Lista stanowisk - Account Executive

Account Executive

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Account Executive jest to osoba, która sprawuje ”opiekę nad klientem” czyli zajmuje się sprzedażą produktów i usług marketingowych dla klientów. Zespół Account Executive'a ma nad sobą Account Managera. Osoba na tym stanowisku musi współpracować ze strategami, z planistami i działem kreacji oraz kontaktować się z instytucjami medialnymi. W obowiązku account executive'a jest, m.in: sprzedaż produktów i narzędzi e-commerce, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji, utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami, a także organizowanie oraz sprzedaż akcji reklamowych i promocyjnych, monitorowanie realizacji kampanii reklamowych klientów podczas ich trwania oraz doradztwo i obsługa po sprzedażowa.


WYMAGANIA

Account Executive powinien mieć wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomia, handel, zarządzanie, marketing, psychologia, socjologia. Osoba taka musi znać biegle język angielski, a także mieć doświadczenie w sprzedaży nowoczesnych usług w sektorze B2B. Poza tym musi mieć, m.in: predyspozycje do rozwijania wiedzy w zakresie planowania strategicznego i umiejętności komunikacyjnych, wiedzę i proaktywność w rozwijaniu zainteresowań w zakresie nowych technologii oraz pozytywne podejście do pracy w grupie. A także cechować się komunikatywnością, samodzielnością, inicjatywą w działaniu, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.


WARUNKI PRACY

Miejscem pracy jest biuro oraz praca w terenie - spotkania, negocjacje. Jest to odpowiedzialna i stała praca w międzynarodowym środowisku, w zespole profesjonalistów. Praca accounta wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi i wysoką odpornością na stres. Pracownik ma możliwość rozwoju zawodowego.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Account Executive może pracować w marketingu, reklamie, Public Relations.


ZAROBKI

Gratyfikacja pracownika na tym stanowisku kształtuje się w granicach od 4 000 zł - 7.000 tys. zł. + prowizja.

Praca Account Executive
Lista stanowisk

Najnowsze artykuły

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Rozpraszacze w pracy – jakie warto wyeliminować? Jak to zrobić?

Smartfon z dostępem do internetu, a więc ulubonych social mediów i aplikacji, to jeden z największych rozpraszaczy odrywających nas od pracy. Wiele osób czuje przymus sięgania do telefonu nawet kilkadziesiąt razy w ciągu godziny. 15 lipca, w Światowy Dzień Bez Telefonu Komórkowego, zachęcamy do odłożenia na bok smartfona oraz refleksji nad największymi wrogami naszej koncentracji. 

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Temperatura w miejscu pracy a BHP

Czy upały mogą być uzasadnieniem przerwania pracy i opuszczenia stanowiska? Czy szef ma obowiązek skrócić godziny pracy, gdy temperatura powietrza przekracza 30℃? A co z klimatyzacją, wiatrakami i zimnymi napojami – czy są one obowiązkowe? Każdego lata wracają pytania dotyczące temperatury w pracy i przepisów bhp. Wyjaśniamy, jakie są obowiązki pracodawcy, a co zależy od jego dobrej woli.

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

Leśniczy – opis zawodu, jak zostać, obowiązki wymagania, zarobki

12 lipca to Dzień Leśnika, święto obchodzone przez leśniczych, pracowników Lasów Państwowych i innych jednostek zajmujących się opieką nad lasami. Olga Buczyńska p.o naczelnik Biura Prasowego Lasów Państwowych wyjaśnia, jak zdobyć pracę w leśnictwie. – Osoba ubiegająca się o stanowisko leśniczego musi zdać egzamin do Służby Leśnej, który potwierdzi jego / jej podstawowe kwalifikacje.

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Szukanie nowej pracy – który miesiąc jest najbardziej odpowiedni?

Czy szukanie pracy w wakacje to dobry pomysł? A może lepiej poczekać z wysyłaniem CV do jesieni? Rynek pracy cechuje pewna cykliczność, która sprawia, że w niektórych miesiącach pojawia się więcej ofert, a firmy chętniej powiększają kadrę. Podpowiadamy, kiedy jest dobry czas na szukanie zatrudnienia, a w jakim okresie możesz mieć nieco więcej trudności ze zdobyciem posady.

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

Jak stworzyć inkluzywne miejsce pracy? Wywiad z dr Joanną Skonieczną, Kierowniczką Programową KPH

– Warto ocenić atmosferę w firmie już podczas rekrutacji. Zwrócić uwagę na to, na ile osoby rekrutujące pozostają w postawie otwartości i inkluzywności, jak formułują pytania, jak zwracają się do osoby starającej się o pracę – tłumaczy dr Joanna Skonieczna, Kierowniczka Programowa Kampanii Przeciw Homofobii. Wyjaśnia też, jak każdy z nas może stać się sojusznikiem_czką osób LGBT+ w pracy.

Jak walczyć z rutyną w pracy?

Jak walczyć z rutyną w pracy?

Codziennie idziesz do pracy tą sama drogą. I każdego dnia zaczynasz pracę z myślą, że nie czeka Cię dziś nic nowego... Rutyna jest jednym z głównych powodów wypalenia zawodowego. Z drugiej strony może dawać poczucie bezpieczeństwa i stabilności. – W różnych okresach życia potrzeba rutyny może ulec zmianie – wyjaśnia psycholog Joanna Marszalska. Kiedy zatem walczyć z rutyną i jak to robić?