Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Konsultant Telefoniczny

Praca Konsultant Telefoniczny

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 322

  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Aktywna sprzedaż usług i produktów. Doradztwo techniczne i produktowe. Współpraca z zespołem w celu realizacji celów sprzedażowych.
  • Premium Pro Group Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 700 - 6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Twoje zadania: Aktywne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, Współpraca z zespołem sprzedażowym. Oczekujemy: Biegłej znajomości języka polskiego, Otwartości na kontakt z ludźmi, Wysokiej kultury osobistej i punktualności, Poszukujesz...
  • Pekao Direct Sp. z o.o.
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu poprzez zdalne kanały kontaktu (telefon, chat, mail) Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Ełk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska   Warszawa, ul. Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • T-Mobile Polska   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Doradca Klienta Biznesowego

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Co będziesz robić? Prowadzić rozmowy sprzedażowe i negocjacje z klientami biznesowymi. Doradzać w zakresie nowoczesnych rozwiązań chmurowych. Budować długofalowe relacje i rozwijać portfel klientów.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    4 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant Techniczny z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa klienta w języku niemieckim przez telefon i e-mail. Rozwiązywanie problemów technicznych i optymalizacja procesów. Precyzyjne wprowadzanie danych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta.
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Aktywnie wspieraj klientów w przełomowych technologiach mobilności. Buduj i utrzymuj relacje z klientami. Monitoruj i raportuj działania oraz osiągnięcia w systemach.
  • Konsultant klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wsparcie klientów w zakresie najnowszych technologii. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Monitorowanie oraz raportowanie wyników działań.
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 750 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Rozpoczęcie szkolenia 22 kwietnia, praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany, w tym 1-godzinna przerwa. Pierwsze 6-9 miesięcy pracy w biurze, po tym możliwa praca hybrydowa (50%). Pierwszy punkt kontaktu ds. zapytań dotyczących podróży. Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod...
  • Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe: Sorgfältige und genaue Erfassung von...
  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie danych: Dokładność w wprowadzaniu...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Doradca ds. Zdrowia z Włoskim i Angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Pełnienie roli doradcy w sektorze zdrowia, wspieranie sukcesu znanych marek. Działanie jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów, zapewniając doradztwo, pomoc i wsparcie. Budowanie trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu. Zarządzanie rozwiązywaniem problemów i dbanie o pozytywny...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Początkowe 4-6 miesięcy pracy z biura, potem możliwość pracy zdalnej w systemie hybrydowym. Stać się pierwszym punktem kontaktu dla zapytań związanych z podróżami. Doradzać w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich. Pomagać w zakupie biletów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ze szwedzkim

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 750 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Szkolenie od 22 kwietnia, praca w systemie zmianowym (8,5h) od poniedziałku do niedzieli w godzinach 7:00-19:00 lub 9:00-18:00. Początkowo praca z biura w Warszawie przez 6-9 miesięcy, następnie możliwość pracy hybrydowej (50%). Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach związanych z...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem duńskim

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Szkolenie od 22 kwietnia. Praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinna zmiana (z godzinną przerwą). Początkowo praca stacjonarna (pierwsze 6-9 miesięcy), później możliwość pracy hybrydowej. Pierwszy punkt kontaktu w zapytaniach dotyczących podróży. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, metod...
  • Doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Praca na pełen etat w systemie zmianowym (dni robocze i weekendy). Obsługa zapytań podróżnych jako pierwszy punkt kontaktowy. Doradztwo w zakresie lotów, produktów online, metod płatności i programów lojalnościowych. Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i różnych form płatności....
  • Doradca / Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Okęcie    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom...
  • Specjalista ds. współpracy z Partnerami

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z obiektami sportowo-rekreacyjnymi; Budowanie długofalowych relacji z Partnerami biznesowymi; Analiza rynku i danych dotyczących współpracy; Prowadzenie spotkań i rozmów z właścicielami oraz managerami obiektów sportowych; Współpraca z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Orange Smart Store

    Orange Polska   Poznań, Galeria M1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Specjalista ds. Windykacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Telefoniczne negocjacje dotyczące spłaty zobowiązań; Prowadzenie korespondencji z dłużnikami; Monitorowanie należności i uzgadnianie sald; Rozliczanie nadpłat oraz korekt faktur; Współpraca z działami księgowości i obsługi klienta; Obsługa systemu zgłoszeń i kontakt z KRD;
  • Agent Działu Retencji

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 20 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Ełk, ul. Ciepła 7    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska; Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich ofertach, usługach oraz technologiach; Udzielanie wsparcia technicznego Klientom w zakresie oferowanego sprzętu; Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska; Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich ofertach, usługach oraz technologiach; Udzielanie wsparcia technicznego Klientom w zakresie oferowanego sprzętu; Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Kraków, Bonarki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska; Edukowanie Klientów o dostępnych dla nich ofertach, usługach oraz technologiach; Udzielanie wsparcia technicznego Klientom w zakresie oferowanego sprzętu; Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Konsultant Telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  pełny etat
    5 dni
    Telefoniczna i mailowa sprzedaż usług i produktów; Dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
  • Konsultant Działu Telemarketingu

    VECTRA S.A.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Twoja Misja: Zrozumieć potrzeby klientów jak nikt inny. Oferować naszym klientom rozwiązania na najwyższym poziomie. Być osobą, do której można zwrócić się z pytaniami i wątpliwościami. Przekonać klientów do skorzystania z naszych ekscytujących ofert. Pielęgnować trwałe relacje z...
  • Konsultant ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Doradztwo i sprzedaż rozwiązań dla klientów biznesowych. Prowadzenie negocjacji i zamykanie sprzedaży. Tworzenie i zarządzanie bazą potencjalnych klientów. Utrzymywanie relacji i wsparcie firm w zakresie technologii chmurowych.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych; Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem; Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów; Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych;
  • Konsultant Biura Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy. Informowanie klientów o ofercie i rozwiązywanie ich problemów. Zapewnienie wysokiej jakości i terminowości wykonywanych zadań. Wprowadzanie danych do systemów firmy.
  • Premium Pro Group Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 700 - 6 500 zł brutto/mies.
    5 dni
    Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego

    ODDK Sp. z o. o. Sp. k.   Sopot, ul. Rzemieślnicza 33 - blisko skm Żabianka    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Sprzedaż specjalistycznych książek poprzez telefon. - Nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi tylko z jednostkami publicznymi i biznesowymi. Utrzymywanie przyjaznych stosunków z klientami. Budowanie dobrego wizerunku firmy. Czekamy na Ciebie!...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Armatis Polska
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   35,00 - 40,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres zadań: Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji. Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Spedycyjnego

    DONE Deliveries sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i rozwijanie portfela Klientów - będziesz odpowiedzialny/a za utrzymywanie długofalowych relacji z Klientem poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy, Aktywna sprzedaż ładunków na giełdach transportowych i realizacja ustalonych planów sprzedażowych,...

Praca Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to jedno z najbardziej popularnych stanowisk, które równie często funkcjonuje w formie zdalnej, co w stacjonarnej. Niezależnie od tego, czy jesteś uczniem albo studentem poszukującym pierwszej posady i chcącym zdobyć doświadczenie zawodowe w sprzedaży, czy  kandydatem ze znacznym stażem pracy, szukającym możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta, masz spore szanse na znalezienie pracy w call center praktycznie w całej Polsce. Bardzo wielu pracodawców nieustannie poszukuje kandydatów do pracy jako konsultant telefoniczny. Praca ta często polega na obsłudze połączeń przychodzących oraz wychodzących, wprowadzaniu danych klientów do bazy i utrzymywaniu kontaktów z klientami. Poszukujesz pracy? Sprawdź aktualne oferty w serwisie Praca.pl i od razu aplikuj na stanowisko konsultanta telefonicznego.

Charakterystyka zawodu konsultanta telefonicznego

Specjalistka w dziale call center, telefoniczny opiekun klienta, pracownik infolinii, konsultant telefoniczny, to osoby zatrudniane we wszelkiego rodzaju firmach handlowych, usługowych, konsultingowych i przeprowadzających badania rynku. Jego głównym zadaniem osoby na stanowisku konsultanta telefonicznego jest obsługa połączeń przychodzących lub wychodzących (niekiedy i takich, i takich). Pracownik ma na zadanie udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług, udzielanie różnego rodzaju informacji, przeprowadzanie ankiet np. zadowolenia klienta, kierowanie do innych działów np. działu reklamacji, przyjmowanie różnego rodzaju zgłoszeń. Praca ta może być bardzo różnorodna.

Konsultant telefoniczny to bardzo często specjalista w dziedzinie sprzedaży, który aktywnie promuje oferty firmy i finalizuje transakcje sprzedażowe. W takim wypadku bardzo często może liczyć na prowizje od sprzedaży.

Jest to praca z ludźmi, dlatego są w niej wymagane określone kompetencje. Pracodawcy poszukują otwartych i zaangażowanych osób, które jednocześnie szybko się uczą, są ambitne i zmotywowane. Chętnie zatrudniani są np. studenci i uczniowie, a wiele osób traktuje pracę w call center jako jeden z pierwszych etapów kariery w sprzedaży i obsłudze klienta.

Jak zostać konsultantem telefonicznym?

Do pracy chętnie przyjmowane są osoby bez żadnego doświadczenia i umiejętności sprzedażowych, które następnie wysyłane są na krótkie szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań. Dlatego pierwszym krokiem do zdobycia pracy konsultanta telefonicznego jest po prostu znalezienie odpowiednich ofert pracy. Na rynku mazowieckim, jak i w całej Polsce, rekrutacja do tego zawodu jest coraz częściej przebiega całkowicie zdalnie. Jest to zatem spora szansa dla osób, które mieszkają w regionach o wysokim bezrobociu i chcą szybko znaleźć pracę w trybie home office. 

Mimo że zapotrzebowanie na pracowników infolinii jest duże, warto przygotować się do poszukiwania pracy, a przede wszystkim przygotować profesjonalne CV i list motywacyjny. W tym ostatnim podkreśl umiejętności komunikacyjne, wytrzymałość na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i zdolności do pracy w zespole. 

Stanowisko telefonicznego konsultanta – predyspozycje zawodowe

W zawodzie największy sukces odnoszą osoby o pewnych predyspozycjach osobowościowych. Pracownik zajmujący to stanowisko powinien być przede wszystkim charyzmatyczny, kreatywny, opanowany, kulturalny, a także cierpliwy, empatyczny i skoncentrowany na potrzebach klientów. Bardzo ważna jest tu także umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i udzielania zrozumiałych odpowiedzi na pytania. Konsultanci telefoniczni najczęściej pracują w tzw. call center, centrum telefonicznym, gdzie obowiązuje standardowy czas pracy 8 godzin dziennie. Dlatego ważne jest, aby kandydat był gotowy na długotrwałą pracę w biurze lub zdalnie. Wielogodzinne rozmowy z klientami bywają obciążające i fizycznie (aparat mowy) i psychicznie, dlatego liczy się odporność na stres i wytrzymałość.

Jak wygląda praca telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta?

Stanowisko telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta jest dynamiczne i dość wymagające. Konsultant telefoniczny jest pośrednikiem między firmą a klientem, co oznacza, że musi zapewniać profesjonalną i przyjazną obsługę konsumentom, a także zadbać o pozytywny wizerunek firmy. Osoba na tym stanowisku może mieć różny zakres obowiązków, niemniej najczęściej udziela informacji na temat produktów i usług, pomaga klientom w wyborze produktów albo w rozwiązywaniu problemów i zgłaszaniu reklamacji. Może informować o procedurze zwrotów, promocjach, konkursach i innych kwestiach związanych ze sprzedażą czy zwrotem dóbr. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące (najczęściej jeden rodzaj, niemniej zdarzają się posady łączące te dwie czynności), wprowadza także dane klientów do systemu.

Pracownik telefonicznej obsługi klienta – co robi?

Pracownik telefonicznej obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie trwałych relacji z klientami, a często także pozyskiwanie nowych klientów. Oprócz typowej tzw. pracy na słuchawce, czyli obsługi połączeń i wprowadzania danych klientów do bazy, pracownik obejmujący tę posadę może być zaangażowany w promowanie produktów i usług firmy oraz udzielanie informacji na temat ubezpieczeń, zwrotów, reklamacji czy innych aspektów związanych ze sprzedażą / rynkową działalnością firmy. 

Praca dla studentów na infolinii

Praca jako konsultant telefoniczny czy konsultant online jest często wybierana przez studentów jako idealna opcja na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego i zarobienie dodatkowych pieniędzy pomagających w utrzymaniu się na studiach czy zgromadzeniu pierwszych oszczędności. Firmy oferująca pracę na infolinii bardzo często szukają osób, które chcą pracować w systemie zmianowym lub w ramach elastycznego czasu pracy, co pozwala łączyć pracę z nauką. Stanowisko pracownika infolinii czy sprzedawcy telefonicznego daje studentom możliwość zdobycia umiejętności komunikacyjnych i rozwoju w dziedzinie obsługi klienta / sprzedaży, co może być cennym atutem na rynku pracy. Dlatego, jeśli jesteś studentem i chcesz zacząć pracę już w czasie studiów, stanowisko konsultanta telefonicznego może być doskonałym wyborem.

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży pracuje na stanowisku blisko związanym z obszarem sprzedaży i marketingu. W przypadku tej profesji podstawowym obowiązkiem jest udzielanie wsparcia sprzedażowego, czyli pomaganie klientom w dokonaniu wyboru produktów i usług dostępnych w ofercie przedsiębiorstwa. Junior pracuje pod nadzorem starszych specjalistów, jego zakres obowiązków jest jednak zbliżony do tego, jaki mają osoby starsze stażem. Żeby być skutecznym w swojej pracy, konsultant musi być doskonale zaznajomiony z produktami i usługami, a także znać techniki sprzedażowe, posiadać umiejętność przekonywania. Codzienna praca na tym stanowisku polega na nawiązywaniu kontaktu z klientami, przedstawianiu im oferty oraz doradzaniu i odpowiadaniu na wszelkie pytania dotyczące produktów / usług. 

Zdalny konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

Coraz więcej konsultantów ds. sprzedaży telefonicznej ma opcję pracy zdalnej. Home office pozwala na elastyczne zarządzanie czasem i pracę z dowolnego miejsca, co może być szczególne ważne dla wielu grup społecznych, np. młodych mam, osób w wieku okołoelerytalnym, mieszkańców regionów z wysokim bezrobociem czy uczniów i studentów.  Praca zdalna jako konsultant telefoniczny może być też po prostu doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy poszukują równowagi między pracą a życiem prywatnym. Zdalni konsultanci ds. sprzedaży telefonicznej wykonują najczęściej takie same zadania jak pracownicy stacjonarni: obsługują połączenia przychodzące i wychodzące, promują produkty i usługi firmy, doradzają, przeprowadzają ankiety, uzupełniają dane w systemie itp. Zdalni pracownicy call center często korzystają z narzędzi biurowych, takich jak CRM i inne technologie pozwalajce śledzić interakcje z klientami.

Ile zarabia doradca klienta w call center?

Wysokość wynagrodzenia na stanowisku konsultanta telefonicznego zależy od licznych czynników, takich jak poziom doświadczenia, branża, lokalizacja czy chociażby rodzaj umowy podpisywanej z daną osobą. Pracownicy call center zazwyczaj otrzymują niską podstawową pensję i pracują w systemie premiowym lub prowizyjnym. Wysokość dodatkowych zarobków w takim systemie zależy od wyników sprzedażowych lub poziomu obsługi klienta. Ten system pozwala na osiąganie wysokich płac zdolnym osobom, niemniej wiąże się z małą stabilnością wypłat i dużym stresem. 

Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń dla konsultanta telefonicznego w dziale obsługi klienta mediana miesięcznych zarobków brutto wynosi 4530 zł.

Dla wielu osób posada telekonsultanta stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, co może prowadzić do awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager ds. handlowych czy kierownik działu obsługi klienta, na których zarobki są zwykle i wyższe, i stabilniejsze.

Opiekun klienta – praca zdalna a praca stacjonarna

Opiekun klienta coraz częściej może wybierać między pracą zdalną a stacjonarną, przy czym zdecydowanie rośnie popularność pracy zdalnej konsultanta telefonicznego. Jednak praca stacjonarna w biurze również ma sporo zalet i bywa wybierana przez tych, którzy cenią sobie bezpośredni kontakt z zespołem i szybką wymianę informacji lub po prostu w domu nie mają optymalnych warunków do pracy. Wybór zależy od preferencji kandydata i dostępnych ofert pracy.

Praca jako konsultant telefoniczny – warunki zatrudnienia

Warunki zatrudnienia na stanowisku konsultanta telefonicznego mogą się różnić w zależności od polityki kadrowej pracodawcy, a także preferencji samych kandydatów do pracy i ich umiejętności negocjacji w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W dziale handlowym lub w dziale obsługi klienta pracownicy często pracują na podstawie umowy o pracę, co daje stabilność zatrudnienia i dostęp do pełnych świadczeń socjalnych. Niemniej bez trudu można spotkać się także z ofertami obejmującymi umowę zlecenie lub nawet kontrakt b2b. System czasu pracy także może być różny – od pracy na pełen etat od poniedziałku do piątku, po pracę w systemie zmianowym czy wręcz w elastycznych godzinach, w weekendy itp. 

Telefoniczny doradca klienta – perspektywy zawodowe

Stanowisko telefonicznego doradcy klienta jest bardzo często punktem wyjścia do rozwoju kariery w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, konsultingu czy prowadzeniu badań rynkowych / społecznych. Osoby, które rozpoczynają pracę na stanowisku telekonsultanta, mają możliwość zdobycia doświadczenia w nawiązywaniu kontaktów z klientami oraz rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych. Dla tych, którzy wykazują wysokie zaangażowanie i chęć rozwoju, otwierają się perspektywy awansu na stanowiska kierownicze, takie jak team leader, kierownik zmiany, manager działu handlowego czy menedżer działu obsługi klienta. Stanowisko telefonicznego opiekuna klienta jest doskonałym miejscem do nauki i zdobywania praktycznej wiedzy o rynku sprzedażowym oraz praktycznej obsłudze klienta.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla pracownika call center

Jeśli szukasz pracy w dziale sprzedaży lub ogólnie w contact center, na Praca.pl bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy jako konsultant telefoniczny, zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej. Sprawdź aktualne oferty pracy, aplikuj od razu i ustaw Job Alert dla tej profesji! Niezależnie od Twojego poziomu doświadczenia czy stażu zawodowego, praca w call center może stanowić świetną okazję do rozwoju kompetencji interpersonalnych i zdobycia cennego doświadczenia w kontakcie z klientem. 

Praca konsultant telefoniczny – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności powinien mieć konsultant telefoniczny?

Konsultant telefoniczny powinien posiadać doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, dar przekonywania i charyzmę, a także zdolność empatycznego słuchania klientów, umiejętność szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów. Powinien być także wtrzymały i odporny na stres, a także cechować się opanowaniem oraz wysoką kulturą osobistą.

  • Jakie są perspektywy rozwoju zawodowego dla konsultanta telefonicznego?

Konsultant telefoniczny, który sprawdza się w swojej roli, często ma możliwość awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager działu handlowego czy manager obsługi klienta. Pracownik na co dzień pogłębia także swoją wiedzę branżową, co daje mu możliwość rozwijania kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w danej dziedzinie.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379