Twoje zadania: Obsługa infolinii (połączenia przychodzące), Przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów, Obsługa korespondencji mailowej, Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej, Wsparcie...
Zu Ihren Aufgaben gehören: Telefonservice für deutschsprachige Kunden des Bekleidungsgeschäfts, Beantwortung von Fragen zu Bestellungen, Zahlungen, Beschwerden, Bearbeitung von E-Mail-Anfragen.
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych sklepu odzieżowego, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące zamówień, płatności, reklamacji, obsługa zapytań mailowych.
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej przy połączeniach przychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, procesu zmiany sprzedawcy, informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, Aktualizacja danych w systemach, Kontakt z klientem:...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
420 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, analiza zgłoszeń oraz monitorowanie przebiegu ich realizacji, ścisła współpraca z dealerami salonów motoryzacyjnych, obsługa klienta różnymi kanałami: połączenia przychodzące, połączenia wychodzące, sms,...
Twój zakres obowiązków: posprzedażowa opieka nad klientami marki z branży energetycznej, dobór indywidualnych ofert, negocjowanie, udzielanie odpowiedzi na pytania, budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Do Twoich zadań należeć będzie: profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony...
Twój zakres obowiązków: opieka nad sprawami klienta biznesowego - zarówno telefonicznie, jak i mailowo, sprzedaż usług oraz utrzymanie już zakupionych, przyjmowanie oraz weryfikację reklamacji, pomoc w sprawach związanych z fakturami, uszkodzeniami.
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa połączeń w j. polskim oraz w j....
Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiego zadowolenia i zaufania klientów, telefoniczna sprzedaż produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, miła i profesjonalna obsługa.
YOUR TASKS: Answering phone calls from customers, Supporting customers via e-mails, Informing about organized events, matches, available tickets, Informing about restrictions during the events, Answering to the customers inquiries, Resolving the customers' problems.
Do Twoich zadań należeć będzie: przedłużanie umów ze stałymi klientami biznesowymi znanej sieci telekomunikacyjnej, doradzanie w wyborze produktów i usług, raportowanie swojej pracy.
Twoje zadania: Odbieranie połączeń przychodzących od klientów największej firmy telekomunikacyjnej w Polsce, Obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami, Odpowiadanie na pytania klientów, Proponowanie usług, nowych rozwiązań, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Dbanie o wysoką...
Twoje zadania na projekcie: obsługa infolinii obsługowej - udzielanie informacji, doradztwo w zakresie powierzonych kompetencji, banie o pozytywny wizerunek firmy, realizacja celów jakościowych, aktualizacja danych w systemach.
Do Twoich zadań należeć będzie: Sprzedaż produktów i usług, Obsługa obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów Zawieranie umów z klientami w odniesieniu do oferowanych produktów i usług, Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, umów, produktów i promocji.