Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
Zadania: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla klientów biznesowych, Negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa, Realizacja założonych celów sprzedażowych.
Zadania: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla klientów biznesowych, Negocjacje, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych oraz procesowanie umów w systemach, Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa, Monitorowanie rynku, Praca na przydzielonej bazie...
Główne zadania: Analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, Sprzedaż produktów i usług, Negocjowanie warunków, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Twoje zadania: Telefoniczna obsługa klientów, Badanie potrzeb klientów, przygotowanie najlepszej oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.
Twój zakres obowiązków: Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozmów przychodzących, poznanie i obsługa wewnętrznych systemów.
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, wsparcie techniczne klientów, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta. W nowej roli bez problemu odnajdziesz się, jeżeli:...
Jak wygląda Twoja praca? Telefoniczna obsługa naszych stałych Klientów sieci telekomunikacyjnej, Prezentowanie i sprzedaż aktualnych ofert, Doradztwo w zakresie oferty.
Miejsce pracy: Opole ul. Oleska (jest możliwość podjęcia pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym ok. 3-4 tygodni) Główne zadania: analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa, negocjowanie warunków, utrzymywanie...
Twoje zadania: Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów dużej firmy telekomunikacyjnej, Prowadzenie korespondencji z Klientami, Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania w sprawach technicznych, Telefoniczna sprzedaż produktów: dobranie najlepszej oferty,...
Główne zadania: analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, kontakt z obecnymi klientami naszego Kontrahenta, którym kończy się umowa, negocjowanie warunków, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Oczekiwania: płynna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, wykształcenie...
Do Twoich zadań należeć będzie: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń mailowych, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o pozytywną komunikację oraz wizerunek Kontrahenta.
Twój zakres obowiązków: Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, wymagająca wysokiej kultury osobistej. Analiza potrzeb klientów, rekomendowanie najlepszych ofert oraz informowanie o aktualnych promocjach, rabatach i dostępnych produktach.
Twoje zadania: odbieranie połączeń przychodzących od klientów branży telekomunikacyjnej, aktywna sprzedaż produktów i usług, obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami, odpowiadanie na pytania klientów, obsługa live chat, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę część etatu
6 dni
Główne zadania: Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących i wychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
specjalista junior / mid umowa o pracę 4 394 - 4 577 zł brutto/mies.
6 dni
Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.