Twoje zadania: Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, Udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, Budowanie długotrwałych relacji z Klientem, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Raportowanie bieżących wyników prac.
Jeśli: Umiesz budować dobre relacje z klientem, Pozytywne nastawienie to Twoje drugie imię, Angażujesz się we wszystko w 100 %, Potrafisz realizować cele, Lubisz otaczać się pozytywnymi ludźmi, W wolnej chwili stawiasz na relaks i dobrą zabawę.
Do Twoich codziennych wyzwań będzie należało: obsługa połączeń przychodzących, udzielanie odpowiedzi na zapytania poprzez mail, chat, video chat, aktywna sprzedaż produktów naszego Kontrahenta, pomoc Klientom w sprawach umów, zmiany dostawcy, obsługa reklamacji handlowych oraz...
Twoje zadania: Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.polskim oraz angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii...
Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja...
Twój zakres obowiązków: posprzedażowa opieka nad Klientami firmy z branży energetycznej, procesowanie zgłoszeń w aplikacji, dobór indywidualnych ofert, negocjowanie, udzielanie odpowiedzi na pytania, budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
Główne obowiązki: udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów sklepów z branży RTV i AGD, pomoc przy realizowaniu zamówień. Nasze oczekiwania: bardzo dobrze rozwinięte kompetencje komunikacyjne, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność współpracy w grupie, dyspozycyjność min. 25...
Twój zakres obowiązków: budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, analiza zgłoszeń oraz monitorowanie przebiegu ich realizacji, ścisła współpraca z dealerami salonów motoryzacyjnych, obsługa klienta różnymi kanałami: połączenia przychodzące, połączenia wychodzące, sms,...
Twoje zadania: Obsługa infolinii (połączenia przychodzące), Przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów, Obsługa korespondencji mailowej, Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej, Wsparcie...
Zu Ihren Aufgaben gehören: Telefonservice für deutschsprachige Kunden des Bekleidungsgeschäfts, Beantwortung von Fragen zu Bestellungen, Zahlungen, Beschwerden, Bearbeitung von E-Mail-Anfragen.
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych sklepu odzieżowego, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące zamówień, płatności, reklamacji, obsługa zapytań mailowych.
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej przy połączeniach przychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, procesu zmiany sprzedawcy, informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, Aktualizacja danych w systemach, Kontakt z klientem:...