Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Konsultant Telefoniczny

Praca Konsultant Telefoniczny

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 200

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Konsultant z językiem niemieckim B2

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Sprzedawca Telefoniczny

    Bellora Group Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Rondo Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Jako Sprzedawca Telefoniczny będziesz odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż naszych produktów i usług przez telefon. Twoim celem będzie budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz osiąganie zakładanych celów sprzedażowych. Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie...
  • Konsultant / Konsultantka - telefoniczna i mailowa obsługa klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Aplikuj, jeśli lubisz kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy; potrafisz aktywnie słuchać klienta i rozpoznawać jego potrzeby; znasz język polski (angielski jest dodatkowym atutem) obsługa komputera jest Ci bliska; chcesz pracować na pełny etat lub 3/4 etatu w systemie zmianowym (także...
  • Sprzedawca Telefoniczny

    Bellora Group Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Jako Sprzedawca Telefoniczny będziesz odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż naszych produktów i usług przez telefon. Twoim celem będzie budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz osiąganie zakładanych celów sprzedażowych. Obowiązki: Aktywne dzwonienie do...
  • Specjalista ds. serwisu - infolinia

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna; obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; wsparcie techniczne działu sprzedaży. Aplikuj do nas jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Łomża, ul. Zawadzka 38    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania; Zainteresowanie nowinkami technologicznymi; Chęć współpracy w zespole; Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach...
  • Konsultant ds. obsługi pasażerów z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Telefoniczna obsługa klientów linii lotniczych, Wprowadzanie danych do systemu.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 18    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co oferujemy? Umowa zlecenie; Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00; Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle komunikacyjnym przy ul. Prostej; Fantastyczna atmosfera: pracujemy w naprawdę zgranym zespole z...
  • T-Mobile Polska
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • UK Group Risk Claims Specialist

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do you want to make a difference in your role and help us deliver outstanding service to our clients? Then this is the role for you! The Group Risk Claims Specialist will be primarily responsible for managing our Group Income Protection managed claims services for some of our biggest clients....
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Galeria Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów. Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Realizacja indywidualnych celów...
  • Konsultant ds. rekrutacji telefonicznej

    Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy adekwatne do profilu i oczekiwań...
  • Konsultant / Konsultantka Sprzedaży Telefonicznej

    Aventus Group Sp. z o.o.   Białystok, 1000-lecia Państwa Polskiego 6    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 7 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych; Obsługa klientów infolinii Realizacja celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Budowanie dobrego wizerunku firmy;
  • Konsultant ds. klienta z językiem niemieckim (motoryzacja)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o...
  • Konsultant z językiem niemieckim B2

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Norwegian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość produktów,...
  • Doradca Klienta z Językiem Duńskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Podejście pełne ciepła i entuzjazmu w kontakcie z klientami....
  • Doradca klienta z językiem niderlandzkim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość oferty produktów, usług oraz procedur w celu...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Francuskim w Branży Motoryzacyjnej

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące śledzenie...
  • Pracownik Wsparcia Klienta z Językiem Chorwackim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów przez telefon, chat i email. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość oferty produktowej, usług, polityk i procedur. Emfaza i entuzjazm w...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Portuguese

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem słoweńskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji....
  • Customer Support Specialist with German

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Czech

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Pomoc klientom przez telefon, e-mail, czat i media społecznościowe, Analiza potrzeb klientów i budowanie relacji, Podnoszenie jakości obsługi i satysfakcji klientów.
  • Konsultant ds. windykacji

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczna i pisemna komunikacja z dłużnikami, Negocjacje i ustalanie warunków spłaty zobowiązań, Monitorowanie realizacji spłat, Analiza przyczyn zaległości płatniczych, Motywowanie dłużników do uregulowania zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów, Obsługa...
  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie   4 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Stargard, Galeria Stargard    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    Stomia24 Sp. z o.o.   Opacz-Kolonia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Telefoniczna obsługa klientów (infolinia przychodząca) – przyjmowanie i realizacja zamówień. Rejestrowanie zamówień i ich dalsze procesowanie w wewnętrznych systemach firmy. Rozpoznawanie potrzeb pacjentów wraz ze wsparciem ich w wyborze produktów oraz pomocą w realizacji wniosków na...
  • Concentrix
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
  • Concentrix
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • T-Mobile Polska
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • T-Mobile Polska
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Contact Center Advisor - German speaking 24/7

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    It’s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it’s your personality that makes the difference in delivering positively in this role. Especially the little twists we all have that make...
  • Konsultant Klienta Biznesowego

    Eryk Sp. z o.o.   Szczecin, Posejdon Office piętro 7    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Informowanie i negocjowanie w sektorze B2B; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami; Przygotowanie ofert, kalkulacje cenowe; Odwiedziny u klientów, ocena potrzeb; Kontakty z uśpionymi klientami; Realizacja celów sprzedażowych;
  • Specjalista ds. Rekrutacji 

    MAOBI Group   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Cel Stanowiska: Zapewnienie efektywnej realizacji procesów rekrutacyjnych oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną komunikację z kandydatami. Twój zakres obowiązków Realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych oraz jakościowych. Prowadzenie rozmów...
  • Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych

    Concentrix   Katowice    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 800 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów telefonii komórkowej, w tym odpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowe. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Overview You’re a good communicator and you’re looking for a role that will give you a chance to polish your language skills. Although you don't have much professional experience, you learn fast and you're looking for an opportunity that will allow you to develop your business expertise, take...
  • Travel Advisor with Norwegian

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 550 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Travel Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 750 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...
  • Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów znanych linii lotniczych - połączenia przychodzące (branża turystyczna) Wprowadzanie danych do systemu;

Oferty urzędu pracy

Praca Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to jedno z najbardziej popularnych stanowisk, które równie często funkcjonuje w formie zdalnej, co w stacjonarnej. Niezależnie od tego, czy jesteś uczniem albo studentem poszukującym pierwszej posady i chcącym zdobyć doświadczenie zawodowe w sprzedaży, czy  kandydatem ze znacznym stażem pracy, szukającym możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta, masz spore szanse na znalezienie pracy w call center praktycznie w całej Polsce. Bardzo wielu pracodawców nieustannie poszukuje kandydatów do pracy jako konsultant telefoniczny. Praca ta często polega na obsłudze połączeń przychodzących oraz wychodzących, wprowadzaniu danych klientów do bazy i utrzymywaniu kontaktów z klientami. Poszukujesz pracy? Sprawdź aktualne oferty w serwisie Praca.pl i od razu aplikuj na stanowisko konsultanta telefonicznego.

Charakterystyka zawodu konsultanta telefonicznego

Specjalistka w dziale call center, telefoniczny opiekun klienta, pracownik infolinii, konsultant telefoniczny, to osoby zatrudniane we wszelkiego rodzaju firmach handlowych, usługowych, konsultingowych i przeprowadzających badania rynku. Jego głównym zadaniem osoby na stanowisku konsultanta telefonicznego jest obsługa połączeń przychodzących lub wychodzących (niekiedy i takich, i takich). Pracownik ma na zadanie udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług, udzielanie różnego rodzaju informacji, przeprowadzanie ankiet np. zadowolenia klienta, kierowanie do innych działów np. działu reklamacji, przyjmowanie różnego rodzaju zgłoszeń. Praca ta może być bardzo różnorodna.

Konsultant telefoniczny to bardzo często specjalista w dziedzinie sprzedaży, który aktywnie promuje oferty firmy i finalizuje transakcje sprzedażowe. W takim wypadku bardzo często może liczyć na prowizje od sprzedaży.

Jest to praca z ludźmi, dlatego są w niej wymagane określone kompetencje. Pracodawcy poszukują otwartych i zaangażowanych osób, które jednocześnie szybko się uczą, są ambitne i zmotywowane. Chętnie zatrudniani są np. studenci i uczniowie, a wiele osób traktuje pracę w call center jako jeden z pierwszych etapów kariery w sprzedaży i obsłudze klienta.

Jak zostać konsultantem telefonicznym?

Do pracy chętnie przyjmowane są osoby bez żadnego doświadczenia i umiejętności sprzedażowych, które następnie wysyłane są na krótkie szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań. Dlatego pierwszym krokiem do zdobycia pracy konsultanta telefonicznego jest po prostu znalezienie odpowiednich ofert pracy. Na rynku mazowieckim, jak i w całej Polsce, rekrutacja do tego zawodu jest coraz częściej przebiega całkowicie zdalnie. Jest to zatem spora szansa dla osób, które mieszkają w regionach o wysokim bezrobociu i chcą szybko znaleźć pracę w trybie home office. 

Mimo że zapotrzebowanie na pracowników infolinii jest duże, warto przygotować się do poszukiwania pracy, a przede wszystkim przygotować profesjonalne CV i list motywacyjny. W tym ostatnim podkreśl umiejętności komunikacyjne, wytrzymałość na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i zdolności do pracy w zespole. 

Stanowisko telefonicznego konsultanta – predyspozycje zawodowe

W zawodzie największy sukces odnoszą osoby o pewnych predyspozycjach osobowościowych. Pracownik zajmujący to stanowisko powinien być przede wszystkim charyzmatyczny, kreatywny, opanowany, kulturalny, a także cierpliwy, empatyczny i skoncentrowany na potrzebach klientów. Bardzo ważna jest tu także umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i udzielania zrozumiałych odpowiedzi na pytania. Konsultanci telefoniczni najczęściej pracują w tzw. call center, centrum telefonicznym, gdzie obowiązuje standardowy czas pracy 8 godzin dziennie. Dlatego ważne jest, aby kandydat był gotowy na długotrwałą pracę w biurze lub zdalnie. Wielogodzinne rozmowy z klientami bywają obciążające i fizycznie (aparat mowy) i psychicznie, dlatego liczy się odporność na stres i wytrzymałość.

Jak wygląda praca telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta?

Stanowisko telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta jest dynamiczne i dość wymagające. Konsultant telefoniczny jest pośrednikiem między firmą a klientem, co oznacza, że musi zapewniać profesjonalną i przyjazną obsługę konsumentom, a także zadbać o pozytywny wizerunek firmy. Osoba na tym stanowisku może mieć różny zakres obowiązków, niemniej najczęściej udziela informacji na temat produktów i usług, pomaga klientom w wyborze produktów albo w rozwiązywaniu problemów i zgłaszaniu reklamacji. Może informować o procedurze zwrotów, promocjach, konkursach i innych kwestiach związanych ze sprzedażą czy zwrotem dóbr. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące (najczęściej jeden rodzaj, niemniej zdarzają się posady łączące te dwie czynności), wprowadza także dane klientów do systemu.

Pracownik telefonicznej obsługi klienta – co robi?

Pracownik telefonicznej obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie trwałych relacji z klientami, a często także pozyskiwanie nowych klientów. Oprócz typowej tzw. pracy na słuchawce, czyli obsługi połączeń i wprowadzania danych klientów do bazy, pracownik obejmujący tę posadę może być zaangażowany w promowanie produktów i usług firmy oraz udzielanie informacji na temat ubezpieczeń, zwrotów, reklamacji czy innych aspektów związanych ze sprzedażą / rynkową działalnością firmy. 

Praca dla studentów na infolinii

Praca jako konsultant telefoniczny czy konsultant online jest często wybierana przez studentów jako idealna opcja na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego i zarobienie dodatkowych pieniędzy pomagających w utrzymaniu się na studiach czy zgromadzeniu pierwszych oszczędności. Firmy oferująca pracę na infolinii bardzo często szukają osób, które chcą pracować w systemie zmianowym lub w ramach elastycznego czasu pracy, co pozwala łączyć pracę z nauką. Stanowisko pracownika infolinii czy sprzedawcy telefonicznego daje studentom możliwość zdobycia umiejętności komunikacyjnych i rozwoju w dziedzinie obsługi klienta / sprzedaży, co może być cennym atutem na rynku pracy. Dlatego, jeśli jesteś studentem i chcesz zacząć pracę już w czasie studiów, stanowisko konsultanta telefonicznego może być doskonałym wyborem.

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży pracuje na stanowisku blisko związanym z obszarem sprzedaży i marketingu. W przypadku tej profesji podstawowym obowiązkiem jest udzielanie wsparcia sprzedażowego, czyli pomaganie klientom w dokonaniu wyboru produktów i usług dostępnych w ofercie przedsiębiorstwa. Junior pracuje pod nadzorem starszych specjalistów, jego zakres obowiązków jest jednak zbliżony do tego, jaki mają osoby starsze stażem. Żeby być skutecznym w swojej pracy, konsultant musi być doskonale zaznajomiony z produktami i usługami, a także znać techniki sprzedażowe, posiadać umiejętność przekonywania. Codzienna praca na tym stanowisku polega na nawiązywaniu kontaktu z klientami, przedstawianiu im oferty oraz doradzaniu i odpowiadaniu na wszelkie pytania dotyczące produktów / usług. 

Zdalny konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

Coraz więcej konsultantów ds. sprzedaży telefonicznej ma opcję pracy zdalnej. Home office pozwala na elastyczne zarządzanie czasem i pracę z dowolnego miejsca, co może być szczególne ważne dla wielu grup społecznych, np. młodych mam, osób w wieku okołoelerytalnym, mieszkańców regionów z wysokim bezrobociem czy uczniów i studentów.  Praca zdalna jako konsultant telefoniczny może być też po prostu doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy poszukują równowagi między pracą a życiem prywatnym. Zdalni konsultanci ds. sprzedaży telefonicznej wykonują najczęściej takie same zadania jak pracownicy stacjonarni: obsługują połączenia przychodzące i wychodzące, promują produkty i usługi firmy, doradzają, przeprowadzają ankiety, uzupełniają dane w systemie itp. Zdalni pracownicy call center często korzystają z narzędzi biurowych, takich jak CRM i inne technologie pozwalajce śledzić interakcje z klientami.

Ile zarabia doradca klienta w call center?

Wysokość wynagrodzenia na stanowisku konsultanta telefonicznego zależy od licznych czynników, takich jak poziom doświadczenia, branża, lokalizacja czy chociażby rodzaj umowy podpisywanej z daną osobą. Pracownicy call center zazwyczaj otrzymują niską podstawową pensję i pracują w systemie premiowym lub prowizyjnym. Wysokość dodatkowych zarobków w takim systemie zależy od wyników sprzedażowych lub poziomu obsługi klienta. Ten system pozwala na osiąganie wysokich płac zdolnym osobom, niemniej wiąże się z małą stabilnością wypłat i dużym stresem. 

Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń dla konsultanta telefonicznego w dziale obsługi klienta mediana miesięcznych zarobków brutto wynosi 4530 zł.

Dla wielu osób posada telekonsultanta stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, co może prowadzić do awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager ds. handlowych czy kierownik działu obsługi klienta, na których zarobki są zwykle i wyższe, i stabilniejsze.

Opiekun klienta – praca zdalna a praca stacjonarna

Opiekun klienta coraz częściej może wybierać między pracą zdalną a stacjonarną, przy czym zdecydowanie rośnie popularność pracy zdalnej konsultanta telefonicznego. Jednak praca stacjonarna w biurze również ma sporo zalet i bywa wybierana przez tych, którzy cenią sobie bezpośredni kontakt z zespołem i szybką wymianę informacji lub po prostu w domu nie mają optymalnych warunków do pracy. Wybór zależy od preferencji kandydata i dostępnych ofert pracy.

Praca jako konsultant telefoniczny – warunki zatrudnienia

Warunki zatrudnienia na stanowisku konsultanta telefonicznego mogą się różnić w zależności od polityki kadrowej pracodawcy, a także preferencji samych kandydatów do pracy i ich umiejętności negocjacji w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W dziale handlowym lub w dziale obsługi klienta pracownicy często pracują na podstawie umowy o pracę, co daje stabilność zatrudnienia i dostęp do pełnych świadczeń socjalnych. Niemniej bez trudu można spotkać się także z ofertami obejmującymi umowę zlecenie lub nawet kontrakt b2b. System czasu pracy także może być różny – od pracy na pełen etat od poniedziałku do piątku, po pracę w systemie zmianowym czy wręcz w elastycznych godzinach, w weekendy itp. 

Telefoniczny doradca klienta – perspektywy zawodowe

Stanowisko telefonicznego doradcy klienta jest bardzo często punktem wyjścia do rozwoju kariery w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, konsultingu czy prowadzeniu badań rynkowych / społecznych. Osoby, które rozpoczynają pracę na stanowisku telekonsultanta, mają możliwość zdobycia doświadczenia w nawiązywaniu kontaktów z klientami oraz rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych. Dla tych, którzy wykazują wysokie zaangażowanie i chęć rozwoju, otwierają się perspektywy awansu na stanowiska kierownicze, takie jak team leader, kierownik zmiany, manager działu handlowego czy menedżer działu obsługi klienta. Stanowisko telefonicznego opiekuna klienta jest doskonałym miejscem do nauki i zdobywania praktycznej wiedzy o rynku sprzedażowym oraz praktycznej obsłudze klienta.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla pracownika call center

Jeśli szukasz pracy w dziale sprzedaży lub ogólnie w contact center, na Praca.pl bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy jako konsultant telefoniczny, zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej. Sprawdź aktualne oferty pracy, aplikuj od razu i ustaw Job Alert dla tej profesji! Niezależnie od Twojego poziomu doświadczenia czy stażu zawodowego, praca w call center może stanowić świetną okazję do rozwoju kompetencji interpersonalnych i zdobycia cennego doświadczenia w kontakcie z klientem. 

Praca konsultant telefoniczny – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności powinien mieć konsultant telefoniczny?

Konsultant telefoniczny powinien posiadać doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, dar przekonywania i charyzmę, a także zdolność empatycznego słuchania klientów, umiejętność szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów. Powinien być także wtrzymały i odporny na stres, a także cechować się opanowaniem oraz wysoką kulturą osobistą.

  • Jakie są perspektywy rozwoju zawodowego dla konsultanta telefonicznego?

Konsultant telefoniczny, który sprawdza się w swojej roli, często ma możliwość awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager działu handlowego czy manager obsługi klienta. Pracownik na co dzień pogłębia także swoją wiedzę branżową, co daje mu możliwość rozwijania kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w danej dziedzinie.