Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Konsultant Telefoniczny

Praca Konsultant Telefoniczny

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 243

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    8 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy. Informowanie klientów o ofercie i rozwiązywanie ich problemów. Zapewnienie wysokiej jakości i terminowości wykonywanych zadań. Wprowadzanie danych do systemów firmy.
  • Premium Pro Group Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 700 - 6 500 zł brutto/mies.
    8 dni
    Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Konsultant techniczny z niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Udzielenie wsparcia technicznego klientom poprzez telefon, e-mail i chat, Rozwiązywanie problemów technicznych, diagnoza zdalna, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia, Obsługa klienta przed i po sprzedaży, zarówno biznesowych jak i indywidualnych.
  • Techniczny doradca klienta z niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie techniczne przez telefon, e-mail i chat; Diagnoza i rozwiązywanie problemów; Współpraca z działami w celu zapewnienia wsparcia; Obsługa klienta przed i po sprzedaży.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach technicznych. Analityczne myślenie: Rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów. Dokładność: Precyzyjne wprowadzanie danych. Budowanie relacji: Wysoki standard obsługi klienta.
  • Asystent / Asystentka biurowa

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Specjalista ds. Klientów Kluczowych

    Praca.pl   Malta   
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zadania: Zarządzanie kontaktami z klientami. Utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnych z potrzebami klientów na czas. Rozszerzanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami. Realizowanie i przekraczanie miesięcznych oraz dziennych celów...
  • Specjalista ds. Rekrutacji i Koordynacji Pracowników

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Wsparcie klientów i koordynacja współpracy z Agencją Pracy Tymczasowej; Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym rozmów kwalifikacyjnych; Organizacja wdrożenia nowych pracowników (onboarding) Monitorowanie czasu pracy i realizacji zamówień klientów; Tworzenie i publikacja ogłoszeń...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Koszalin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Konsultant Biznesowy

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Utrzymywanie relacji z klientami B2B. Renegocjacja umów i realizacja celów sprzedażowych. Doradztwo produktowe oraz wysoka jakość obsługi klienta.
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Sprzedaż i oferta produktów firmy przez telefon zgodnie z normami. Sprzedaż i oferta produktów firmy przez korespondencję email. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Zarządzanie skrzynką mailową i odpowiadanie na zapytania klientów. Stosowanie technik Up-Sellingu i...
  • Concentrix
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług, Przygotowywanie ofert, które odpowiadają potrzebom klientów, Wprowadzanie danych do systemu i dbanie o ich dokładność.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu...
  • Konsultant ds. Samochodów Elektrycznych z językiem czeskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Pomoc w zakupie samochodów elektrycznych – pomagaj klientom wybrać pojazd, który ich zachwyci. Obsługa posprzedażowa przez telefon i czat – odpowiadaj na pytania i dbaj o zadowolenie klienta. Budowanie długotrwałych relacji z klientami – tworzenie więzi, które będą trwać. Tworzenie...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    10 dni
    Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego; Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Realizacja celów sprzedażowych; Udział w szkoleniach zawodowych;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie w systemach.
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług, Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów, Wprowadzanie danych do systemu.
  • Doradca klienta z j. chińskim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   12 000 - 12 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zapewnienie wsparcia klientom w zakresie zakupu i użytkowania samochodów elektrycznych poprzez kontakt telefoniczny oraz czat. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Dokonywanie bieżących raportów w systemie.
  • Konsultant ds. Samochodów Elektrycznych (Język słowacki)

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych – pomogesz im wybrać idealne auto. Obsługa posprzedażowa – odpowiadasz na pytania klientów i dbasz o ich satysfakcję. Budowanie długotrwałych relacji z klientami – sprawisz, że będą wracać. Tworzenie raportów – jasno i...
  • Pracownik Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących; Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję; Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju;
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    11 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie konsumentów z branży energetycznej (telefony, maile). Obsługa tematów związanych z licznikami prądu i gazu, taryfami, fakturami i warunkami usług.
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142 B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące) Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję; Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom; Jesteś idealnym Kandydatem jeśli: Jesteś...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem bułgarskim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klientów przed i po zakupie elektrycznych samochodów. Zapewnianie wsparcia telefonicznego i via chat. Budowanie relacji z klientami. Dbalność o dokładność danych w systemach.
  • Specjalista wsparcia technicznego z językiem czeskim/ rumuńskim/ słowackim/ bułgarskim/ węgierskim/ chorwackim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klienta dotycząca zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcie posprzedażowe (rozmowy przychodzące) Budowanie i utrzymanie relacji z klientem; Bieżące raportowanie w systemach;
  • Doradca techniczny z językiem hiszpańskim/ włoskim/ francuskim/ greckim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klientów dotycząca zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące) Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Bieżące raportowanie w systemach;
  • Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem szwedzkim lub holenderskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Wsparcie klientów w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub obsługi posprzedażowej (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prowadzenie bieżącej dokumentacji w systemach.
  • Specjalista ds. obsługi technicznej klienta z językiem chińskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   12 000 - 12 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klientów w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (rozmowy telefoniczne i czat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prowadzenie bieżącej dokumentacji w systemach.
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Stały kontakt z klientami i budowanie długofalowych relacji; Umawianie spotkań w placówkach bankowych; Prezentowanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów; Profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta;
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Konsultant telefoniczny/telemarketer

    Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach   Katowice    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
  • Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

    Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu   Olkusz    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
  • Specjalista ds telefonicznej obsługi klienta i agenta

    Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
  • Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m

    Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
  • Pracownik telefonicznej obsługi klienta

    Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie   Wólka Kosowska    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
  • Pracownik telefonicznej obsługi klienta

    Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie   Wólka Kosowska    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
  • Pracownik telefonicznej obsługi klienta

    Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie   Wólka Kosowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
  • Pracownik centrum obsługi telefonicznej

    Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie   Wejherowo    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni

Praca Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to jedno z najbardziej popularnych stanowisk, które równie często funkcjonuje w formie zdalnej, co w stacjonarnej. Niezależnie od tego, czy jesteś uczniem albo studentem poszukującym pierwszej posady i chcącym zdobyć doświadczenie zawodowe w sprzedaży, czy  kandydatem ze znacznym stażem pracy, szukającym możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta, masz spore szanse na znalezienie pracy w call center praktycznie w całej Polsce. Bardzo wielu pracodawców nieustannie poszukuje kandydatów do pracy jako konsultant telefoniczny. Praca ta często polega na obsłudze połączeń przychodzących oraz wychodzących, wprowadzaniu danych klientów do bazy i utrzymywaniu kontaktów z klientami. Poszukujesz pracy? Sprawdź aktualne oferty w serwisie Praca.pl i od razu aplikuj na stanowisko konsultanta telefonicznego.

Charakterystyka zawodu konsultanta telefonicznego

Specjalistka w dziale call center, telefoniczny opiekun klienta, pracownik infolinii, konsultant telefoniczny, to osoby zatrudniane we wszelkiego rodzaju firmach handlowych, usługowych, konsultingowych i przeprowadzających badania rynku. Jego głównym zadaniem osoby na stanowisku konsultanta telefonicznego jest obsługa połączeń przychodzących lub wychodzących (niekiedy i takich, i takich). Pracownik ma na zadanie udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług, udzielanie różnego rodzaju informacji, przeprowadzanie ankiet np. zadowolenia klienta, kierowanie do innych działów np. działu reklamacji, przyjmowanie różnego rodzaju zgłoszeń. Praca ta może być bardzo różnorodna.

Konsultant telefoniczny to bardzo często specjalista w dziedzinie sprzedaży, który aktywnie promuje oferty firmy i finalizuje transakcje sprzedażowe. W takim wypadku bardzo często może liczyć na prowizje od sprzedaży.

Jest to praca z ludźmi, dlatego są w niej wymagane określone kompetencje. Pracodawcy poszukują otwartych i zaangażowanych osób, które jednocześnie szybko się uczą, są ambitne i zmotywowane. Chętnie zatrudniani są np. studenci i uczniowie, a wiele osób traktuje pracę w call center jako jeden z pierwszych etapów kariery w sprzedaży i obsłudze klienta.

Jak zostać konsultantem telefonicznym?

Do pracy chętnie przyjmowane są osoby bez żadnego doświadczenia i umiejętności sprzedażowych, które następnie wysyłane są na krótkie szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań. Dlatego pierwszym krokiem do zdobycia pracy konsultanta telefonicznego jest po prostu znalezienie odpowiednich ofert pracy. Na rynku mazowieckim, jak i w całej Polsce, rekrutacja do tego zawodu jest coraz częściej przebiega całkowicie zdalnie. Jest to zatem spora szansa dla osób, które mieszkają w regionach o wysokim bezrobociu i chcą szybko znaleźć pracę w trybie home office. 

Mimo że zapotrzebowanie na pracowników infolinii jest duże, warto przygotować się do poszukiwania pracy, a przede wszystkim przygotować profesjonalne CV i list motywacyjny. W tym ostatnim podkreśl umiejętności komunikacyjne, wytrzymałość na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i zdolności do pracy w zespole. 

Stanowisko telefonicznego konsultanta – predyspozycje zawodowe

W zawodzie największy sukces odnoszą osoby o pewnych predyspozycjach osobowościowych. Pracownik zajmujący to stanowisko powinien być przede wszystkim charyzmatyczny, kreatywny, opanowany, kulturalny, a także cierpliwy, empatyczny i skoncentrowany na potrzebach klientów. Bardzo ważna jest tu także umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i udzielania zrozumiałych odpowiedzi na pytania. Konsultanci telefoniczni najczęściej pracują w tzw. call center, centrum telefonicznym, gdzie obowiązuje standardowy czas pracy 8 godzin dziennie. Dlatego ważne jest, aby kandydat był gotowy na długotrwałą pracę w biurze lub zdalnie. Wielogodzinne rozmowy z klientami bywają obciążające i fizycznie (aparat mowy) i psychicznie, dlatego liczy się odporność na stres i wytrzymałość.

Jak wygląda praca telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta?

Stanowisko telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta jest dynamiczne i dość wymagające. Konsultant telefoniczny jest pośrednikiem między firmą a klientem, co oznacza, że musi zapewniać profesjonalną i przyjazną obsługę konsumentom, a także zadbać o pozytywny wizerunek firmy. Osoba na tym stanowisku może mieć różny zakres obowiązków, niemniej najczęściej udziela informacji na temat produktów i usług, pomaga klientom w wyborze produktów albo w rozwiązywaniu problemów i zgłaszaniu reklamacji. Może informować o procedurze zwrotów, promocjach, konkursach i innych kwestiach związanych ze sprzedażą czy zwrotem dóbr. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące (najczęściej jeden rodzaj, niemniej zdarzają się posady łączące te dwie czynności), wprowadza także dane klientów do systemu.

Pracownik telefonicznej obsługi klienta – co robi?

Pracownik telefonicznej obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie trwałych relacji z klientami, a często także pozyskiwanie nowych klientów. Oprócz typowej tzw. pracy na słuchawce, czyli obsługi połączeń i wprowadzania danych klientów do bazy, pracownik obejmujący tę posadę może być zaangażowany w promowanie produktów i usług firmy oraz udzielanie informacji na temat ubezpieczeń, zwrotów, reklamacji czy innych aspektów związanych ze sprzedażą / rynkową działalnością firmy. 

Praca dla studentów na infolinii

Praca jako konsultant telefoniczny czy konsultant online jest często wybierana przez studentów jako idealna opcja na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego i zarobienie dodatkowych pieniędzy pomagających w utrzymaniu się na studiach czy zgromadzeniu pierwszych oszczędności. Firmy oferująca pracę na infolinii bardzo często szukają osób, które chcą pracować w systemie zmianowym lub w ramach elastycznego czasu pracy, co pozwala łączyć pracę z nauką. Stanowisko pracownika infolinii czy sprzedawcy telefonicznego daje studentom możliwość zdobycia umiejętności komunikacyjnych i rozwoju w dziedzinie obsługi klienta / sprzedaży, co może być cennym atutem na rynku pracy. Dlatego, jeśli jesteś studentem i chcesz zacząć pracę już w czasie studiów, stanowisko konsultanta telefonicznego może być doskonałym wyborem.

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży pracuje na stanowisku blisko związanym z obszarem sprzedaży i marketingu. W przypadku tej profesji podstawowym obowiązkiem jest udzielanie wsparcia sprzedażowego, czyli pomaganie klientom w dokonaniu wyboru produktów i usług dostępnych w ofercie przedsiębiorstwa. Junior pracuje pod nadzorem starszych specjalistów, jego zakres obowiązków jest jednak zbliżony do tego, jaki mają osoby starsze stażem. Żeby być skutecznym w swojej pracy, konsultant musi być doskonale zaznajomiony z produktami i usługami, a także znać techniki sprzedażowe, posiadać umiejętność przekonywania. Codzienna praca na tym stanowisku polega na nawiązywaniu kontaktu z klientami, przedstawianiu im oferty oraz doradzaniu i odpowiadaniu na wszelkie pytania dotyczące produktów / usług. 

Zdalny konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

Coraz więcej konsultantów ds. sprzedaży telefonicznej ma opcję pracy zdalnej. Home office pozwala na elastyczne zarządzanie czasem i pracę z dowolnego miejsca, co może być szczególne ważne dla wielu grup społecznych, np. młodych mam, osób w wieku okołoelerytalnym, mieszkańców regionów z wysokim bezrobociem czy uczniów i studentów.  Praca zdalna jako konsultant telefoniczny może być też po prostu doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy poszukują równowagi między pracą a życiem prywatnym. Zdalni konsultanci ds. sprzedaży telefonicznej wykonują najczęściej takie same zadania jak pracownicy stacjonarni: obsługują połączenia przychodzące i wychodzące, promują produkty i usługi firmy, doradzają, przeprowadzają ankiety, uzupełniają dane w systemie itp. Zdalni pracownicy call center często korzystają z narzędzi biurowych, takich jak CRM i inne technologie pozwalajce śledzić interakcje z klientami.

Ile zarabia doradca klienta w call center?

Wysokość wynagrodzenia na stanowisku konsultanta telefonicznego zależy od licznych czynników, takich jak poziom doświadczenia, branża, lokalizacja czy chociażby rodzaj umowy podpisywanej z daną osobą. Pracownicy call center zazwyczaj otrzymują niską podstawową pensję i pracują w systemie premiowym lub prowizyjnym. Wysokość dodatkowych zarobków w takim systemie zależy od wyników sprzedażowych lub poziomu obsługi klienta. Ten system pozwala na osiąganie wysokich płac zdolnym osobom, niemniej wiąże się z małą stabilnością wypłat i dużym stresem. 

Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń dla konsultanta telefonicznego w dziale obsługi klienta mediana miesięcznych zarobków brutto wynosi 4530 zł.

Dla wielu osób posada telekonsultanta stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, co może prowadzić do awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager ds. handlowych czy kierownik działu obsługi klienta, na których zarobki są zwykle i wyższe, i stabilniejsze.

Opiekun klienta – praca zdalna a praca stacjonarna

Opiekun klienta coraz częściej może wybierać między pracą zdalną a stacjonarną, przy czym zdecydowanie rośnie popularność pracy zdalnej konsultanta telefonicznego. Jednak praca stacjonarna w biurze również ma sporo zalet i bywa wybierana przez tych, którzy cenią sobie bezpośredni kontakt z zespołem i szybką wymianę informacji lub po prostu w domu nie mają optymalnych warunków do pracy. Wybór zależy od preferencji kandydata i dostępnych ofert pracy.

Praca jako konsultant telefoniczny – warunki zatrudnienia

Warunki zatrudnienia na stanowisku konsultanta telefonicznego mogą się różnić w zależności od polityki kadrowej pracodawcy, a także preferencji samych kandydatów do pracy i ich umiejętności negocjacji w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W dziale handlowym lub w dziale obsługi klienta pracownicy często pracują na podstawie umowy o pracę, co daje stabilność zatrudnienia i dostęp do pełnych świadczeń socjalnych. Niemniej bez trudu można spotkać się także z ofertami obejmującymi umowę zlecenie lub nawet kontrakt b2b. System czasu pracy także może być różny – od pracy na pełen etat od poniedziałku do piątku, po pracę w systemie zmianowym czy wręcz w elastycznych godzinach, w weekendy itp. 

Telefoniczny doradca klienta – perspektywy zawodowe

Stanowisko telefonicznego doradcy klienta jest bardzo często punktem wyjścia do rozwoju kariery w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, konsultingu czy prowadzeniu badań rynkowych / społecznych. Osoby, które rozpoczynają pracę na stanowisku telekonsultanta, mają możliwość zdobycia doświadczenia w nawiązywaniu kontaktów z klientami oraz rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych. Dla tych, którzy wykazują wysokie zaangażowanie i chęć rozwoju, otwierają się perspektywy awansu na stanowiska kierownicze, takie jak team leader, kierownik zmiany, manager działu handlowego czy menedżer działu obsługi klienta. Stanowisko telefonicznego opiekuna klienta jest doskonałym miejscem do nauki i zdobywania praktycznej wiedzy o rynku sprzedażowym oraz praktycznej obsłudze klienta.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla pracownika call center

Jeśli szukasz pracy w dziale sprzedaży lub ogólnie w contact center, na Praca.pl bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy jako konsultant telefoniczny, zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej. Sprawdź aktualne oferty pracy, aplikuj od razu i ustaw Job Alert dla tej profesji! Niezależnie od Twojego poziomu doświadczenia czy stażu zawodowego, praca w call center może stanowić świetną okazję do rozwoju kompetencji interpersonalnych i zdobycia cennego doświadczenia w kontakcie z klientem. 

Praca konsultant telefoniczny – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności powinien mieć konsultant telefoniczny?

Konsultant telefoniczny powinien posiadać doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, dar przekonywania i charyzmę, a także zdolność empatycznego słuchania klientów, umiejętność szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów. Powinien być także wtrzymały i odporny na stres, a także cechować się opanowaniem oraz wysoką kulturą osobistą.

  • Jakie są perspektywy rozwoju zawodowego dla konsultanta telefonicznego?

Konsultant telefoniczny, który sprawdza się w swojej roli, często ma możliwość awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager działu handlowego czy manager obsługi klienta. Pracownik na co dzień pogłębia także swoją wiedzę branżową, co daje mu możliwość rozwijania kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w danej dziedzinie.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379