Twoje zadania: kontrola kosztów, bieżące raportowanie finansowe, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych, prognozowanie i analiza finansowa oraz wspieranie strategicznych decyzji Zarządu, doradztwo finansowe dla Zarządu i innych działów firmy.
Twój zakres obowiązków: obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej, obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii, obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji...
Twój zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla klientów biznesowych Negocjacje, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych oraz procesowanie umów w systemach Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa Monitorowanie rynku Praca na...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
Miejsce pracy: Stacjonarnie Łódź Śródmieście. Grafik: Całkowicie elastyczny wymagamy min. 25h w tygodniu. Do Twoich zadań należeć będzie: Aktywna sprzedaż produktów telekomunikacyjnych, Doradztwo w doborze oferty atrakcyjnej dla Klienta, Realizacja planów sprzedaży i zakładanych...
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę część etatu
149 dni
Co będziesz robić? obsługiwać infolinię sprzedażową (połączenia przychodzące i wychodzące), nawiązywać kontakt z klientami przez telefon, mail, chat oraz video chat, zajmować się obsługą umów, udzielaniem informacji, przyjmowaniem zgłoszeń i reklamacji, aktualizacją danych w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
152 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? obsługa infolinii sprzedażowej (połączenia przychodzące i wychodzące), obsługa Klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów, informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,...
specjalista mid / junior umowa o pracę część etatu
155 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej w ruchu przychodzącym i wychodzącym, obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,...
specjalista junior / mid umowa o pracę część etatu
158 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej, obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii, obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat / część etatu
169 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej, obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii, obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji...
Twoje Zadania: wykonywanie połączeń do Klientów zwykłych jak i biznesowych, prezentowanie aktualnych ofert Klientom, doradzanie, negocjowanie i dobór najlepszej oferty dla Klienta, realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez managera.
Twoje zadania: Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i angielskim; Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami...
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...