Najnowsze oferty pracy

  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
Zobacz więcej ofert pracy

Operations Manager

Unique People sp. z o.o.
Katowice
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
73 dni temu
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Operations Manager
Główne zadania:
  • realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii,
  • analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów,
  • bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i obowiązków,
  • prowadzenie racjonalnej i zgodnej z przyjętymi założeniami polityki kadrowej w ramach zarządzanych teamów,
  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji z Kontrahentami,
  • raportowanie do Dyrektora Oddziału,
  • realizowanie dodatkowych obowiązków zleconych przez Zarząd.
Nasze oczekiwania:
  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta call center,
  • min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w strukturze organizacji,
  • wykształcenie wyższe,
  • silna orientacja na cel i zadania,
  • umiejętność budowania silnych relacji z klientami na wszystkich poziomach współpracy,
  • charyzma i umiejętność budowania autorytetu, a także umiejętność efektywnego motywowania zespołów,
  • umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku pod presją czasu,
  • zdolność analitycznego myślenia i bardzo dobre zdolności organizacyjne.
Mile widziane:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
  • profesjonalne wdrożenie do pracy,
  • długoterminową współpracę w największym call center w Polsce,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość awansu w strukturze organizacji,
  • dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, karta rabatowa, ubezpieczenia grupowe.
 

Poznaj

Unique People sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.

Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!

Proces rekrutacji

Krok APLIKACJA ON-LINE APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
Krok SPOTKANIE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW) PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
Krok PODPISANIE UMOWY PODPISANIE UMOWY
Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Podobne oferty

  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...