Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter. Dołącz do nas jako Specjalista ds. obsługi Klienta i rozwijaj się z razem z nami! Oferujemy możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
- telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych sklepu odzieżowego,
- udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące zamówień, płatności, reklamacji,
- obsługa zapytań mailowych.
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1,
- dyspozycyjność do podjęcia współpracy od września (04.09 to pierwszy dzień wdrożenia),
- komunikatywność, umiejętność współpracy,
- zaangażowanie w powierzone zadania, bardzo dobra organizacja pracy.
- stawkę godzinową 36-40 zł brutto/h oraz dodatkowe premie i bonusy uzależnione od wyników,
- pełne wdrożenie do nowej roli - min. 4 pierwsze tygodnie w lokalizacji wrocławskiej (zapewniamy nocleg i zwracamy koszty dojazdu),
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb stosownie do godzin pracy na projekcie w godzinach 8-20 od poniedziałku do piątku oraz w soboty w godzinach 8-16,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- długofalową współpracę,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- opiekę i wsparcie doświadczonych liderów i trenerów,
- szansę rozwoju w strukturach firmy - bardzo duża część liderów CCIG to osoby pozyskane wewnętrznie :)
- możliwość udziału w rozwoju projektu, Twój wkład ma znaczenie!
- pracę z osobami, które tak jak Ty mówią w języku niemieckim. :)
Zainteresowała Cię oferta? Masz pytania? Nie czekaj i aplikuj już teraz, chętnie porozmawiamy. Do zobaczenia!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY