Na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z językiem greckim będziesz zajmować się: Udzielaniem odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego, Obsługą klientów z rynku greckiego (pomoc w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów), Dbanie o wizerunek marki branży odzieżowej.
Na stanowisku Specjalista ds. obsługi klienta z językiem litewskim będziesz zajmować się: Udzielaniem odpowiedzi na zapytania dotyczące sklepu internetowego, Obsługą klientów z rynku litewskiego (pomoc w składaniu zamówień, reklamacji, zwrotów), Dbanie o wizerunek marki branży odzieżowej.
Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim, Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony...
YOUR TASKS: Answering phone calls from customers, Supporting customers via e-mails, Informing about organized events, matches, available tickets, Informing about restrictions during the events, Answering to the customers inquiries, Resolving the customers' problems.
Zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie masowych procesów rekrutacyjnych do roli Telefonicznych Doradców Klienta, realizacja strategii komunikacji rekrutacyjnej na rynku lokalnym (w tym m.in. opracowywanie treści i wyglądu ogłoszeń, dobór narzędzi rekrutacyjnych, ustalanie zasięgu i...
Twoje zadania: obsługa procesu zatrudnienia - tworzenie kont zleceniobiorców, podpisywanie umów, generowanie wypowiedzeń, obsługa administracyjna współpracowników, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, wsparcie działów firmy w bieżącej pracy, współpraca z lokalnymi...
Co będzie należało do Twoich codziennych wyzwań? Obsługa ruchu przychodzącego w formie livechat oraz połączeń telefonicznych, Kompleksowa obsługa Klienta online, Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania, Raportowanie wyników swojej pracy. Jeśli masz...
Oczekiwania: Płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej, Znajomości pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym, Wykształcenie min. średnie, Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, oraz w wybrane soboty i niedziele, Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.
Co będzie należało do Twoich obowiązków? To wcale nie tak wiele: doradztwo i badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów, pełna profesjonalizmu obsługa Klienta, sprzedaż produktów zgodna z wymogami kontrahenta, dbanie o pozytywny wizerunek marki oraz Kontrahenta.
WYMAGANIA: Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum C1, Wysoka kultura osobista oraz przyjazne nastawienie do Klientów, Dyspozycyjność minimum 25 godzin w tygodniu, część naszych pracowników bez problemu łączy pracę w CCIG ze studiami lub swoim hobby. Mile widziane:...
Zadania: Profesjonalna obsługa Klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim, Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania Klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej, Budowanie pozytywnego...
Twoje zadania: obsługa infolinii (połączenia przychodzące), przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów, obsługa korespondencji mailowej, obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej, wsparcie...
Twoje zadania: obsługa obecnych oraz byłych Klientów pod kątem ponownej realizacji zamówień dotyczących zakupu narzędzi, środków ochrony indywidualnej, prowadzenie rozmów z Klientami z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji m.in. e-mail, połączenie wychodzące, livechat.
Responsibilities: answering phone calls in Romanian language, informing passengers about available services, resolving complaints, answering customer inquiries, providing assistance for people with special needs, supporting passengers on every stage of the journey, representing the Client in...
Twoje zadania: obsługa procesu zatrudnienia - tworzenie kont zleceniobiorców, podpisywanie umów, generowanie wypowiedzeń, obsługa administracyjna współpracowników, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, wsparcie działów firmy w bieżącej pracy, współpraca z lokalnymi...