Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Konsultant Telefoniczny

Praca Konsultant Telefoniczny

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 322

  • Doradca Klienta z językiem fińskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   12 000 zł brutto/mies.
    11 dni
    Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów, Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, Wykonywanie połączeń wychodzących w celach...
  • Konsultant ds. Technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących e-maili oraz odpowiedzi na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Aktywna sprzedaż usług i produktów. Doradztwo techniczne i produktowe. Współpraca z zespołem w celu realizacji celów sprzedażowych.
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Stały kontakt z klientami i budowanie długofalowych relacji; Umawianie spotkań w placówkach bankowych; Prezentowanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów; Profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta;
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obsługa telefoniczna klientów; Prezentowanie i sprzedaż produktów oraz usług; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta;
  • Klient portalu Praca.pl   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Konsultant Techniczny z niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili, pomoc w problemach technicznych. Rozwiązywanie problemów: Szybkie znajdowanie rozwiązań dla klientów. Wprowadzanie danych: Precyzyjne wprowadzanie informacji do systemu. Budowanie relacji: Tworzenie zaufanych relacji z klientami.
  • Techniczny Doradca Klienta z Językiem Niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Główne zadania: Obsługa klienta: odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych. Rozwiązywanie problemów: wykorzystywanie umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań. Wprowadzanie danych: dokładne i precyzyjne rejestrowanie...
  • Doradca techniczny dla klientów niemieckojęzycznych

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obsługa klienta w języku niemieckim przez telefon i email. Rozwiązywanie problemów technicznych. Dokładne wprowadzanie danych do systemu. Budowanie profesjonalnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem bułgarskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Wsparcie klientów w procesie zakupu i po sprzedaży elektrycznych samochodów (telefon, chat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Utrzymanie dokładnych informacji w systemach.
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obowiązki: Kontaktowanie się telefoniczne z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji i badanie potrzeb obecnych Klientów. Obsługa posprzedażowa klientów. Zapewnianie wsparcia technicznego. Koordynacja zadań między działami. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji i serwisu....
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami. Utrzymywanie relacji oraz analiza potrzeb obecnych klientów. Realizacja obsługi posprzedażowej. Zapewnienie wsparcia technicznego. Koordynowanie zadań między działami. Współpraca z działami sprzedaży, dokumentacji i serwisu. Zarządzanie...
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Ełk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu..
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu..
  • Doradca Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Włocławek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań. Edukowanie klientów na temat ofert, usług i nowoczesnych technologii. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi sprzętu.
  • Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Zabrze    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Badanie rynku i identyfikacja potencjalnych klientów. Tworzenie i zarządzanie bazą kontaktów z klientami. Prowadzenie kampanii cold mailingowych i telefonicznych dla generowania leadów. Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, monitorowanie ich zakupów i zadowolenia. Zarządzanie bazą...
  • Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. angielski

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klientów linii lotniczej poprzez różne kanały komunikacji (telefon, czat, e-mail) Udzielanie informacji i wsparcia w kwestiach związanych z podróżami, takich jak zagubiony bagaż, rezerwacje czy zmiany w lotach; Rozwiązywanie problemów oraz zarządzanie reklamacjami;
  • Konsultant ds. Obsługi Pasażerów z Językiem Hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klientów linii lotniczych, w tym wsparcie telefoniczne, przez czat i e-mail. Informowanie i pomoc pasażerom, zarządzanie reklamacjami i rozwiązywanie problemów (bagaż, rezerwacje, zmiany lotów).
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kompleksowa obsługa pasażerów linii Ryanair; Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail; Udzielanie ogólnych informacji oraz wsparcie w problemach podróżnych, takich jak zagubiony bagaż, rezerwacje biletów czy zmiany w lotach; Rozwiązywanie codziennych problemów...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klientów linii lotniczych Ryanair; Udzielanie wsparcia za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maili; Dostarczanie informacji ogólnych oraz wsparcie dla pasażerów w trudnościach związanych z podróżowaniem; Rozwiązywanie problemów z bagażem, rezerwacjami biletów i...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie użytkowników poprzez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomocy przy problemach podróżnych takich jak zagubione bagaże, rezerwacja biletów, zmiana rezerwacji lotów. Rozwiązywanie...
  • Pracownik Centrum Obsługi Klienta z Włoskim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa klientów linii lotniczej, w tym pomoc telefoniczna, via czat i e-mail. Informowanie i rozwiązywanie problemów pasażerów, np. zagubione bagaże czy zmiany w rezerwacji.
  • Praca.pl   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska: Obsługa klientów w języku włoskim przez telefon, e-mail i czat. Doradztwo w zakresie rezerwacji i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Efektywne zarządzanie reklamacjami. Budowanie pozytywnego wizerunku marki.
  • Telefoniczny Doradca Techniczny / Sprzedawca

    Decokoncept Sp. z o.o.   Gliwice    praca zdalna / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   4 980 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami i doradzanie im w zakresie technologii. Nie zależy nam na samej sprzedaży za wszelką cenę – zawsze do niej dochodzi, ale na zasadach korzystnych dla obu stron. Najważniejsze jest dopasowanie rozwiązania, które...
  • Specjalista ds telefonicznej obsługi klienta i agenta

    Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
  • Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

    Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu   Olkusz    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
  • Konsultant

    Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie   Jabłonowo (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola), Jabłonowo    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
  • Starszy specjalista konsultant contact center w zespole redakcyjnym w biurze komunikacji elektronicznej

    Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku   Białystok    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
  • Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m

    Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
  • Pracownik telefonicznej obsługi klienta

    Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie   Wólka Kosowska    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
  • Pracownik telefonicznej obsługi klienta

    Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie   Wólka Kosowska    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
  • Pracownik telefonicznej obsługi klienta

    Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie   Wólka Kosowska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
  • Pracownik centrum obsługi telefonicznej

    Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie   Wejherowo    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni

Praca Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to jedno z najbardziej popularnych stanowisk, które równie często funkcjonuje w formie zdalnej, co w stacjonarnej. Niezależnie od tego, czy jesteś uczniem albo studentem poszukującym pierwszej posady i chcącym zdobyć doświadczenie zawodowe w sprzedaży, czy  kandydatem ze znacznym stażem pracy, szukającym możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta, masz spore szanse na znalezienie pracy w call center praktycznie w całej Polsce. Bardzo wielu pracodawców nieustannie poszukuje kandydatów do pracy jako konsultant telefoniczny. Praca ta często polega na obsłudze połączeń przychodzących oraz wychodzących, wprowadzaniu danych klientów do bazy i utrzymywaniu kontaktów z klientami. Poszukujesz pracy? Sprawdź aktualne oferty w serwisie Praca.pl i od razu aplikuj na stanowisko konsultanta telefonicznego.

Charakterystyka zawodu konsultanta telefonicznego

Specjalistka w dziale call center, telefoniczny opiekun klienta, pracownik infolinii, konsultant telefoniczny, to osoby zatrudniane we wszelkiego rodzaju firmach handlowych, usługowych, konsultingowych i przeprowadzających badania rynku. Jego głównym zadaniem osoby na stanowisku konsultanta telefonicznego jest obsługa połączeń przychodzących lub wychodzących (niekiedy i takich, i takich). Pracownik ma na zadanie udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług, udzielanie różnego rodzaju informacji, przeprowadzanie ankiet np. zadowolenia klienta, kierowanie do innych działów np. działu reklamacji, przyjmowanie różnego rodzaju zgłoszeń. Praca ta może być bardzo różnorodna.

Konsultant telefoniczny to bardzo często specjalista w dziedzinie sprzedaży, który aktywnie promuje oferty firmy i finalizuje transakcje sprzedażowe. W takim wypadku bardzo często może liczyć na prowizje od sprzedaży.

Jest to praca z ludźmi, dlatego są w niej wymagane określone kompetencje. Pracodawcy poszukują otwartych i zaangażowanych osób, które jednocześnie szybko się uczą, są ambitne i zmotywowane. Chętnie zatrudniani są np. studenci i uczniowie, a wiele osób traktuje pracę w call center jako jeden z pierwszych etapów kariery w sprzedaży i obsłudze klienta.

Jak zostać konsultantem telefonicznym?

Do pracy chętnie przyjmowane są osoby bez żadnego doświadczenia i umiejętności sprzedażowych, które następnie wysyłane są na krótkie szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań. Dlatego pierwszym krokiem do zdobycia pracy konsultanta telefonicznego jest po prostu znalezienie odpowiednich ofert pracy. Na rynku mazowieckim, jak i w całej Polsce, rekrutacja do tego zawodu jest coraz częściej przebiega całkowicie zdalnie. Jest to zatem spora szansa dla osób, które mieszkają w regionach o wysokim bezrobociu i chcą szybko znaleźć pracę w trybie home office. 

Mimo że zapotrzebowanie na pracowników infolinii jest duże, warto przygotować się do poszukiwania pracy, a przede wszystkim przygotować profesjonalne CV i list motywacyjny. W tym ostatnim podkreśl umiejętności komunikacyjne, wytrzymałość na stres, umiejętność pracy pod presją czasu i zdolności do pracy w zespole. 

Stanowisko telefonicznego konsultanta – predyspozycje zawodowe

W zawodzie największy sukces odnoszą osoby o pewnych predyspozycjach osobowościowych. Pracownik zajmujący to stanowisko powinien być przede wszystkim charyzmatyczny, kreatywny, opanowany, kulturalny, a także cierpliwy, empatyczny i skoncentrowany na potrzebach klientów. Bardzo ważna jest tu także umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i udzielania zrozumiałych odpowiedzi na pytania. Konsultanci telefoniczni najczęściej pracują w tzw. call center, centrum telefonicznym, gdzie obowiązuje standardowy czas pracy 8 godzin dziennie. Dlatego ważne jest, aby kandydat był gotowy na długotrwałą pracę w biurze lub zdalnie. Wielogodzinne rozmowy z klientami bywają obciążające i fizycznie (aparat mowy) i psychicznie, dlatego liczy się odporność na stres i wytrzymałość.

Jak wygląda praca telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta?

Stanowisko telefonicznego specjalisty ds. obsługi klienta jest dynamiczne i dość wymagające. Konsultant telefoniczny jest pośrednikiem między firmą a klientem, co oznacza, że musi zapewniać profesjonalną i przyjazną obsługę konsumentom, a także zadbać o pozytywny wizerunek firmy. Osoba na tym stanowisku może mieć różny zakres obowiązków, niemniej najczęściej udziela informacji na temat produktów i usług, pomaga klientom w wyborze produktów albo w rozwiązywaniu problemów i zgłaszaniu reklamacji. Może informować o procedurze zwrotów, promocjach, konkursach i innych kwestiach związanych ze sprzedażą czy zwrotem dóbr. Obsługuje połączenia przychodzące i wychodzące (najczęściej jeden rodzaj, niemniej zdarzają się posady łączące te dwie czynności), wprowadza także dane klientów do systemu.

Pracownik telefonicznej obsługi klienta – co robi?

Pracownik telefonicznej obsługi klienta jest odpowiedzialny za budowanie trwałych relacji z klientami, a często także pozyskiwanie nowych klientów. Oprócz typowej tzw. pracy na słuchawce, czyli obsługi połączeń i wprowadzania danych klientów do bazy, pracownik obejmujący tę posadę może być zaangażowany w promowanie produktów i usług firmy oraz udzielanie informacji na temat ubezpieczeń, zwrotów, reklamacji czy innych aspektów związanych ze sprzedażą / rynkową działalnością firmy. 

Praca dla studentów na infolinii

Praca jako konsultant telefoniczny czy konsultant online jest często wybierana przez studentów jako idealna opcja na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego i zarobienie dodatkowych pieniędzy pomagających w utrzymaniu się na studiach czy zgromadzeniu pierwszych oszczędności. Firmy oferująca pracę na infolinii bardzo często szukają osób, które chcą pracować w systemie zmianowym lub w ramach elastycznego czasu pracy, co pozwala łączyć pracę z nauką. Stanowisko pracownika infolinii czy sprzedawcy telefonicznego daje studentom możliwość zdobycia umiejętności komunikacyjnych i rozwoju w dziedzinie obsługi klienta / sprzedaży, co może być cennym atutem na rynku pracy. Dlatego, jeśli jesteś studentem i chcesz zacząć pracę już w czasie studiów, stanowisko konsultanta telefonicznego może być doskonałym wyborem.

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży

Młodszy specjalista ds. wsparcia sprzedaży pracuje na stanowisku blisko związanym z obszarem sprzedaży i marketingu. W przypadku tej profesji podstawowym obowiązkiem jest udzielanie wsparcia sprzedażowego, czyli pomaganie klientom w dokonaniu wyboru produktów i usług dostępnych w ofercie przedsiębiorstwa. Junior pracuje pod nadzorem starszych specjalistów, jego zakres obowiązków jest jednak zbliżony do tego, jaki mają osoby starsze stażem. Żeby być skutecznym w swojej pracy, konsultant musi być doskonale zaznajomiony z produktami i usługami, a także znać techniki sprzedażowe, posiadać umiejętność przekonywania. Codzienna praca na tym stanowisku polega na nawiązywaniu kontaktu z klientami, przedstawianiu im oferty oraz doradzaniu i odpowiadaniu na wszelkie pytania dotyczące produktów / usług. 

Zdalny konsultant ds. sprzedaży telefonicznej

Coraz więcej konsultantów ds. sprzedaży telefonicznej ma opcję pracy zdalnej. Home office pozwala na elastyczne zarządzanie czasem i pracę z dowolnego miejsca, co może być szczególne ważne dla wielu grup społecznych, np. młodych mam, osób w wieku okołoelerytalnym, mieszkańców regionów z wysokim bezrobociem czy uczniów i studentów.  Praca zdalna jako konsultant telefoniczny może być też po prostu doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy poszukują równowagi między pracą a życiem prywatnym. Zdalni konsultanci ds. sprzedaży telefonicznej wykonują najczęściej takie same zadania jak pracownicy stacjonarni: obsługują połączenia przychodzące i wychodzące, promują produkty i usługi firmy, doradzają, przeprowadzają ankiety, uzupełniają dane w systemie itp. Zdalni pracownicy call center często korzystają z narzędzi biurowych, takich jak CRM i inne technologie pozwalajce śledzić interakcje z klientami.

Ile zarabia doradca klienta w call center?

Wysokość wynagrodzenia na stanowisku konsultanta telefonicznego zależy od licznych czynników, takich jak poziom doświadczenia, branża, lokalizacja czy chociażby rodzaj umowy podpisywanej z daną osobą. Pracownicy call center zazwyczaj otrzymują niską podstawową pensję i pracują w systemie premiowym lub prowizyjnym. Wysokość dodatkowych zarobków w takim systemie zależy od wyników sprzedażowych lub poziomu obsługi klienta. Ten system pozwala na osiąganie wysokich płac zdolnym osobom, niemniej wiąże się z małą stabilnością wypłat i dużym stresem. 

Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń dla konsultanta telefonicznego w dziale obsługi klienta mediana miesięcznych zarobków brutto wynosi 4530 zł.

Dla wielu osób posada telekonsultanta stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży, co może prowadzić do awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager ds. handlowych czy kierownik działu obsługi klienta, na których zarobki są zwykle i wyższe, i stabilniejsze.

Opiekun klienta – praca zdalna a praca stacjonarna

Opiekun klienta coraz częściej może wybierać między pracą zdalną a stacjonarną, przy czym zdecydowanie rośnie popularność pracy zdalnej konsultanta telefonicznego. Jednak praca stacjonarna w biurze również ma sporo zalet i bywa wybierana przez tych, którzy cenią sobie bezpośredni kontakt z zespołem i szybką wymianę informacji lub po prostu w domu nie mają optymalnych warunków do pracy. Wybór zależy od preferencji kandydata i dostępnych ofert pracy.

Praca jako konsultant telefoniczny – warunki zatrudnienia

Warunki zatrudnienia na stanowisku konsultanta telefonicznego mogą się różnić w zależności od polityki kadrowej pracodawcy, a także preferencji samych kandydatów do pracy i ich umiejętności negocjacji w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. W dziale handlowym lub w dziale obsługi klienta pracownicy często pracują na podstawie umowy o pracę, co daje stabilność zatrudnienia i dostęp do pełnych świadczeń socjalnych. Niemniej bez trudu można spotkać się także z ofertami obejmującymi umowę zlecenie lub nawet kontrakt b2b. System czasu pracy także może być różny – od pracy na pełen etat od poniedziałku do piątku, po pracę w systemie zmianowym czy wręcz w elastycznych godzinach, w weekendy itp. 

Telefoniczny doradca klienta – perspektywy zawodowe

Stanowisko telefonicznego doradcy klienta jest bardzo często punktem wyjścia do rozwoju kariery w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, marketingu, konsultingu czy prowadzeniu badań rynkowych / społecznych. Osoby, które rozpoczynają pracę na stanowisku telekonsultanta, mają możliwość zdobycia doświadczenia w nawiązywaniu kontaktów z klientami oraz rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych. Dla tych, którzy wykazują wysokie zaangażowanie i chęć rozwoju, otwierają się perspektywy awansu na stanowiska kierownicze, takie jak team leader, kierownik zmiany, manager działu handlowego czy menedżer działu obsługi klienta. Stanowisko telefonicznego opiekuna klienta jest doskonałym miejscem do nauki i zdobywania praktycznej wiedzy o rynku sprzedażowym oraz praktycznej obsłudze klienta.

Sprawdź najnowsze oferty pracy dla pracownika call center

Jeśli szukasz pracy w dziale sprzedaży lub ogólnie w contact center, na Praca.pl bez trudu znajdziesz atrakcyjne oferty pracy jako konsultant telefoniczny, zarówno w pracy zdalnej, jak i stacjonarnej. Sprawdź aktualne oferty pracy, aplikuj od razu i ustaw Job Alert dla tej profesji! Niezależnie od Twojego poziomu doświadczenia czy stażu zawodowego, praca w call center może stanowić świetną okazję do rozwoju kompetencji interpersonalnych i zdobycia cennego doświadczenia w kontakcie z klientem. 

Praca konsultant telefoniczny – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie umiejętności powinien mieć konsultant telefoniczny?

Konsultant telefoniczny powinien posiadać doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, dar przekonywania i charyzmę, a także zdolność empatycznego słuchania klientów, umiejętność szybkiego i kreatywnego rozwiązywania problemów. Powinien być także wtrzymały i odporny na stres, a także cechować się opanowaniem oraz wysoką kulturą osobistą.

  • Jakie są perspektywy rozwoju zawodowego dla konsultanta telefonicznego?

Konsultant telefoniczny, który sprawdza się w swojej roli, często ma możliwość awansu na stanowiska kierownicze, takie jak manager działu handlowego czy manager obsługi klienta. Pracownik na co dzień pogłębia także swoją wiedzę branżową, co daje mu możliwość rozwijania kariery w obszarze obsługi klienta i sprzedaży w danej dziedzinie.

Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379