Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy w branży Call i Contact Center w Polsce.
Posiadasz już doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta biznesowego i chcesz wciąż rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe?
Nie czekaj! Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu doświadczonych doradców!
- Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla klientów biznesowych,
- Negocjacje, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych oraz procesowanie umów w systemach,
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa,
- Monitorowanie rynku,
- Praca na przydzielonej bazie klientów, jak i samodzielne poszukiwanie potencjału sprzedażowego.
- Wykształcenie min. średnie,
- Doświadczenie w sprzedaży D2D, B2B lub w Call Center,
- Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami,
- Otwartość, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobra organizacja i samodzielność w pracy,
- Zaangażowanie w wykonywanie zadań,
- Gotowość do pracy w elastycznych godzinach,
- Obsługa komputera, w tym pakietu MS Office,
- Otwartość na nowinki technologiczne.
- Pełen pakiet szkoleń + opieka doświadczonego przedstawiciela handlowego,
- Pakiet wsparcia na start aż (!) przez pierwsze 7 miesięcy pracy,
- Umowę B2B lub umowę zlecenie opartą w pełni o wysoki system prowizyjny,
- Elastyczny czas pracy, w godzinach pracy klienta biznesowego,
- Przydzieloną bazę klientów,
- Premie, konkursy, programy motywacyjne,
- Zniżki dla usług: Multisport, Luxmed, PZU, oraz inne zniżki partnerskie dla pracowników,
- Długofalową współpracę.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY