Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w zakresie rozmów przychodzących, analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty, budowanie relacji z Klientem, dosprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta, odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.
Zadania: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla klientów biznesowych, Negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa, Realizacja założonych celów sprzedażowych.
Zadania: Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla klientów biznesowych, Negocjacje, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych oraz procesowanie umów w systemach, Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa, Monitorowanie rynku, Praca na przydzielonej bazie...
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
Twoje zadania: kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska konsultanckie w call center, kreowanie i realizacja komunikacji rekrutacyjnej na rynku lokalnym, współpraca z lokalnymi dostawcami i instytucjami w zakresie realizacji działań rekrutacyjnych, ścisła współpraca z...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Zakres obowiązków: analiza przychodów i kosztów operacyjnych; sporządzanie i weryfikacja budżetów; przygotowywanie raportów zarządczych i operacyjnych na potrzeby zarządu oraz innych działów; poszukiwanie optymalizacji od strony kosztowej i operacyjnej; ścisła współpraca z działem...
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta. W tej roli idealnie odnajdziesz...
Twoje zadania to... Telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy telekomunikacyjnej, Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji, Poznanie i obsługa wewnętrznych systemów, Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów.
Responsibilities: answering calls and handling emails in Romanian, informing customers about available products, informing customers about current promotional campaigns, handling complaints and returns, product advisory.
Główne zadania: Analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty, Sprzedaż produktów i usług, Negocjowanie warunków, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Czym będziesz się zajmować? Pozyskiwaniem nowych klientów i opieką nad nimi po sprzedaży; Doradztwem w zakresie nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych; Tworzeniem ofert, negocjacjami oraz finalizowaniem umów; Śledzeniem rynku i dopasowywaniem ofert do potrzeb klientów;
Twoje zadania: Odbieranie połączeń przychodzących na infolinii obsługowej, Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami, Odpowiadanie na pytania Klientów, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów, Obsługa korespondencyjna - live chat.