Główne zadania: Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych, Obsługa klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących, Kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa...
Praca od stycznia! Twoim zadaniem będzie: przeprowadzanie rozmów - badanie satysfakcji obsługi klienta, nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, wprowadzanie danych do systemu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Prowadzenie profesjonalnych rozmów z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi, Badanie potrzeb, dobór ofert, negocjacje, sprzedaż, Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania.
Twoje zadania na projekcie: Obsługa połączeń w j. angielskim, Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania klientów, Dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta, Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej, Monitorowanie, raportowanie wyników swojej pracy.
Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja...
Główne zadania: Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych, Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących, Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa...
Główne zadania: Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym Klientów indywidualnych i biznesowych, Obsługa Klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących, Kontakt z Klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa...
Już teraz rozpocznij przygodę z największym Call Center Polsce! Twój zakres obowiązków: Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego z branży odzieżowej, Pomoc klientom z rynku rumuńskiego w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów, Dbanie o wizerunek marki.
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Twój...
Co będzie należało do Twoich obowiązków? To wcale nie tak wiele: doradztwo i badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów, pełna profesjonalizmu obsługa Klienta, sprzedaż produktów zgodna z wymogami Kontrahenta, dbanie o pozytywny wizerunek marki oraz Kontrahenta.
Twoje zadania na projekcie: obsługa połączeń przychodzących, doradztwo i badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów dla Klientów, dosprzedaż produktów zgodna z wymogami Kontrahenta, dbanie o pozytywny wizerunek marki.
WYMAGANIA: Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1, Wysoka kultura osobista oraz przyjazne nastawienie do klientów, Dyspozycyjność minimum 25 godzin w tygodniu, część naszych pracowników bez problemu łączy pracę w CCIG ze studiami lub swoim hobby. Mile widziane:...
Szukamy osób, które: Swobodnie posługują się językiem arabskim w mowie i piśmie (min. C1), Posługują się językiem polskim w stopniu komunikatywnym (min. B1), Znają dobrze pakiet MS Office, Chcą mieć codzienny kontakt z językiem obcym, Są komunikatywne, otwarte, Wyróżnia je:...
Oczekiwania: Wykształcenie min. średnie, Doświadczenie minimum 12 miesięcy w przygotowaniu raportów oraz analiz danych, Doświadczenie minimum 6 miesięcy w przygotowaniu analiz sprzedażowych dla działów sprzedaży, Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem...
Na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim będziesz zajmować się: Udzielaniem odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego, Obsługą klientów z rynku czeskim (pomoc w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów), Dbaniem o wizerunek marki z branży odzieżowej.