Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
W związku z rozwojem nowego projektu poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta Infolinii Obsługowej
- Odbieranie połączeń przychodzących na infolinii obsługowej,
- Obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
- Odpowiadanie na pytania Klientów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów,
- Obsługa korespondencyjna - live chat.
- Umiejętność obsługi komputera,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Zaangażowanie i chęć do dłuższej współpracy,
- Swoboda w wypowiadaniu się,
- Komunikatywność oraz postawa pro-kliencka,
- Dyspozycyjność na minimum 120 godzin w miesiącu,
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy od września,
- Mile widziany status studenta.
- Stałe wynagrodzenie godzinowe - 28,10 brutto,
- Wypłatę 2 razy w miesiącu (podstawa godzinowa i atrakcyjny system premiowy),
- Długofalową współpracę,
- Elastyczne godziny pracy - grafik ustalany indywidualnie,
- Profesjonalny pakiet wdrożeniowy z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
- Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie,
- Darmową kawę, wodę i owoce dla każdego pracownika bez limitu,
- Chill room - pomieszczenie do odpoczynku na przerwie,
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia - nawet po 3 miesiącach pracy! Najpierw wszystkiego Cię nauczymy, a później możesz liczyć na nasze wsparcie w pracy zdalnej lub hybrydowej.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY