Twój zakres obowiązków: opieka nad sprawami klienta biznesowego - zarówno telefonicznie, jak i mailowo, sprzedaż usług oraz utrzymanie już zakupionych, przyjmowanie oraz weryfikację reklamacji, pomoc w sprawach związanych z fakturami, uszkodzeniami.
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa połączeń w j. polskim oraz w j....
Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiego zadowolenia i zaufania klientów, telefoniczna sprzedaż produktów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, miła i profesjonalna obsługa.
YOUR TASKS: Answering phone calls from customers, Supporting customers via e-mails, Informing about organized events, matches, available tickets, Informing about restrictions during the events, Answering to the customers inquiries, Resolving the customers' problems.
Do Twoich zadań należeć będzie: przedłużanie umów ze stałymi klientami biznesowymi znanej sieci telekomunikacyjnej, doradzanie w wyborze produktów i usług, raportowanie swojej pracy.
Twoje zadania: Odbieranie połączeń przychodzących od klientów największej firmy telekomunikacyjnej w Polsce, Obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami, Odpowiadanie na pytania klientów, Proponowanie usług, nowych rozwiązań, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Dbanie o wysoką...
Twoje zadania na projekcie: obsługa infolinii obsługowej - udzielanie informacji, doradztwo w zakresie powierzonych kompetencji, banie o pozytywny wizerunek firmy, realizacja celów jakościowych, aktualizacja danych w systemach.
Do Twoich zadań należeć będzie: Sprzedaż produktów i usług, Obsługa obecnych oraz pozyskiwanie nowych klientów Zawieranie umów z klientami w odniesieniu do oferowanych produktów i usług, Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, umów, produktów i promocji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat / część etatu
551 dni
Główne zadania: Obsługa Infolinii Sprzedażowej w tym klientów indywidualnych i biznesowych, Obsługa klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących, Kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów...
Do Twoich zadań należeć będzie: profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, aplikacji livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i/lub słowackim, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu,...
Jako Opiekun Klienta w branży motoryzacyjnej będziesz odpowiedzialny/a za: budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem, aktywna sprzedaż produktów, rzetelną i szczegółową analizę zgłoszeń klienta oraz monitorowanie procesu realizacji zgłoszeń, ścisłą współpracę z...
Twoje zadania: obsługa infolinii (połączenia przychodzące), przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów, obsługa korespondencji mailowej, obsługa klientów poprzez live-chat, obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw...
YOUR TASKS: answering phone calls from customers, supporting customers via e-mails, giving information about flight schedule, informing passengers about flight changes, providing support to the passengers of special needs, answering the customers' inquiries.
Do Twoich zadań należeć będzie: posprzedażowa opieka nad klientami marki z branży energetycznej, dobór indywidualnych ofert, negocjowanie, udzielanie odpowiedzi na pytania, budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Twoim zadaniem będzie: przeprowadzanie rozmów - umawianie spotkań z Klientem biznesowym, nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, wprowadzanie danych do systemu.