Lista stanowisk - Fryzjer

Polecane oferty - Praca fizyczna

  • Fryzjer / Fryzjerka

    Super-Pharm   Wrocław, CH Wroclavia    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    1 dni
    Opis stanowiska: Wykonywanie strzyżeń damskich oraz męskich; Koloryzacja i dekoloryzacja włosów; Modelowanie włosów; Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych skóry głowy i włosów; Profesjonalny dobór kosmetyków do potrzeb Klienta; Kontrola stanów magazynowych produktów; Sprzedaż...
  • Fryzjer

    SCULPT Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dołącz do naszego zespołu! Renomowany salon fryzjerski w Warszawie od 6 lat, poszukuje utalentowanych fryzjerów z doświadczeniem w zawodzie do współpracy! Jeśli masz doświadczenie, pasję do stylizacji i chcesz pracować w prestiżowym miejscu – czekamy na Ciebie!

Fryzjer

CHARAKTERYSTYKA ZAWODU

Fryzjer to specjalista, który zajmuje się strzyżeniem włosów, pielęgnacją, czesaniem, układaniem, farbowaniem, myciem oraz goleniem zarostu. Zawód fryzjera należy do grupy zawodów usługowych.


WYMAGANIA

Osoba na tym stanowisku powinna mieć dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe - zdobyty w szkole zawodowej lub technikum o profilu fryzjerskim. Poza tym mieć odbytą praktykę w zakładzie fryzjerskim. Pracownik ten musi umieć, m.in.: rozróżniać zabiegi fryzjerskie, rozpoznawać rodzaje i stan włosów, dobierać usługę do potrzeb klienta. A także doradzać w sprawie pielęgnacji i rodzaju fryzury. Pracownik ten powinien cechować się: dobrą koordynacją wzrokowo - ruchową, zmysłem artystycznym oraz zmysłem dotyku i zdolnościami manualnymi, a także spostrzegawczością i rozróżnianiem barw. Ponadto pracownik ten musi być dokładny, cierpliwy oraz umieć nawiązywać kontakt z klientami.


WARUNKI PRACY

Fryzjerem nie może zostać osoba, która ma żylaki, alergie, pocące się dłonie, zaburzenia równowagi oraz jest nosicielem choroby zakaźnej. Fryzjer musi nosić ubranie robocze - fartuch. Miejscem pracy jest zakład fryzjerski. Zawód ten wiąże się z różnym natężeniem kontaktów z ludźmi.


MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA

Fryzjer może pracować w różnych zakładach fryzjerskich (damskich, męskich), albo prowadzić działalność na własny rachunek.


ZAROBKI

Zarobki fryzjera zależą od salonu, położenia geograficznego salonu oraz doświadczenia fryzjera . Fryzjer może zarabiać od 1500 zł do 10000 zł miesięcznie.

Praca Fryzjer
Lista stanowisk

Najnowsze oferty - Praca fizyczna

  • Fryzjer / Fryzjerka

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Stylizacja włosów, strzyżenie, farbowanie. Budowanie bazy lojalnych klientów. Praca z profesjonalnymi narzędziami i kosmetykami. Odpowiedzialność za długofalowy wygląd włosów klientów.
  • Fryzjer / Kolorysta

    PDP WILANOW SPÓŁKA Z ORGANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa, Ós Królewska, 18    praca stacjonarna
    umowa zlecenie   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: Twoim zadaniem będzie sprawić, by byli zadowoleni z usług. Spraw, aby po Twojej usłudze klienci stali się stałymi klientami i polecali nas swoim bliskim. Będziesz mieć do dyspozycji wszystkie nowoczesne narzędzia (z wyjątkiem osobistych nożyczek). Praca z klientami będzie...
  • Operator maszyn CNC

    Praca.pl   Belgia      za 2 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres obowiązków: Praca na produkcji stolarki okiennej i drzwi przesuwnych z aluminium. Obsługa maszyn produkcyjnych, w tym centrum obróbczego CNC, elektronarzędzi (cięcie, frezowanie, wiercenie, gwintowanie). Montaż, zespalanie elementów, przygotowanie produktów do wysyłki, kontrola jakości.

Najnowsze artykuły

Candidate experience – podstawowe informacje

Candidate experience – podstawowe informacje

Candidate experience obejmuje interakcje między kandydatem do pracy a pracodawcą. Wbrew pozorom doświadczenie kandydata nie zaczyna się w momencie, gdy przekracza on próg firmy w drodze na rozmowę kwalifikacyjną. Na to, jak kandydat oceni pracodawcę na przykład w sieci, wpływ ma m.in. wizerunek przedsiębiorstwa i jego polityka employer brandingowa oraz forma ogłoszenia o pracę.

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

Ratownik medyczny w wojsku – praca, zarobki

– Ratownik medyczny w Siłach Zbrojnych RP pełni kluczową rolę w zabezpieczeniu medycznym zarówno w warunkach pokojowych, jak i podczas operacji wojskowych – tłumaczy ppor. Krystian Dwórznik, Szef Sekcji Promocji i Współpracy z Wojskowego Centrum Rekrutacji w Płocku. Oto jak wygląda praca wojskowego ratownika medycznego oraz jak krok po kroku przejść rekrutację na to stanowisko.

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?

Czas pracy w Europie – w których krajach pracuje się najdłużej?

Czy długie godziny pracy to rzeczywiście powód do dumy? Wobec rosnących statystyk depresji i wypalenia zawodowego coraz częściej podnoszona jest kwestia czterodniowego tygodnia pracy. Krótszy niż w Polsce wymiar tygodniowego czasu pracy obowiązuje w wielu krajach. Sprawdzamy, ile dni i godzin tygodniowo pracuje się w Europie i który z modeli pracy miałby szansę powodzenia w naszym kraju.

Żona i mąż w jednej firmie

Żona i mąż w jednej firmie

Duma z sukcesów zawodowych męża / żony czy raczej zazdrość, porównywanie, rywalizacja przenoszone z pracy do domu?

– Realizacja projektu razem lub rozwój firmy jest niczym wspólne wychowywanie dzieci – zauważa psycholog biznesu Joanna Marszalska. Specjalistka wyjaśnia, w jakie pułapki mogą wpaść pary pracujące w jednej firmie oraz co warto zawczasu omówić, by uniknąć konfliktów.

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?

Komplementy w biznesie i pracy – jak je dawać i na nie reagować?

Publiczne pochwały często krępują nas bardziej niż krytyka. Nie potrafimy przyjmować komplementów ani w życiu prywatnym, ani w zawodowym. Zaprzeczamy im, bagatelizujemy je lub bronimy się, zakładając, że stoi za nimi jakiś interes. Jak dawać komplementy i na nie reagować tłumaczą eksperci ds. wizerunku i etykiety – Ewa Brok, Dorota Szcześniak-Kosiorek i Leszek Leopold Kazimierski.

Storytelling w marketingu

Storytelling w marketingu

Wiele osób nie ma problemu z zapamiętaniem fabuły filmu lub książki, ale treść podręcznika albo instrukcja obsługi wylatują im z głowy niemal natychmiast po przeczytaniu. Mechanizmy poznawcze bazujące na tym, że zapamiętujemy lepiej to, co nas osobiście angażuje, budzi emocje oraz jest przedstawione w formie osobowej, z bohaterami i wydarzeniami, wykorzystuje storytelling marketing.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379