Twoje Zadania: wykonywanie połączeń do Klientów zwykłych jak i biznesowych, prezentowanie aktualnych ofert Klientom, doradzanie, negocjowanie i dobór najlepszej oferty dla Klienta, realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez managera.
Twoje zadania: Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i angielskim; Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami...
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
Twoje zadania: Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, Udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów, Budowanie długotrwałych relacji z Klientem, Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, Raportowanie bieżących wyników prac.
Jeśli: Umiesz budować dobre relacje z klientem, Pozytywne nastawienie to Twoje drugie imię, Angażujesz się we wszystko w 100 %, Potrafisz realizować cele, Lubisz otaczać się pozytywnymi ludźmi, W wolnej chwili stawiasz na relaks i dobrą zabawę.
Do Twoich codziennych wyzwań będzie należało: obsługa połączeń przychodzących, udzielanie odpowiedzi na zapytania poprzez mail, chat, video chat, aktywna sprzedaż produktów naszego Kontrahenta, pomoc Klientom w sprawach umów, zmiany dostawcy, obsługa reklamacji handlowych oraz...
Twoje zadania: Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji mailowej w j.polskim oraz angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii...
Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja...
Twój zakres obowiązków: posprzedażowa opieka nad Klientami firmy z branży energetycznej, procesowanie zgłoszeń w aplikacji, dobór indywidualnych ofert, negocjowanie, udzielanie odpowiedzi na pytania, budowanie pozytywnych relacji z Klientem.
Główne obowiązki: udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów sklepów z branży RTV i AGD, pomoc przy realizowaniu zamówień. Nasze oczekiwania: bardzo dobrze rozwinięte kompetencje komunikacyjne, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność współpracy w grupie, dyspozycyjność min. 25...
Twój zakres obowiązków: budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, analiza zgłoszeń oraz monitorowanie przebiegu ich realizacji, ścisła współpraca z dealerami salonów motoryzacyjnych, obsługa klienta różnymi kanałami: połączenia przychodzące, połączenia wychodzące, sms,...