Krótkie spotkanie podczas lunchu, półoficjalne wyjście po pracy, wystawna kolacja wigilijna w restauracji... Niezależnie od tego, jak w Twojej firmie obchodzi się święta, pewne jest, że w czasie spotkania obowiązuje pewien dress code. – Wigilia firmowa to nie czas na eksperymenty – zaznacza stylistka Klaudia Budzyńska. Podpowiadamy, jak się ubrać, by uniknąć modowej wpadki.
Lista stanowisk - Specjalista ds. e-marketingu
Polecane oferty - Internet / e-commerce
-
Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji
CEMEX Polska Sp. z o.o. Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46 praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Młodszy Kierownik ds. Marketingu
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Wrocław praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Specjalista ds. e-marketingu
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się też koordynacją działań w obszarze mediów społecznościowych.Do jego obowiązków należy również często współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami czy działami sprzedaży.
WYMAGANIA
Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. e-marketingu powinna posiadać kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz legitymować się wykształceniem wyższym (najchętniej ekonomicznym, informatycznym, marketingowym lub z zakresu zarządzania). W trakcie rekrutacji brane są również pod uwagę takie czynniki jak znajomość narzędzi marketingu online (Facebook, YouTube, Vimeo, Google+) czy znajomość zasad SEO i narzędzia Google Analitics. Specjalista ds. e-marketingu musi również posiadać “lekkie pióro” gwarantujące tworzenie skutecznych materiałów marketingowych. Mile widziana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz programów graficznych (Corel, Photoshop).
Osoba pracująca na tym stanowisku powinna wykazywać się umiejętnością pracy w zespole, komunikatywnością i zdolnością do szybkiego przyswajania wiedzy. Specjalista ds. e-marketingu musi być również osobą kreatywną i otwartą na nowe wyzwania.
WARUNKI PRACY
Praca jako specjalista ds. e-marketingu jest zwykle pracą biurową wykonywaną w siedzibie firmy. Z powodu dużej odpowiedzialności oraz wszechstronności podejmowanych działań może się ona łączyć z wieloma sytuacjami stresowymi oraz koniecznością szybkiego podejmowania decyzji.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds.e-marketingu jest dzisiaj niezbędnym wsparciem firmowych działów marketingu niezależnie od branży.
ZAROBKI
Specjalista ds. e-marketingu może liczyć na pensję w wysokości 4 tys. zł. Wysokość wynagrodzenia jest zależna od wielkości firmy oraz posiadanego doświadczenia i kwalifikacji.
Praca Specjalista ds. e-marketinguNajnowsze oferty - Internet / e-commerce
-
Specjalista ds. e-Commerce
NEW APPROACH sp. z o.o. Warszawa, ul. Ostrobramska 75c praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat -
Specjalista ds. Promocji i e-marketingu
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. Warszawa praca hybrydowaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat -
SEO Specialist
EACTIVE #wiemyjak Wrocław praca zdalna / stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. Marketingu (poligrafia)
TBS Consulting Warszawa praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
-
Digital Marketing Analyst
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Warszawa praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online -
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Centrum Medyczne Damiana Sp. z o.o. Warszawa, al. Jerozolimskie 96 praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat -
Junior Marketing Manager (k/m)
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K Wrocław praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
Wigilia w pracy – jak się ubrać?
Osoba z zespołem Aspergera – jakie ma szanse na rynku pracy w Polsce?
Albert Einstein, Tim Burton, Michael Phelps... lista znanych i odnoszących niesamowite sukcesy osób z zespołem Aspergera jest bardzo długa. Zespół ten często nazywany jest autyzmem wysokofunkcjonującym, choć takie określenie nie oddaje pełni różnorodności jego objawów. Kiedy ujawnia się zespół Aspergera i w jakich zawodach najlepiej sprawdzają się osoby, które go posiadają?
Opiekun osób starszych – wymagania, obowiązki i zarobki
Organizacja Narodów Zjednoczonych prognozuje, że jednym ze skutków czekającej nas zmiany demograficznej będzie rosnąca potrzeba świadczenia wysokiej jakości opieki nad seniorami. Tymczasem już teraz opiekun osób starszych jest w Polsce zawodem deficytowym, a chętni mogą przebierać w ofertach pracy. Wyjaśniamy, jak zostać opiekunem seniorów oraz jakie są zarobki w tym zawodzie.
Mikołajki w pracy. 5 pomysłów co kupić współpracownikom
Mikołajki tuż tuż. Zwyczaj wręczania drobnych upominków jest w Polsce równie popularny w gronie najbliższych, co w środowisku pracy. W wielu firmach odbywają się zabawy związane z losowaniem prezentów. Co kupić koleżance z działu, a z czego zadowolony będzie szef? I najtrudniejsze, na co się zdecydować, gdy musimy kupić uniwersalny prezent? Oto sprawdzone pomysły na upominki w pracy.
Rabat – co to? Jak obliczyć?
Czy to, co wydaje się okazją, rzeczywiście nią jest? Zanim rzucisz się w wir zakupów, dowiedz się, czym rzeczywiście jest rabat, jak się go oblicza oraz jakie są popularne sposoby manipulacji cenowych z wykorzystaniem hasła o obniżce cen. Mądrze korzystaj z promocji, sprawdzaj, czy zakup faktycznie Ci się opłaca i nie daj się złapać na fałszywy rabat!
AIDS a praca – czy choroba dyskwalifikuje z rynku pracy?
1 grudnia wypada Światowy Dzień AIDS. To ważna data, gdyż świadomość tego, czym jest AIDS i jak można zarazić się HIV wciąż jest niska, a osoby z AIDS/HIV nadal doświadczają ostracyzmu, także na rynku pracy. W związku z tym wyjaśniamy, czy osoba z wirusem może wykonywać każdą pracę, czy stanowi zagrożenie dla współpracowników, a także czy chory musi poinformować pracodawcę o AIDS.
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?