Do Twoich zadań będzie należało: Przeglądanie i monitorowanie ofert umieszczanych na platformie topowej marki e-commerce, Współpraca z Działem Obsługi Klienta i Działem ds. Rozwoju Biznesu, Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi klientów, Czuwanie nad poprawnością dodawanych ogłoszeń.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego, Obsługę klientów z rynku estońskiego (pomoc w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów), Dbanie o wizerunek marki z branży odzieżowej.
Twoje zadania: Obsługa infolinii (połączenia przychodzące), Przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów, Obsługa korespondencji mailowej, Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej, Wsparcie...
Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa obecnych oraz byłych klientów pod kątem ponownej realizacji zamówień dotyczących zakupu narzędzi, środków ochrony indywidualnej, Prowadzenie rozmów z klientami z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji m.in. e-mail, połączenia wychodzące, livechat.
Co będzie należało do Twoich obowiązków? To wcale nie tak wiele: doradztwo i badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów, pełna profesjonalizmu obsługa Klienta, sprzedaż produktów zgodna z wymogami Kontrahenta, dbanie o pozytywny wizerunek marki oraz Kontrahenta.
Twoje zadania na projekcie: obsługa połączeń przychodzących, doradztwo i badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów dla Klientów, dosprzedaż produktów zgodna z wymogami Kontrahenta, dbanie o pozytywny wizerunek marki.
Twój zakres obowiązków: Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji, Budowanie bazy klientów, Umawianie ponownych kontaktów wstępnie zainteresowanych klientów.
Na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z językiem estońskim będziesz zajmować się: Udzielaniem odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego, Obsługą klientów z rynku estońskiego (pomoc w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów), Dbanie o wizerunek marki branży odzieżowej.
Na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z językiem greckim będziesz zajmować się: Udzielaniem odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego, Obsługą klientów z rynku greckiego (pomoc w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów), Dbanie o wizerunek marki branży odzieżowej.
Na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z językiem litewskim będziesz zajmować się: Udzielaniem odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego, Obsługą klientów z rynku litewskiego (pomoc w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów), Dbanie o wizerunek marki branży odzieżowej.
Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim, Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony...
YOUR TASKS: Answering phone calls from customers, Supporting customers via e-mails, Informing about organized events, matches, available tickets, Informing about restrictions during the events, Answering to the customers inquiries, Resolving the customers' problems.
Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie masowych procesów rekrutacyjnych do roli Telefonicznych Doradców Klienta, realizacja strategii komunikacji rekrutacyjnej na rynku lokalnym (w tym m.in. opracowywanie treści i wyglądu ogłoszeń, dobór narzędzi rekrutacyjnych, ustalanie zasięgu i...
Twoje zadania: obsługa procesu zatrudnienia - tworzenie kont zleceniobiorców, podpisywanie umów, generowanie wypowiedzeń, obsługa administracyjna współpracowników, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, wsparcie działów firmy w bieżącej pracy, współpraca z lokalnymi...
Co będzie należało do Twoich codziennych wyzwań? Obsługa ruchu przychodzącego w formie livechat oraz połączeń telefonicznych, Kompleksowa obsługa Klienta online, Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania, Raportowanie wyników swojej pracy. Jeśli masz...