Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group. CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce. Jeśli poszukujesz pracy, której każdy może się rozwijać w gronie specjalistów to zaaplikuj do nas już dziś!
Drogi studencie/studentko oto oferta pracy stworzona dla Ciebie! Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych, poszukujemy osób na stanowisko:
- Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.polskim oraz angielskim;
- Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów;
- Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
- Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
- Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym;
- Znajomość języka polskiego na poziomie C1 lub wyższym;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
- Dyspozycyjność minimum 120h miesięcznie w godzinach pracy projektu (projekt pracuje w systemie zmianowym 24h/7);
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
- Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Gwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę + atrakcyjny system premiowy;
- Dwie wypłaty w miesiącu;
- Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
- Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
- Wsparcie zespołu trenerów oraz doświadczonego zespołu;
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu, karty rabatowej oraz owocowe czwartki.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY