – zauważa Izabela Kocyłak, trenerka pracy z Fundacji SYNAPSIS. Wiele osób aktywnych zawodowo, szczególnie z tzw. wysoko funkcjonującym autyzmem, jest nieświadomych swojego zaburzenia. Tymczasem aż 2% pracowników w Polsce i 10% w Europie to osoby w spektrum autyzmu. Jak rozpoznać autyzm i w jakich zawodach może sprawdzić się autystyk?