Candidate experience obejmuje interakcje między kandydatem do pracy a pracodawcą. Wbrew pozorom doświadczenie kandydata nie zaczyna się w momencie, gdy przekracza on próg firmy w drodze na rozmowę kwalifikacyjną. Na to, jak kandydat oceni pracodawcę na przykład w sieci, wpływ ma m.in. wizerunek przedsiębiorstwa i jego polityka employer brandingowa oraz forma ogłoszenia o pracę.
Lista stanowisk - Kierownik ds. Zakupów
Polecane oferty - Zakupy
-
Manager ds. Zakupów
ManpowerGroup Brzeg praca stacjonarnamenedżer -
Procurement Analyst / Tender Manager
METRO Global Solution Center Sp. z o.o. Szczecin, Plac Brama Portowa 1 praca zdalna / hybrydowastarszy specjalista (senior) umowa o pracę pełny etat
Kierownik ds. Zakupów
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Kierownik ds. Zakupów to osoba, która nadzoruje dział ds. zakupów, tzn. odpowiada za wszystkie sprawy administracyjno-wykonawcze związane z pozyskiwaniem surowców/produktów potrzebnych do funkcjonowania firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: koordynacja oraz kontrola doboru dostawców, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami oraz analiza warunków handlowych i rozwoju rynku dostawców. A także osoba ta, nadzoruje podległy personel, zakupuje materiały niezbędne do funkcjonowania firmy, zawiera umowy i kontrakty, opiniuje wykonane zlecenia eksportowe i plany produkcyjne.
WYMAGANIA
Kierownik ds. Zakupów powinien mieć wykształcenie wyższe, najlepiej - techniczne, ekonomiczne oraz znać w stopniu dobrym j. angielski i obsługę komputera. Mile widziane minimum trzy-czteroletnie doświadczenie zawodowe w Dziale Zakupów, zaopatrzenia lub logistyki oraz doświadczenie w kontaktach z dostawcami - w negocjowaniu kontraktów. Ważną kwestią jest też wiedza z zakresu procesów nowoczesnej produkcji i umiejętność kierowania kapitałem ludzkim. Pracownik ten także powinien cechować się: dokładnością, odpowiedzialnością, komunikatywnością i umiejętnościami negocjacji, a także analitycznym myśleniem i planowaniem, dobrą organizacją pracy oraz umiejętnością pracy w stresie i pod presją czasu.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro oraz jeśli tego wymaga sytuacja praca w terenie, np. spotkania z kontrahentami. Średni wiek osób sprawujących tę funkcję to 28-33 lat. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Zawód ten wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi. Pracownik ma możliwość doskonalenia wiedzy i kompetencji oraz awansu zawodowego, np. na: menedżera ds. logistyki, dyrektora ds. marketingu i sprzedaży lub dyrektora finansowego, dyrektora ds. zakupów lub dyrektora ds. logistyki.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Kierownik ds. Zakupów może być zatrudniony, np.: w przedsiębiorstwach produkcyjnych (chemicznych, kosmetycznych, farmaceutycznych, it), handlowych (zwłaszcza z branży FMCG, w sieciach supermarketów i centrach handlowych).
ZAROBKI
Wysokość gratyfikacji tego pracownika kształtuje się od 4,500 zł - 15 tys. zł i wyżej. Wśród innych dodatków są, m.in.: samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, wyjazdy za granicę na konferencje lub targi.
Najnowsze oferty - Zakupy
-
Procurement Project Specialist
Joinco Polska Sp. z o.o. Warszawa praca stacjonarnaspecjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Kierownik ds. Zakupów i Logistyki
WPIP Construction Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dawniej Wielkopolskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Przemysłowej Sp. z o.o. Sp. k.) Jasin, koło Poznania praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
Główna Księgowa / Główny Księgowy
VECTRA S.A. Gdynia praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
dyrektor umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły

Candidate experience – podstawowe informacje

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki
– Ratownik medyczny w Siłach Zbrojnych RP pełni kluczową rolę w zabezpieczeniu medycznym zarówno w warunkach pokojowych, jak i podczas operacji wojskowych – tłumaczy ppor. Krystian Dwórznik, Szef Sekcji Promocji i Współpracy z Wojskowego Centrum Rekrutacji w Płocku. Oto jak wygląda praca wojskowego ratownika medycznego oraz jak krok po kroku przejść rekrutację na to stanowisko.

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?
Czy długie godziny pracy to rzeczywiście powód do dumy? Wobec rosnących statystyk depresji i wypalenia zawodowego coraz częściej podnoszona jest kwestia czterodniowego tygodnia pracy. Krótszy niż w Polsce wymiar tygodniowego czasu pracy obowiązuje w wielu krajach. Sprawdzamy, ile dni i godzin tygodniowo pracuje się w Europie i który z modeli pracy miałby szansę powodzenia w naszym kraju.

Żona i mąż w jednej firmie
Duma z sukcesów zawodowych męża / żony czy raczej zazdrość, porównywanie, rywalizacja przenoszone z pracy do domu?
– Realizacja projektu razem lub rozwój firmy jest niczym wspólne wychowywanie dzieci – zauważa psycholog biznesu Joanna Marszalska. Specjalistka wyjaśnia, w jakie pułapki mogą wpaść pary pracujące w jednej firmie oraz co warto zawczasu omówić, by uniknąć konfliktów.

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?
Publiczne pochwały często krępują nas bardziej niż krytyka. Nie potrafimy przyjmować komplementów ani w życiu prywatnym, ani w zawodowym. Zaprzeczamy im, bagatelizujemy je lub bronimy się, zakładając, że stoi za nimi jakiś interes. Jak dawać komplementy i na nie reagować tłumaczą eksperci ds. wizerunku i etykiety – Ewa Brok, Dorota Szcześniak-Kosiorek i Leszek Leopold Kazimierski.

Storytelling w marketingu
Wiele osób nie ma problemu z zapamiętaniem fabuły filmu lub książki, ale treść podręcznika albo instrukcja obsługi wylatują im z głowy niemal natychmiast po przeczytaniu. Mechanizmy poznawcze bazujące na tym, że zapamiętujemy lepiej to, co nas osobiście angażuje, budzi emocje oraz jest przedstawione w formie osobowej, z bohaterami i wydarzeniami, wykorzystuje storytelling marketing.
Najnowsze komunikaty

Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.

Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).

Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?

Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?