YOUR TASKS: answering phone calls from customers, supporting customers via e-mails, giving information about flight schedule, informing passengers about flight changes, providing support to the passengers of special needs, answering the customers' inquiries.
Do Twoich zadań należeć będzie: posprzedażowa opieka nad klientami marki z branży energetycznej, dobór indywidualnych ofert, negocjowanie, udzielanie odpowiedzi na pytania, budowanie pozytywnych relacji z klientem.
Twoim zadaniem będzie: przeprowadzanie rozmów - umawianie spotkań z Klientem biznesowym, nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami, wprowadzanie danych do systemu.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat / część etatu
621 dni
Główne zadania: Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych, Obsługa klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących, Kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa...
Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja...
Twoje zadania: obsługa infolinii (połączenia przychodzące), przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów, obsługa korespondencji mailowej, obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej, wsparcie...
YOUR TASKS: answering phone calls from customers, supporting customers via e-mails, customer service by the live-chat, giving information about flight schedule, informing passengers about flight changes, providing support to the passengers of special needs, answering the customers' inquiries.
Twoje zadania na tym stanowisku: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów; obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących; pozyskiwanie i utrzymanie klientów; realizacja celów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat / część etatu
654 dni
Główne zadania: Obsługa Infolinii Sprzedażowej Zamawiającego w tym klientów indywidualnych i biznesowych, Obsługa klientów i sprzedaż produktów/ usług przy połączeniach wychodzących, Kontakt z klientem: telefoniczny, mailowy, chat, video chat, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: opiekę nad sprawami klienta biznesowego - zarówno telefonicznie, jak i mailowo, sprzedaż usług oraz utrzymanie już zakupionych pakietów, przyjmowanie oraz weryfikację reklamacji, pomoc w sprawach związanych z fakturami, uszkodzeniami.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: prowadzenie profesjonalnych rozmów z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi, badanie potrzeb, dobór ofert, negocjacje, sprzedaż, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania.
Twoim głównym zadaniem będą: przyjmowanie zgłoszeń awarii i wypadków drogowych, przyjmowanie zgłoszeń od właścicieli niesprawnych pojazdów drogowych, organizacja dodatkowych świadczeń t.j.: samochody zastępcze, noclegi w Polsce oraz za granicą, transport naprawionego pojazdu, taxi,...
Twoje zadania: obsługa infolinii sprzedażowej - obsługa umów klientów, w tym m.in. udzielanie informacji, doradztwo i zawieranie umów, obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach wychodzących, pozyskiwanie i utrzymanie klientów, realizacja celów sprzedażowych, aktualizacja...
Twoje obowiązki: Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji, Odbieranie połączeń od klientów i pomoc w przypadku awarii, usterek, problemów technicznych, Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji klientów, Obsługa wewnętrznych systemów, Dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.
Do Twoich zadań należeć będzie: Odbieranie połączeń przychodzących, Obsługa live chat, prowadzenie korespondencji z klientami, Obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami, Wspieranie klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania w sprawach technicznych, Dbanie o...