Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group.
CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce.
Oto oferta pracy stworzona dla Ciebie! Aktualnie poszukujemy osób posługujących się j.bułgarskim. Obsługi Czatu Klienta przy projekcie szybko rozwijającego się sklepu internetowego.. Zrób krok w kierunku swojej kariery i dołącz do nas już dziś!
- Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim,
- Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu,
- Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji,
- Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
- Znajomość języka bułgarskiego na poziomie min. B2 lub wyższym,
- Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym (niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu),
- Umiejętność szybkiego pisania,
- Gotowość do pracy zmianowej - projekt pracuje 4-13, oczekujemy minimum 120h miesięcznie,
- Umiejętność precyzyjnego i przejrzystego formułowania wypowiedzi w formie pisemnej,
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę,
- Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania,
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole,
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu,
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- Możliwość dofinansowania dodatkowych benefitów tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie,
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy,
- Owocowe czwartki,
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY