specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
PLAY (P4 Sp. z o.o.)Warszawa, CH Arkadia, al. Jana Pawła II 82
praca stacjonarna
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Zakres czynności: kompleksowy kontakt telefoniczny z Klientami; prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; zawieranie telefonicznych porozumień w zakresie spłaty długu z Klientami o ustalanie danych teleadresowych Klientów PKP S.A. kontrola spływu należności zgodnie z ustalonym...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie część etatu / pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zadania, które będziesz realizować na tym stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania konsumentów z rynku czeskiego, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, przestrzeganie procedur oraz dążenie do...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje obowiązki: obsługa umów leasingowych po jej aktywacji; wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
1 dni
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. które znajduje się przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku.
Twoje zadania: Utrzymanie portfolio powierzonych Klientów (w tym renegocjowanie istniejących umów) Realizacja planów sprzedaży poprzez telefoniczny kontakt z Klientami B2B; Przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu; Tworzenie i rozwój długofalowych relacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
1 dni
Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża kulturę osobistą , które szukają stałej pracy....
Twoje obowiązki: podjęcie pierwszej rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą leasingu; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w celu finalizacji sprzedaży; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze wymagania:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Czechy
specjalista (mid) umowa o pracę / o dzieło pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Główne obowiązki: Odpowiadanie na pytania klientów (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości na czacie i e-maile) w języku polskim; Pomoc klientom w kwestiach dotyczących operacji na ich rachunku inwestycyjnym; Edukowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje obowiązki: podjęcie rozmowy z Klientem, który jest zainteresowany ofertą na stronie internetowej; przekazanie Klienta do opiekuna handlowego w przypadku zainteresowania Klienta; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb. Nasze...
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Do Twoich podstawowych zadań należeć będą: Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń. Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy. Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
PLAY (P4 Sp. z o.o.)Warszawa, CH Arkadia, al. Jana Pawła II 82
praca stacjonarna
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
możliwość pracy w trybie hybrydowym Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami; utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami; odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku; przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Working model: remote Working hours: standard business hours Voice process specialist are responsible for high quality and timely execution of financial operations, executing client inquiries, initiating process and quality improvements, leading internal projects, ensuring knowledge transfer....
Orange Polska S.A.Warszawa, ul. Marszałkowska 126/134, Sezam
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
4 dni
Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża kulturę osobistą , które szukają stałej pracy....
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
5 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Sporządzanie notatek z rozmów; Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy....
specjalista junior / mid umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań energetycznych. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących. Aktywna sprzedaż telefoniczna oferty na dostawę prądu dla B2B. Nawiązywanie i utrzymywanie...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: mailowa i telefoniczna obsługa szkół publicznych oraz Klientów sklepów rejestrujących vouchery zakres obsługi: Prośba o dokumenty/pakiet informacyjny dot. Kampanii, pytania dotyczące rejestracji w systemie, prośby o zarejestrowanie podmiotu, zapytania...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista (mid) umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 42,00 - 51,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
At United Call Centers, we're not just about making calls; we're about forging meaningful connections and delivering outstanding customer experiences. That's why we're on the lookout for talented Polish/Czech speaking individuals to join our team as Telesales Representatives. As part of our team,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
15 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie klientów korzystających z oprogramowania: telefony, czat, email. Aktualizowanie bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
Praca Warszawa Konsultant Telefoniczny
Konsultant telefoniczny to dynamiczne i wymagające stanowisko. Specjaliści telefonicznej obsługi klienta, konsultanci, doradcy klienta, pracownicy telefonicznej obsług pacjentów czy specjaliści ds. sprzedaży są stale poszukiwani w Warszawie, zarówno do pracy w dużych call center, jak i w mniejszych firmach. A ponieważ stolica Polski jest także krajowym centrum międzynarodowego biznesu, nierzadko dostępne są tu także stanowiska w obsłudze klienta z językiem angielskim i językiem niemieckim, a coraz częściej również np. z językiem czeskim, szwedzkim, duńskim i innymi. Warto wiedzieć, że kontakt telefoniczny z klientami może mieć dwojaki charakter i często pracownik specjalizuje się w jednym z nich: przyjmowaniu połączeń przychodzących (np. opieka pozakupowa, infolinia) lub wykonywaniu połączeń wychodzących (np. aktywna sprzedaż).
Jest to praca często wykonywana w niepełnym wymiarze czasu pracy albo w elastycznych godzinach, niemniej głównie od poniedziałku do piątku np. na dwie zmiany. Dawniej przede wszystkim stacjonarnie, obecnie wielu konsultantów telefonicznych ma możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej.
Osoby zainteresowane tzw. karierą na słuchawce powinny być przygotowane na spory stres, związany z rozmowami z tzw. trudnymi klientami oraz koniecznością realizacji celów sprzedażowych lub innych celów, od których nierzadko uzależniona jest wysokość pensji pracownika (w systemie prowizyjnym i premiowym).
Chcesz zostać konsultantem telefonicznym w Warszawie? Przeczytaj kompletny opis stanowiska pracy. Zobacz także aktualne oferty pracy m.in. dla telemarketerki, specjalistki ds. opieki posprzedażowej, konsultantki ds. sprzedaży, młodszego specjalisty ds. obsługi klienta czy telefonicznego pracownika wsparcia sprzedaży. Wiele ofert znajdziesz w naszym serwisie. Nie czekaj, aplikuj!
Warszawa konsultant telefoniczny – co robi?
Konsultant telefoniczny w Warszawie może mieć bardzo różnorodny zakres obowiązków. Wiele zależy i od miejsca pracy, i od konkretnego stanowiska w ramach danej organizacji. Nieodmiennie jednak pracownik obsługi klienta na infolinii albo w telesprzedaży zajmuje się właśnie obsługa klienta, a więc informuje go na temat cech i zalet produktów albo usług, rozwiązuje problemy związane z realizacją zakupu, służy wsparciem technicznym lub przekierowuje do helpdesku, a w przypadku handlowców prowadzi aktywną sprzedaż telefoniczną. Jak wcześniej wspomniano, pracownik obsługuje połączenia przychodzące bądź wychodzące (czasami i takie, i takie), dbając o satysfakcję klientów i utrzymanie najwyższej jakości obsługi klienta.
Jak zostać konsultantem telefonicznym w Warszawie?
Tzw. próg wejścia do zawodu konsultanta telefonicznego zwykle jest niski. Pracodawcy oczekują wykształcenia średniego lub nie mają żadnych preferencji w tym zakresie. Niemniej, w przypadku bardziej specjalistycznych stanowisk, konsultantów obsługujących kluczowych i korporacyjnych klientów itp., niezbędne mogą być studia związane z handlem, marketingiem, komunikacją, psychologią biznesu itp.
W większości firm niezbędna jest biegła znajomość języka polskiego. W Warszawie działa jednak sporo przedsiębiorstw międzynarodowych, w których podstawowym językiem komunikacji jest angielski i obsługiwani są klienci anglojęzyczny. Co więcej, stale poszukuje się konsultantów płynnie mówiących w języku niemieckim, czeskim, francuskim, szwedzkim, duńskim itp.
W czasie rekrutacji warto pochwalić się doświadczenie w obsłudze klienta, również tej bezpośredniej, związanej ze sprzedażą itp. Warto dać znać o wszelkich kursach z technik sprzedażowych czy negocjacyjnych, jakie mamy na swoim koncie. Atutem będą również kompetencje cyfrowe i zainteresowanie nowymi technologiami w obsłudze klienta. Ponadto dla pracodawców ważna jest dyspozycyjność, gdyż często praca ta wykonywana jest w ramach elastycznego grafiku. W niektórych przedsiębiorstwach infolinia działa całą dobę, a to oznacza dla konsultanta możliwą pracę w nocy.
Konsultant infolinii w Warszawie – predyspozycje zawodowe
Dobry konsultant telefoniczny w Warszawie wykazuje się:
doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi,
cierpliwością,
skrupulatnością,
zdolnością do spokojnego radzenia sobie ze stresującymi sytuacjami,
umiejętnością szybkiego rozwiązywania problemów,
zdolnością klarownego odpowiadania na złożone pytania klientów,
umiejętnością rozpoznawania potrzeb klientów,
umiejętnością pracy zespołowej,
wysoką inteligencją emocjonalną, szczególnie w zakresie radzenia sobie z emocjami w kontaktach z klientami i zachowania profesjonalizmu niezależnie od sytuacji,
wysoką determinacją,
bardzo dobrą pamięcią.
Bez wątpienia jest to praca dla osób, które lubią rozmawiać z ludźmi, nie mają problemów z formułowaniem swoich myśli, cechują się charyzmą i potrafią zjednać sobie innych.
Ile zarabia konsultant telefoniczny w Warszawie?
Zgodnie z informacjami podanymi przez Sedlak&Sedlak w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, stawka rynkowa wynagrodzenia w zawodzie konsultanta telefonicznego na średnim stanowisku wynosi 4,5-6,5 tys. zł brutto miesięcznie. Warto jednak pamiętać, że zarobki w Warszawie zwykle są wyższe niż w innych miejscowościach w Polsce (co wiąże się m.in. z wyższymi kosztami życia), a także że wypłaty w firmach międzynarodowych i dla konsultantów pracujących w językach obcych często są bardzo atrakcyjne.
Najnowsze oferty pracy pracownik telefonicznej obsługi klienta Warszawa
Jeśli szukasz pracy jako konsultant telefoniczny, telemarketer, pracownik telefonicznej sprzedaży czy ekspertka ds. wsparcia procesów zakupowych, sprawdź najnowsze ogłoszenia w naszym serwisie! Przeczytaj dokładnie każde ogłoszenie, by dowiedzieć, się, za co będziesz odpowiedzialny / odpowiedzialna na danym stanowisku, a także jakie warunki proponuje Ci pracodawca. Nie czekaj z nową karierą do jutra, aplikuj już dziś!
Praca konsultant telefoniczny Warszawa – najczęściej zadawane pytania:
Czym zwykle zajmuje się konsultant telefoniczny w call center w Warszawie?
Konsultant telefoniczny w typowym warszawskim call center obsługuje klientów poprzez telefon, a zatem odpowiada na ich pytania, rozwiązuje problemy klientów związane z produktem lub usługą, kieruje do helpdesku czy działu reklamacji. Często także głównym zadaniem konsultanta telefonicznego jest pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług bądź produktów firmy. Konsultanci mogą pracować w różnych branżach, w firmach polskich i zagranicznych, zapewniając wsparcie klientom w języku polskim, angielskim, francuskim, niemieckim, czeskim, a nawet słowackim czy duńskim. Do zadań konsultanta telefonicznego w Warszawie często należy także prowadzenie korespondencji czy aktualizowanie danych klientów w systemie.
Jakie powinienem mieć kwalifikacje, żeby zostać konsultantem ds. sprzedaży telefonicznej w Warszawie?
Zazwyczaj kandydaci na to stanowisko muszą posiadać co najmniej średnie wykształcenie, mile widziane jest też wyższe wykształcenie w dziedzinach sprzedaży, marketingu lub administracji. Dla większości pracodawców ważne jest doświadczenie w sprzedaży lub w obsłudze klienta. Niezbędna jest łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobra dykcja oraz umiejętność obsługi komputera. Osoby na tym stanowisku powinny również cechować się pozytywnym nastawieniem do klientów.