Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (branża energetyczna).
CCIG Group to firma z branży Call i Contact Center. Na rynku działa od 21 lat i realizuje projekty dla firm z ponad 30 różnych branży.
Poniższa oferta jest skierowana do osób ceniących elastyczność i możliwość łączenia współpracy z innymi zobowiązaniami. Jeśli jednak wolisz stałe godziny współpracy - również się dogadamy!
- posprzedażowa opieka nad Klientami firmy z branży energetycznej,
- procesowanie zgłoszeń w aplikacji,
- dobór indywidualnych ofert, negocjowanie, udzielanie odpowiedzi na pytania,
- budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
- znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2,
- otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
- zaangażowanie w powierzone zadania,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność.
- stawkę godzinową 27 - 40 zł brutto/h oraz dodatkowe premie i bonusy uzależnione od wyników,
- umowę zlecenie,
- pełne wdrożenie do nowej roli - 3 pierwsze tygodnie w lokalizacji wrocławskiej (zapewniamy nocleg i zwracamy koszty dojazdu),
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb (projekt funkcjonuje w godzinach 8-16:30 od poniedziałku do soboty),
- możliwość współpracy zdalnej po okresie wdrożenia (3 tygodnie),
- opiekę i wsparcie doświadczonych liderów i trenerów,
- benefity: Multisport, Luxmed oraz ubezpieczenie grupowe,
- pracę z osobami, które tak jak Ty mówią w języku niemieckim. :)
Zainteresowała Cię oferta? Nie czekaj i aplikuj już teraz. Do zobaczenia!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY